"Bill Gates paljastaa: Tämä hetki vakuutti hänet siitä, että ChatGPT-tekoäly on suurin teknologinen edistysaskel vuosikymmeniin."
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/bill-gates-paljastaa-tama-hetki-vakuutti-hanet-siita-etta-chatgpt-tekoaly-on-suurin-teknologinen-edistysaskel-vuosikymmeniin/54edb73f-078a-43d6-80bd-8de53283b6a2
Hei HULLU HELMANNI, kerro tälle tyypille Onpassiven tekoälystä.
Bill Gates hehkuttaa ChatGPT:tä
8
262
Vastaukset
- Anonyymi
Onpassiven tekoälytuote O-Brain on nyt vasta HELMANNIN älykkyystasolla. Tavoite on PULUN älykkyys joka ehkä saavutetaan seuraavan viiden vuoden kuluessa. Tavoite on siis korkealla!
- Anonyymi
Kuka on Bill Gates ?
- Anonyymi
Maailman rikkain ihminen.
- Anonyymi
Tässä tietoa kaverista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä tietoa kaverista.
Siis tässä. https://www.facebook.com/reel/673225007884421?s=yWDuG2&fs=e
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maailman rikkain ihminen.
Elon Musk ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elon Musk ?
Tä.än hetken rikkain on. Bernard Arnault – Muodin edelläkävijä – 211 miljardia dollaria. Ranskalainen Bernard Arnault on tällä hetkellä maailman rikkain ihminen. Arnault on liikemies, sijoittaja, taiteen keräilijä sekä luksusmerkkiyhtiö LVMH:n (Louis Vuitton Möet Hennessey) toimitusjohtaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844