Random ehkä onnistuu

Anonyymi-ap

siinä mitä yrittää.

153

1379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä se yrittää?

    • Anonyymi

      Minuakin kiinnostaa tietää mitä yrittää?

    • Anonyymi

      Katotaan vastausta sitten kun random on palstalla.

    • Onpas kutkuttavaa, suorastaan jännittävää 😮
      Nyt vain sitten porukalla odotellaan mitä sellaista palstalla tulee tapahtumaan, josta minua voi kätevästi syyttää nyt kun epätietoisuuden siemenet on kylvetty erittäin otolliseen maaperäsimeen 😂

      • Anonyymi

        Ai sää oot täälä.


      • Anonyymi

        Niin ja pulleat purjeet on vaikkei isot ja peräsin on aikas kiva, ainakin oma käsi tykkää. läpyt!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai sää oot täälä.

        Just tulin palstalle, anteeksi sotku kun en käyttänyt kumia 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja pulleat purjeet on vaikkei isot ja peräsin on aikas kiva, ainakin oma käsi tykkää. läpyt!

        Purjeet ne on pienemmätkin, sitten ei paattikaan ole valtavan kokoinen, mutta liekö peräsin mahtava kuten laulussa sanotaan?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Purjeet ne on pienemmätkin, sitten ei paattikaan ole valtavan kokoinen, mutta liekö peräsin mahtava kuten laulussa sanotaan?

        Se sun täytyy ihan itse se arvioida sitten kun sitä kokeilet.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Purjeet ne on pienemmätkin, sitten ei paattikaan ole valtavan kokoinen, mutta liekö peräsin mahtava kuten laulussa sanotaan?

        Tai siis jos kokeilet, mutta jos ei muuta niin voithan sä sitä muuten vaan kokeilla.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Purjeet ne on pienemmätkin, sitten ei paattikaan ole valtavan kokoinen, mutta liekö peräsin mahtava kuten laulussa sanotaan?

        Normaalisti en antais tuntemattomalle lupaa mutta teen sun kohdalla poikkeuksen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tai siis jos kokeilet, mutta jos ei muuta niin voithan sä sitä muuten vaan kokeilla.

        En ole gynekologi, mutta voin kyllä vilkaista 😂

        Pidetään vaan tuo aiempi kun jos:in tilalla, tulee parempi mieli 😉
        Ja mainiosti voin kokeilla, tuskin käsi siitä rikki menee, luulen ma.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Normaalisti en antais tuntemattomalle lupaa mutta teen sun kohdalla poikkeuksen.

        Se on ihan periaate olla antamatta tuntemattomille. Myöskään lupaa 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        En ole gynekologi, mutta voin kyllä vilkaista 😂

        Pidetään vaan tuo aiempi kun jos:in tilalla, tulee parempi mieli 😉
        Ja mainiosti voin kokeilla, tuskin käsi siitä rikki menee, luulen ma.

        Niin on hyvä tietää että tunteeko sun käsi saman kun mun käsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin on hyvä tietää että tunteeko sun käsi saman kun mun käsi.

        No se on kovin suhteellista se, yksi tuntee yhtä ja toinen jotain muuta, mutta selviää ainakin se onko tuntemus miellyttävä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No se on kovin suhteellista se, yksi tuntee yhtä ja toinen jotain muuta, mutta selviää ainakin se onko tuntemus miellyttävä.

        Okei mutta sehän selviää kokeilemalla!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okei mutta sehän selviää kokeilemalla!

        No se selviää VAIN kokeilemalla 😉


      • Anonyymi

        Naurettavan huonoa ilmaisukykyä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naurettavan huonoa ilmaisukykyä.

        Kiitos fanituksestani, jokainen klikkaus on tärkeä ❤️


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kiitos fanituksestani, jokainen klikkaus on tärkeä ❤️

        Hymyllä, moi random.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hymyllä, moi random.

        Moikka moi 😊
        Nyt tartteekin singahtaa toviksi palvelemaan kissojani.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hymyllä, moi random.

        Jollain on ylläpidossa taas liipasinsormi herkällä, näin kyllä kysymyksesi.

        Ihan tavallisia seniorimaatiaisia, mutta nukkuu/syö/paskoo/riehuu siinä missä rotukatitkin, niin pysynpähän järjissäni kun on touhuttavaa 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Jollain on ylläpidossa taas liipasinsormi herkällä, näin kyllä kysymyksesi.

        Ihan tavallisia seniorimaatiaisia, mutta nukkuu/syö/paskoo/riehuu siinä missä rotukatitkin, niin pysynpähän järjissäni kun on touhuttavaa 😁

        Kaikki kissat on ihania.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki kissat on ihania.

        No pienellä varauksella, löytyy niistäkin todella haastavia yksilöitä 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No pienellä varauksella, löytyy niistäkin todella haastavia yksilöitä 😁

        Niin on, tuli meinaan heti kommentin jälkeen yks jolla oli kyllä satavarmasti mielenterveysongelmia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin on, tuli meinaan heti kommentin jälkeen yks jolla oli kyllä satavarmasti mielenterveysongelmia.

        Niinkö? Kätevää, ajatustenlukua 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Niinkö? Kätevää, ajatustenlukua 😂

        Sun olis pitäny tietää mitä mietin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun olis pitäny tietää mitä mietin.

        Tottahan toki ja onhan tuo muutenkin päivänselvää mihin kommenttisi liittyy 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun olis pitäny tietää mitä mietin.

        Ja taas herkkä modemme iski, alla tuo mitä saan kaivettua esille vielä.
        Tottakai liitty, mutta on hyvä muistaa, että seura tekee kaltaisekseen ja siten on syytä kysyä, ovatko minun kissani mt-ongelmaisia? Ja jos, niin pitääkö olla huolissaan? 😂

        Tänään 19.29

        Anonyymi kommentoi vastaustasi keskustelussa Random ehkä onnistuu

        Joo näköjään. Se liitty niihin kissoihin kenellä mielenterveysongelmia.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ja taas herkkä modemme iski, alla tuo mitä saan kaivettua esille vielä.
        Tottakai liitty, mutta on hyvä muistaa, että seura tekee kaltaisekseen ja siten on syytä kysyä, ovatko minun kissani mt-ongelmaisia? Ja jos, niin pitääkö olla huolissaan? 😂

        Tänään 19.29

        Anonyymi kommentoi vastaustasi keskustelussa Random ehkä onnistuu

        Joo näköjään. Se liitty niihin kissoihin kenellä mielenterveysongelmia.

        Tiiän mitä ylläpito touhuaa. Niillä on taas harhautus menossa, niiden viikkopalaverissa on päätetty tehä alotus jonka jälkeen ne jäi oottaan sitä keneen alotus halutaan kohdentaa, tai kenen kirjottamaks ne haluaa että se uskotellaan, sen jälkeen alkaa tää, mikä tänään on ollut kommenttien poisto. Nehän ilmotti tulevasta niiden alotuksella.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ja taas herkkä modemme iski, alla tuo mitä saan kaivettua esille vielä.
        Tottakai liitty, mutta on hyvä muistaa, että seura tekee kaltaisekseen ja siten on syytä kysyä, ovatko minun kissani mt-ongelmaisia? Ja jos, niin pitääkö olla huolissaan? 😂

        Tänään 19.29

        Anonyymi kommentoi vastaustasi keskustelussa Random ehkä onnistuu

        Joo näköjään. Se liitty niihin kissoihin kenellä mielenterveysongelmia.

        Niin ja sitähän sanotaan että lemmekit alkaa muistuttaan toisiaan. Tai jotakin sinnepäin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiiän mitä ylläpito touhuaa. Niillä on taas harhautus menossa, niiden viikkopalaverissa on päätetty tehä alotus jonka jälkeen ne jäi oottaan sitä keneen alotus halutaan kohdentaa, tai kenen kirjottamaks ne haluaa että se uskotellaan, sen jälkeen alkaa tää, mikä tänään on ollut kommenttien poisto. Nehän ilmotti tulevasta niiden alotuksella.

        No tiiä siitä, touhutkoon jotain palkkansa eteen 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja sitähän sanotaan että lemmekit alkaa muistuttaan toisiaan. Tai jotakin sinnepäin.

        Niin ja se on varmaan kissat joiden olis syytä olla huolissaan sen osalta mitä minulta niille voisi siirtyä 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Niin ja se on varmaan kissat joiden olis syytä olla huolissaan sen osalta mitä minulta niille voisi siirtyä 😂

        Niin luulen kanssa että niitten kannattaa olla varuillaan.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No tiiä siitä, touhutkoon jotain palkkansa eteen 😁

        Niitä varmaan hoidetaan avohoidossa tai niillä on lääkitys kohillaan pakko oltava. ja jos ei oo kumpaakaan niin se onkin paha että ne on vapaallajalalla ilman asianmukaista lääkitystä. Mutta en viitti enempää niistä, ettei ne loukkaannu kun tiiän mitä ne tekee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin luulen kanssa että niitten kannattaa olla varuillaan.

        Tarttee varmaan pakkomuuttaa mirrit mummulaansa, niin ovat turvassa 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niitä varmaan hoidetaan avohoidossa tai niillä on lääkitys kohillaan pakko oltava. ja jos ei oo kumpaakaan niin se onkin paha että ne on vapaallajalalla ilman asianmukaista lääkitystä. Mutta en viitti enempää niistä, ettei ne loukkaannu kun tiiän mitä ne tekee.

        Lukkojen takana, taatusti 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Tarttee varmaan pakkomuuttaa mirrit mummulaansa, niin ovat turvassa 😂

        Niin mutta voi olla että se ootkin sinä kuka alkaa muistattaan niitä. Mun täytyy mennä nukkuun tai muuten en oo taas huomenna niin onnellinen. Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Lukkojen takana, taatusti 😁

        Niin ja mun mielestä sulla on mielenkiintoisia ajatuksia, mutta nyt toisen kerran hyvää yötä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta voi olla että se ootkin sinä kuka alkaa muistattaan niitä. Mun täytyy mennä nukkuun tai muuten en oo taas huomenna niin onnellinen. Hyvää yötä.

        No se ei ole ollenkaan huono homma, mielelläni makoilen uuninpankolla nukkumassa päivät pitkät 😁

        Hyvät yöt, kauniita unia 🤗


    • Anonyymi

      Rakastan randoa rando on mies

      • Anonyymi

        Se on kyllä positiivista että se on mies.


    • Anonyymi

      Ne on vaan nii n kateellisia kun eivät itse kakkiksen huomiota herätä. Kateus vie kalatkin vedestä.😁 t. Kakkis💩

      • Kateus vie karvatkin... No sitä voi päätellä itte loppuun 😂
        Noin sanoi yksi tuttu aikanaan yhdelle neidille, joka olikin aika pahapäinen kanssasiskoilleen.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kateus vie karvatkin... No sitä voi päätellä itte loppuun 😂
        Noin sanoi yksi tuttu aikanaan yhdelle neidille, joka olikin aika pahapäinen kanssasiskoilleen.

        Olen tämän omassa elämässäni huomannut,että mies joka ei muuten naisia kovin puoleensa vedä,kansaani seurustellessa saa kaikenlaista piirittäjää. Kun mies jää,jää piirittäjätkin. Tämäpä se vasta mielenkiintoista onkin. Onko naiset kateita toisten onnesta,kokee sen haasteeksi,vai mikä heitä riivaa? Vai haluaako he minun huomioni😁😄💩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen tämän omassa elämässäni huomannut,että mies joka ei muuten naisia kovin puoleensa vedä,kansaani seurustellessa saa kaikenlaista piirittäjää. Kun mies jää,jää piirittäjätkin. Tämäpä se vasta mielenkiintoista onkin. Onko naiset kateita toisten onnesta,kokee sen haasteeksi,vai mikä heitä riivaa? Vai haluaako he minun huomioni😁😄💩

        Tuota on muistaakseni tutkittu ihan tieteellisesti useammankin kerran eri puolilla maailmaa ja jos nyt en väärin muista, niin lopputulos on se että varatut on herkullisempia 😂

        Ainakin sen tutkimuksen tiivistelmä jonka viimeksi asiasta luin, olikohan brittiläinen tutkimus vuosia sitten, niin siinä oli kyselytutkimuksella yritetty selvittää syitä, mutta selkeää linjaa ei löytynyt. Olivat sitten vastausten perusteella päätelleet, että varattu on itsevarmempi eikä tarvitsevuuskaan paista, joissain tapauksissa oli tuo haasteena kokeminen mutta muistelen että se oli enemmänkin miesten puolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tämän omassa elämässäni huomannut,että mies joka ei muuten naisia kovin puoleensa vedä,kansaani seurustellessa saa kaikenlaista piirittäjää. Kun mies jää,jää piirittäjätkin. Tämäpä se vasta mielenkiintoista onkin. Onko naiset kateita toisten onnesta,kokee sen haasteeksi,vai mikä heitä riivaa? Vai haluaako he minun huomioni😁😄💩

        Totta hitossa miehen ego paisuu että hups,yht,äkkiä tuli näin suosittu🙃 ei tajuu että seura se on joka kiinnostaa😄 💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta hitossa miehen ego paisuu että hups,yht,äkkiä tuli näin suosittu🙃 ei tajuu että seura se on joka kiinnostaa😄 💩

        Aattelee että tuossa hippiäisessä täytyy olla jotai tosi erityistä,kun on ton koukuun saanut.kynsin hampain kii,ja piirittämään,vaikka saippuakuplaa. Olette te naisetkin niin perseestä,että hävettää olla samaa sukupuolta💩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta hitossa miehen ego paisuu että hups,yht,äkkiä tuli näin suosittu🙃 ei tajuu että seura se on joka kiinnostaa😄 💩

        Varmaan joillain nouseekin eritteet hattuun ja alkaa ote lipsumaan. Mutta luulisin silti enemmistön olevan lähinnä huvittuneita 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Varmaan joillain nouseekin eritteet hattuun ja alkaa ote lipsumaan. Mutta luulisin silti enemmistön olevan lähinnä huvittuneita 😁

        Möööh.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kateus vie karvatkin... No sitä voi päätellä itte loppuun 😂
        Noin sanoi yksi tuttu aikanaan yhdelle neidille, joka olikin aika pahapäinen kanssasiskoilleen.

        Oi ... no mutta voisko joku sitten olla kateellinen mulle. Jos vaikka nuo säärikarvat sillä häipyisivät. 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Tuota on muistaakseni tutkittu ihan tieteellisesti useammankin kerran eri puolilla maailmaa ja jos nyt en väärin muista, niin lopputulos on se että varatut on herkullisempia 😂

        Ainakin sen tutkimuksen tiivistelmä jonka viimeksi asiasta luin, olikohan brittiläinen tutkimus vuosia sitten, niin siinä oli kyselytutkimuksella yritetty selvittää syitä, mutta selkeää linjaa ei löytynyt. Olivat sitten vastausten perusteella päätelleet, että varattu on itsevarmempi eikä tarvitsevuuskaan paista, joissain tapauksissa oli tuo haasteena kokeminen mutta muistelen että se oli enemmänkin miesten puolella.

        Sivusta totean, että tottahan tuo on. Pitää paikkansa ihan molempien sukupuolien kohdalla. Se ei ole mikään pikavalhe, että moni ottaa sormuksen pois sormestaan viihteelle lähtiessään, saadakseen olla rauhassa. Sormus tuppaa olemaan osalle porukasta suorastaan magneetti yrittää tunkea seuraan ja iskeä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oi ... no mutta voisko joku sitten olla kateellinen mulle. Jos vaikka nuo säärikarvat sillä häipyisivät. 😂

        Nooooooh... niin. Ehkä. Siis sääristä. Se mihin tuttuni silloin viittasi oli hieman ylempänä, koska kyseinen leidi oli käynyt... hmmm... trimmauksessa taannoin ja muisti asiasta tiedottaa. Mutta ihan omalla mielikuvituksella, silloin voi lähteä vaikka säärikarvat 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta totean, että tottahan tuo on. Pitää paikkansa ihan molempien sukupuolien kohdalla. Se ei ole mikään pikavalhe, että moni ottaa sormuksen pois sormestaan viihteelle lähtiessään, saadakseen olla rauhassa. Sormus tuppaa olemaan osalle porukasta suorastaan magneetti yrittää tunkea seuraan ja iskeä.

        No se on omallakin kohdalla tullut todettua, että joko illassa oli jotain erityistä tai sitten se sormus-homma yksin pitää kutinsa. Hämmentävää.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Nooooooh... niin. Ehkä. Siis sääristä. Se mihin tuttuni silloin viittasi oli hieman ylempänä, koska kyseinen leidi oli käynyt... hmmm... trimmauksessa taannoin ja muisti asiasta tiedottaa. Mutta ihan omalla mielikuvituksella, silloin voi lähteä vaikka säärikarvat 😂

        No saa nekin karvat tippua, vaikka eivät yleensä samalla tavalla näkyvillä olekaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No saa nekin karvat tippua, vaikka eivät yleensä samalla tavalla näkyvillä olekaan.

        No siis kummat ei ole yleensä näkyvillä? 😮


    • Mitä Rande yrittää ja missä se onnistuu? Kertokaa nyt!
      🍿🍿🍿 👀

      • Anonyymi

        Ainakin minä onnistuin siinä mitä yritin ja random vaikuttaa olevan palstan haluituin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin minä onnistuin siinä mitä yritin ja random vaikuttaa olevan palstan haluituin.

        No siinä onkin titteliä kerrakseen. "Palstan halutuin"🤭 Mikä Rande nyt tuntuu saada tuollainen titteli?


      • EmpressOfTheLight kirjoitti:

        No siinä onkin titteliä kerrakseen. "Palstan halutuin"🤭 Mikä Rande nyt tuntuu saada tuollainen titteli?

        No tuota noin... Hämmentyneeltä? Kiusaantuneelta? Epäuskoiselta? Valkkaa nyt vaikka ensalkuun noista, niin mä voin koittaa keksiä myöhemmin lisää 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No tuota noin... Hämmentyneeltä? Kiusaantuneelta? Epäuskoiselta? Valkkaa nyt vaikka ensalkuun noista, niin mä voin koittaa keksiä myöhemmin lisää 😂

        Se johtuu taas tietty minusta💩Näin käy aina. 😄Kantsii pitää minut tyytyväisenä niin sinusta kiinnostuneetkin pysyy taatusti kiinnostuneina🙈😁💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se johtuu taas tietty minusta💩Näin käy aina. 😄Kantsii pitää minut tyytyväisenä niin sinusta kiinnostuneetkin pysyy taatusti kiinnostuneina🙈😁💩

        Eiks random ookkaan sinkku?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se johtuu taas tietty minusta💩Näin käy aina. 😄Kantsii pitää minut tyytyväisenä niin sinusta kiinnostuneetkin pysyy taatusti kiinnostuneina🙈😁💩

        No en mä kyllä kauhian montaa tosissaan kiinnostunutta tarttis, käy työlääks semmonen, yks kerrallaan olis näin laiskalle retkulle aika sopiva lukema 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiks random ookkaan sinkku?

        No ei tietty ole. Ei sillä minun faneja muuten ympärillä pyörisi😄💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei tietty ole. Ei sillä minun faneja muuten ympärillä pyörisi😄💩

        Niin sää oot mun alotuksessa eli oot mun fani.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiks random ookkaan sinkku?

        Se näyttäs nyt menevän siten, että riippuu keneltä kysyt ja/tai millä välineellä kysyt 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Se näyttäs nyt menevän siten, että riippuu keneltä kysyt ja/tai millä välineellä kysyt 😂

        Ymmärrän. Oon tehny sulle tänään kolme alotusta ja tanssijuttukin oli sulle.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Se näyttäs nyt menevän siten, että riippuu keneltä kysyt ja/tai millä välineellä kysyt 😂

        Mitä muuten tarkotat välineellä?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Se näyttäs nyt menevän siten, että riippuu keneltä kysyt ja/tai millä välineellä kysyt 😂

        Niin. Me ollaan jo naimisissa että thät shit. Näi päätin.Kuolatkaa ulkopuolella😄💩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän. Oon tehny sulle tänään kolme alotusta ja tanssijuttukin oli sulle.

        Jaahans, sitä on oltu ehtiviä, minen oo kaikkea ehtinyt huomaamaan eli ihan normipäivä sen osalta.

        No siis kysyä voi palstalla, se on yksi väline. Voi kysyä myös meilillä. Sen enempää ei juuri nyt ole tarjolla mahdollisuuksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Me ollaan jo naimisissa että thät shit. Näi päätin.Kuolatkaa ulkopuolella😄💩

        No niin, näin se menee demokratiassa. Vai oliko se sittenkin anarkiassa 🤔😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Jaahans, sitä on oltu ehtiviä, minen oo kaikkea ehtinyt huomaamaan eli ihan normipäivä sen osalta.

        No siis kysyä voi palstalla, se on yksi väline. Voi kysyä myös meilillä. Sen enempää ei juuri nyt ole tarjolla mahdollisuuksia.

        Siihen meiliin ajattelin luottaakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siihen meiliin ajattelin luottaakin.

        Se on varsin oiva väline keskusteluun sekin. Siellä saa ehkä hieman selkeämpää kommunikaatiota aikaiseksi kuin palstalla 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siihen meiliin ajattelin luottaakin.

        Jos noin olet randeen ihastunut niin meiliä vaan. En tule häiritsemään onneasi. 💗💩


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Se on varsin oiva väline keskusteluun sekin. Siellä saa ehkä hieman selkeämpää kommunikaatiota aikaiseksi kuin palstalla 😂

        Tuomo Raatoniemi


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No niin, näin se menee demokratiassa. Vai oliko se sittenkin anarkiassa 🤔😂

        Tuomo Raatoniemi


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Se on varsin oiva väline keskusteluun sekin. Siellä saa ehkä hieman selkeämpää kommunikaatiota aikaiseksi kuin palstalla 😂

        Sekin koettu jo monta kertaa ettei vastausta saa ikinä. Kokeilin kuitenkin vielä yhden kerran, sen viimeisen. Meen nyt mailaan kiinni ja irtoan tästä. Heippa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä muuten tarkotat välineellä?

        Tuomo
        Raatoniemi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sekin koettu jo monta kertaa ettei vastausta saa ikinä. Kokeilin kuitenkin vielä yhden kerran, sen viimeisen. Meen nyt mailaan kiinni ja irtoan tästä. Heippa.

        Sitäkin tapahtuu aika yleisesti, tietääkseni. Sikäli harmillista, ettei uskalleta sitten vastata yksityiseen viestintään vaikka kuitenkin ollaan sitä "tilattu". Eihän se ole kuin meilailua, ei silloin ole vielä muuta luvattukaan.

        No mä jään katteleen ilmestyykö tuonne meiliä vastattavaksi lähiaikoina. Välillä on ilmestynyt ja välillä ei vaikka kuinka on että ilmestyy 😉


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Sitäkin tapahtuu aika yleisesti, tietääkseni. Sikäli harmillista, ettei uskalleta sitten vastata yksityiseen viestintään vaikka kuitenkin ollaan sitä "tilattu". Eihän se ole kuin meilailua, ei silloin ole vielä muuta luvattukaan.

        No mä jään katteleen ilmestyykö tuonne meiliä vastattavaksi lähiaikoina. Välillä on ilmestynyt ja välillä ei vaikka kuinka on että ilmestyy 😉

        Miks ei suoraa puh. Numeroon?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miks ei suoraa puh. Numeroon?

        Sen pienehkön arvoituksen saat ratkaista ihan itse 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Sitäkin tapahtuu aika yleisesti, tietääkseni. Sikäli harmillista, ettei uskalleta sitten vastata yksityiseen viestintään vaikka kuitenkin ollaan sitä "tilattu". Eihän se ole kuin meilailua, ei silloin ole vielä muuta luvattukaan.

        No mä jään katteleen ilmestyykö tuonne meiliä vastattavaksi lähiaikoina. Välillä on ilmestynyt ja välillä ei vaikka kuinka on että ilmestyy 😉

        No mutta kun ei ole parisuhde haku mielessä liikkeellä. Hakee mökkiä. Voi tulla mökki muualtakin. Mieluummin oma ranta. Sinulla tais olla muutama kottikärryllimen sinne matkaa. Ja sekin että kenelle ns,uskaltaa vastata,ettei hän oleta tai odota liikoja.että mukamas mökkiä hakee. En tahdo antaa väärää kuvaa. Mistä tiedän mikä heppu sinäkin olet,vaikka palstahauska oletkin. En nyt suinpäin ala sinulle meilaileen. Ymmärrätkö pointtini?💩

        .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta kun ei ole parisuhde haku mielessä liikkeellä. Hakee mökkiä. Voi tulla mökki muualtakin. Mieluummin oma ranta. Sinulla tais olla muutama kottikärryllimen sinne matkaa. Ja sekin että kenelle ns,uskaltaa vastata,ettei hän oleta tai odota liikoja.että mukamas mökkiä hakee. En tahdo antaa väärää kuvaa. Mistä tiedän mikä heppu sinäkin olet,vaikka palstahauska oletkin. En nyt suinpäin ala sinulle meilaileen. Ymmärrätkö pointtini?💩

        .

        Naisen pitää olla aina varpaillaan.💩


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mutta kun ei ole parisuhde haku mielessä liikkeellä. Hakee mökkiä. Voi tulla mökki muualtakin. Mieluummin oma ranta. Sinulla tais olla muutama kottikärryllimen sinne matkaa. Ja sekin että kenelle ns,uskaltaa vastata,ettei hän oleta tai odota liikoja.että mukamas mökkiä hakee. En tahdo antaa väärää kuvaa. Mistä tiedän mikä heppu sinäkin olet,vaikka palstahauska oletkin. En nyt suinpäin ala sinulle meilaileen. Ymmärrätkö pointtini?💩

        .

        Ei tietenkään ole, en sitä kuvittelekaan. Ja vaikka olisikin, niin seksiä saatikka parisuhdetta ei ole luvassa, se vaatii aika paljon enemmän kuin palstailu/meilailu. Tai jos mökkiä haluaa lainata, niin se on ihan mahdollista kyllä, mutta ensin pitää senkin osalta tapahtua hieman enemmän kuin keskustelu palstalla, minun tapauksessani se alkaisi meileillä.

        Ei minunkaan profiilissani mainittu meili ole mitään muuta kuin vain palstakäyttöä varten., ensimmäinen askel keskustelusta palstan ulkopuolella. Niin hassu en ole, että ilmoittaisin tänne jonkun tärkeämmän meiliosoitteeni tai mm. somepalveleuiden käyttäjätunnisteita enkä etenkään puhelinnumeroani, en ilmottaisi edes prepaid-numeroani profiilissani/palstalla, jos sellaisen ottaisin vain palstakäyttöön.

        Täällä luultavasti enimmäkseen liikkuu harmitonta porukkaa, mutta kaikki eivät taatusti ole harmittomia, niin en halua sahailla oksaa altani. Siksi tekaistu meili.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ei tietenkään ole, en sitä kuvittelekaan. Ja vaikka olisikin, niin seksiä saatikka parisuhdetta ei ole luvassa, se vaatii aika paljon enemmän kuin palstailu/meilailu. Tai jos mökkiä haluaa lainata, niin se on ihan mahdollista kyllä, mutta ensin pitää senkin osalta tapahtua hieman enemmän kuin keskustelu palstalla, minun tapauksessani se alkaisi meileillä.

        Ei minunkaan profiilissani mainittu meili ole mitään muuta kuin vain palstakäyttöä varten., ensimmäinen askel keskustelusta palstan ulkopuolella. Niin hassu en ole, että ilmoittaisin tänne jonkun tärkeämmän meiliosoitteeni tai mm. somepalveleuiden käyttäjätunnisteita enkä etenkään puhelinnumeroani, en ilmottaisi edes prepaid-numeroani profiilissani/palstalla, jos sellaisen ottaisin vain palstakäyttöön.

        Täällä luultavasti enimmäkseen liikkuu harmitonta porukkaa, mutta kaikki eivät taatusti ole harmittomia, niin en halua sahailla oksaa altani. Siksi tekaistu meili.

        Kiva että ymmärrät. Tämä nyt vaan osui silmään kun palstalla mökistä puhuit. Ja mökkiä haettu. Suht lähellä vielä.
        Tottakai maksamme kulut ja tällaisena eks lesta kasvattina rehellisyys on niin juuriin istutettu ettei sen puoleen pelättävää ole. 💩 en silti mitää meilaile ,ennenkuin tiedän enemmän. Kesään on vielä aikaa. Kiitos sinulle jokatapauksessa💗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiva että ymmärrät. Tämä nyt vaan osui silmään kun palstalla mökistä puhuit. Ja mökkiä haettu. Suht lähellä vielä.
        Tottakai maksamme kulut ja tällaisena eks lesta kasvattina rehellisyys on niin juuriin istutettu ettei sen puoleen pelättävää ole. 💩 en silti mitää meilaile ,ennenkuin tiedän enemmän. Kesään on vielä aikaa. Kiitos sinulle jokatapauksessa💗

        No juu, olisin yllättynyt jos joku heti tarjoaisi/vaatisi puhelinnumeroita ja tunnisteita.

        Eipä siitä kuluja juuri kyllä aiheudu minulle. Sähköä hieman, paitsi jos perustatte viikoksi hippileirin ja pienet festarit 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No juu, olisin yllättynyt jos joku heti tarjoaisi/vaatisi puhelinnumeroita ja tunnisteita.

        Eipä siitä kuluja juuri kyllä aiheudu minulle. Sähköä hieman, paitsi jos perustatte viikoksi hippileirin ja pienet festarit 😂

        Hei mut olis ehdotus. Ei mun kommentin alle enää mitään. Liikaa ilmoituksia.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No juu, olisin yllättynyt jos joku heti tarjoaisi/vaatisi puhelinnumeroita ja tunnisteita.

        Eipä siitä kuluja juuri kyllä aiheudu minulle. Sähköä hieman, paitsi jos perustatte viikoksi hippileirin ja pienet festarit 😂

        Eieiei. Kunnioitamme omaisuuttasi. Ja ja sitä jos suot meille luottamuksesi. Ja olemme myös luottamuksesi arvoisia.. tanssifestarit ihan kolmenkimppana ok😄💩


      • EmpressOfTheLight kirjoitti:

        Hei mut olis ehdotus. Ei mun kommentin alle enää mitään. Liikaa ilmoituksia.

        Check, olet oikeassa, on pirun ärsyttävää. Pahoitteluni, Teidän Korkeutenne 😉


      • randombypasser kirjoitti:

        Check, olet oikeassa, on pirun ärsyttävää. Pahoitteluni, Teidän Korkeutenne 😉

        Tämän kerran selviät ilman rangaistusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eieiei. Kunnioitamme omaisuuttasi. Ja ja sitä jos suot meille luottamuksesi. Ja olemme myös luottamuksesi arvoisia.. tanssifestarit ihan kolmenkimppana ok😄💩

        No se kunnioittaminen selviää vain yhdellä tavalla ja se alkaa meilistä, sitten kun/jos. Tanssit kolmin kolmiona... Mielenkiintoista 😁

        Mutta vastaatko kiitos vaikkapa tuohon ao. linkkiin (ylempänä tässä keskustelussa), niin Empress pääsee eroon turhista ilmoituksista, koska ne tosiaan on rasittavia.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17797843/random-ehka-onnistuu#comment-119957043


      • EmpressOfTheLight kirjoitti:

        Tämän kerran selviät ilman rangaistusta.

        SAAKELI! No kannatti yrittää, mitäpä sitä ei mies tekisi raudoituksen ja pienen piiskauksen eteen... 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        SAAKELI! No kannatti yrittää, mitäpä sitä ei mies tekisi raudoituksen ja pienen piiskauksen eteen... 😂

        Lähinnä ajattelin hyötyä itse ja olis ollu kolaushommia. Sulla vaan heti piiskat mielessä.


      • EmpressOfTheLight kirjoitti:

        Lähinnä ajattelin hyötyä itse ja olis ollu kolaushommia. Sulla vaan heti piiskat mielessä.

        Kylmät ovat rangaistuksenne, Teidän Ylhäisyytenne, pelkkää kolaa tarjolla, missä on inhimillisyys, edes pieni lämpö... Ja piiskaus 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Kylmät ovat rangaistuksenne, Teidän Ylhäisyytenne, pelkkää kolaa tarjolla, missä on inhimillisyys, edes pieni lämpö... Ja piiskaus 😁

        Älä nyt syyllistä. Voin toki vaihtaa nimeni jääkunigattareksi.


      • EmpressOfTheLight kirjoitti:

        Älä nyt syyllistä. Voin toki vaihtaa nimeni jääkunigattareksi.

        Sun piiskan käytön innolla... Ei ehkä kannata tai saatan tikahtua nauruun 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No tuota noin... Hämmentyneeltä? Kiusaantuneelta? Epäuskoiselta? Valkkaa nyt vaikka ensalkuun noista, niin mä voin koittaa keksiä myöhemmin lisää 😂

        Tuleeko sitten kuitenkin mieleen, että miksi tuo titteli ei meinaa mitenkään realisoitua?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Sitäkin tapahtuu aika yleisesti, tietääkseni. Sikäli harmillista, ettei uskalleta sitten vastata yksityiseen viestintään vaikka kuitenkin ollaan sitä "tilattu". Eihän se ole kuin meilailua, ei silloin ole vielä muuta luvattukaan.

        No mä jään katteleen ilmestyykö tuonne meiliä vastattavaksi lähiaikoina. Välillä on ilmestynyt ja välillä ei vaikka kuinka on että ilmestyy 😉

        Hmm ... sinä kun olet multa tuota mailailua kerran pyydellyt tai ehdottanut, niin on pakko kysäistä, että mitä tarkoitat tuolla " ettei uskalleta sitten vastata yksityiseen viestintään vaikka kuitenkin ollaan sitä "tilattu". Minä en käsittääkseni ainakaan ole koskaan sinulta, enkä keneltäkään muultakaan täällä koskaan mitään tilaillut. Kunhan nyt jutustelen ihmisten kanssa, vailla mitään tarvetta ja aikomustakaan tutustua sen henkilökohtaisemmin. Millaisia "tilauksia" sä siis yleensä saat?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuleeko sitten kuitenkin mieleen, että miksi tuo titteli ei meinaa mitenkään realisoitua?

        Ei tule, se ei ollenkaan yllätä, päinvastoin. Mutta kts. alla ja jatketaan toisaalla, niin kerron miksi.

        "Mutta vastaatko kiitos vaikkapa tuohon ao. linkkiin (ylempänä tässä keskustelussa), niin Empress pääsee eroon turhista ilmoituksista, koska ne tosiaan on rasittavia."

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17797843/random-ehka-onnistuu#comment-119957043


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ei tule, se ei ollenkaan yllätä, päinvastoin. Mutta kts. alla ja jatketaan toisaalla, niin kerron miksi.

        "Mutta vastaatko kiitos vaikkapa tuohon ao. linkkiin (ylempänä tässä keskustelussa), niin Empress pääsee eroon turhista ilmoituksista, koska ne tosiaan on rasittavia."

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17797843/random-ehka-onnistuu#comment-119957043

        Olette te rekatut ihme diivoja. Ottakaa ne ilmoitukset pois päältä, jos niin ahdistaa. On se kumma, että täällä pitäisi kaikkien muka teidän pillinne mukaan hypätä. 🥱🙄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hmm ... sinä kun olet multa tuota mailailua kerran pyydellyt tai ehdottanut, niin on pakko kysäistä, että mitä tarkoitat tuolla " ettei uskalleta sitten vastata yksityiseen viestintään vaikka kuitenkin ollaan sitä "tilattu". Minä en käsittääkseni ainakaan ole koskaan sinulta, enkä keneltäkään muultakaan täällä koskaan mitään tilaillut. Kunhan nyt jutustelen ihmisten kanssa, vailla mitään tarvetta ja aikomustakaan tutustua sen henkilökohtaisemmin. Millaisia "tilauksia" sä siis yleensä saat?

        No siis voi olla "tilauksia" eli laitetaan meiliä mallilla Tinder = "Moi, mitä kuuluu?" ja kun siihen vastaa, ei tapahdu kuitenkaan mitään. Mutta kts. alla ja jatketaan toisaalla, niin kerron miksi.

        "Mutta vastaatko kiitos vaikkapa tuohon ao. linkkiin (ylempänä tässä keskustelussa), niin Empress pääsee eroon turhista ilmoituksista, koska ne tosiaan on rasittavia."

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17797843/random-ehka-onnistuu#comment-119957043


    • Anonyymi

      Tuu vaan jutteleen tiedät paikat missä mut voi nähdä ja tietysti ajan ja jos pyydät tuhmuuksistasi anteeksi niin voin jopa antaa ja suudella sinua 🤗🤗🥰🥰

      • Anonyymi

        Tuomo Raatoniemi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuomo Raatoniemi

        Onko kovinkin paha olla? ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kovinkin paha olla? ??

        Oletpa maalittaja ikävä ihminen. Sääliksi käy. 💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpa maalittaja ikävä ihminen. Sääliksi käy. 💩

        Sinulla on edessä loistava tulevaisuus. Onnea sille💩


    • Anonyymi

      Tuskimpa mu onnea yritykseen

      • Anonyymi

        Juuri näin💩


    • Anonyymi

      Suosittujen ihmisten ympärillä pörrää maalittajat ja perskärpäset. Siitä tietää että olemme enemmän kuin he.💩

      • Anonyymi

        Mikä vaivaa? Minä en ole se joka luulee olevansa jotain toista parempi.


    • Onko tää joku randomille pillua ketju?

      • Anonyymi

        Kateellinen prinssi saapui paikalle...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kateellinen prinssi saapui paikalle...

        Näin on. Kateellinen on syytä olla, kun on itse pelkkä rumilus papparainen ja joku älykkö vie täällä kaikki pillut.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Näin on. Kateellinen on syytä olla, kun on itse pelkkä rumilus papparainen ja joku älykkö vie täällä kaikki pillut.

        ihanaa kun puhut rumia


      • Prinssi_J kirjoitti:

        Näin on. Kateellinen on syytä olla, kun on itse pelkkä rumilus papparainen ja joku älykkö vie täällä kaikki pillut.

        Voi vit*u. Eikö sua edes hävetä? Uskomaton vinkuiita taas. Rande ei täällä itke ja vingu, ehkä siksi saa kaikki pillut.

        Ja Rande...älä puhko niitä silmiäsi🤣


      • EmpressOfTheLight kirjoitti:

        Voi vit*u. Eikö sua edes hävetä? Uskomaton vinkuiita taas. Rande ei täällä itke ja vingu, ehkä siksi saa kaikki pillut.

        Ja Rande...älä puhko niitä silmiäsi🤣

        Sinäkin tulet siihen pätemään. Mene jo imemään randen kullia.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Näin on. Kateellinen on syytä olla, kun on itse pelkkä rumilus papparainen ja joku älykkö vie täällä kaikki pillut.

        En ole mikään pillu! Hanki silmälasit!💩


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole mikään pillu! Hanki silmälasit!💩

        Ole mikä olet. Reikä sullakin on.


      • Prinssi_J kirjoitti:

        Sinäkin tulet siihen pätemään. Mene jo imemään randen kullia.

        Kuulehan papparainen. Sinun elämäsi on yhtä säälittävää sirkusta. Kasvattaisit hyvä mies pallit, niin ehkä joku imee sinuakin joskus. Tuollainen alkaminen vikinä ei kiinnosta ketään. Olet täysi nolla.


      • EmpressOfTheLight kirjoitti:

        Kuulehan papparainen. Sinun elämäsi on yhtä säälittävää sirkusta. Kasvattaisit hyvä mies pallit, niin ehkä joku imee sinuakin joskus. Tuollainen alkaminen vikinä ei kiinnosta ketään. Olet täysi nolla.

        Niin olenkin täysi paska.


      • EmpressOfTheLight kirjoitti:

        Kuulehan papparainen. Sinun elämäsi on yhtä säälittävää sirkusta. Kasvattaisit hyvä mies pallit, niin ehkä joku imee sinuakin joskus. Tuollainen alkaminen vikinä ei kiinnosta ketään. Olet täysi nolla.

        Siis akkamainen vikinä


      • Tuon tyyppisellä kommentilla nimenomaan kerrot palstan leideille, ettet pidä heitä oikein minään. Paitsi... Niin, osat ajatella tuon loppuun.


      • randombypasser kirjoitti:

        Tuon tyyppisellä kommentilla nimenomaan kerrot palstan leideille, ettet pidä heitä oikein minään. Paitsi... Niin, osat ajatella tuon loppuun.

        Ole onnellinen kun olet noin älykäs ja saat naista.


      • Prinssi_J kirjoitti:

        Näin on. Kateellinen on syytä olla, kun on itse pelkkä rumilus papparainen ja joku älykkö vie täällä kaikki pillut.

        Älykkö? Minä? Pakkohan tässä tietenkin on kiittää ja kumartaa, mutta olen yllättynyt enkä ollenkaan samaa mieltä. Eikä varmaan ole enemmistö palstailijoistakaan, olen ihan keskivertotapaus, kaikin puolin, myös älyllisesti.


      • randombypasser kirjoitti:

        Älykkö? Minä? Pakkohan tässä tietenkin on kiittää ja kumartaa, mutta olen yllättynyt enkä ollenkaan samaa mieltä. Eikä varmaan ole enemmistö palstailijoistakaan, olen ihan keskivertotapaus, kaikin puolin, myös älyllisesti.

        Ihan miten vaan. Et ole ruikuttaja ja täysi paska naisten mielestä niin kuin minä olen. Onnea sille.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ole onnellinen kun olet noin älykäs ja saat naista.

        No on jän ainakin älykkäämpi kun pikkutypyjen metsästäjä kuten sä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No on jän ainakin älykkäämpi kun pikkutypyjen metsästäjä kuten sä.

        Mikä helvetin metsästäjä minä muka olen? Yhtä ainutta täällä kaipaillu, joka nyt sattuu olemaan nuori. Niin te kuvittelette, että yritän kaikkia nuoria...


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Mikä helvetin metsästäjä minä muka olen? Yhtä ainutta täällä kaipaillu, joka nyt sattuu olemaan nuori. Niin te kuvittelette, että yritän kaikkia nuoria...

        Yrittäkää ymmärtää että prinssi haluaa tietää tyttöjen eli tässä tapauksessa 11-vuotiaan tytön sielunelämästä. Kun tytöllä ei ole murrosikäkään alkanut kunnolla.


      • Anonyymi

        Ihme valitusta sinulta. Palstan naiset ovat pääosin sellaista ikäluokkaa, joka ei sinulle edes kelpaisi. Mitä ihmettä sä heidän pillujaan pohdit?


      • Prinssi_J kirjoitti:

        Ole onnellinen kun olet noin älykäs ja saat naista.

        Tuossa on ehkä iso ero, ainakin kommunikaatiossa, ehkä ajattelussakin. Minä kohtaan naisia, saatan olla, jopa asua heidän kanssaan, mutta en saa naista.


      • Prinssi_J kirjoitti:

        Ihan miten vaan. Et ole ruikuttaja ja täysi paska naisten mielestä niin kuin minä olen. Onnea sille.

        En, en ainakaan ruikuttaja, sitä en harrasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihme valitusta sinulta. Palstan naiset ovat pääosin sellaista ikäluokkaa, joka ei sinulle edes kelpaisi. Mitä ihmettä sä heidän pillujaan pohdit?

        No minä en näe, minkä ikäisiä ja näköisiä täällä porukka on, mutta pilluja joka tapauksessa. Voivat olla nuoriakin. Se ei ollut se pointti.


      • randombypasser kirjoitti:

        En, en ainakaan ruikuttaja, sitä en harrasta.

        No sinua ei ole sitten elämä kohdellut julmasti.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No minä en näe, minkä ikäisiä ja näköisiä täällä porukka on, mutta pilluja joka tapauksessa. Voivat olla nuoriakin. Se ei ollut se pointti.

        Kyllä sä sen todellakin tiedä, että ei tämä ole paikka, jossa juuri teini-ikäiset ja juuri teini-ikänsä ohittaneet pyörivät. Tiedät ainakin, jos käytät järkeäsi. Heillä on muut paikat missä pyöriä ja täältä saat hakemalla hakea edes alle kolmekymppistä, vaikka heitä toki paikassa aina jokunen pyöriikin.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No minä en näe, minkä ikäisiä ja näköisiä täällä porukka on, mutta pilluja joka tapauksessa. Voivat olla nuoriakin. Se ei ollut se pointti.

        Ja todellakin se oli se pointti. Mikä ihmeen pillupoliisi sinä olet, varsinkaan sellaisten pillujen osalta, joita itse väheksyt? Ei luulisi olevan sinun ongelmasi, jos jollekulle on tarjolla jotakin, jota et itse huolisi. Vai onko sulla tapana monessakin asiassa olla kateellinen muille asioista, joita et itse edes halua?


      • Prinssi_J kirjoitti:

        No sinua ei ole sitten elämä kohdellut julmasti.

        Ai jai, äläpä ala olettamaan mitä joku tuntematon hiippari on elinvuosiensa aikana ehtinyt kokemaan. Ovat harvassa ne jotka voivat sanoa, että ovat saaneet elää silkkipaperissa, kaikilla muilla on ollut lasinsiruja ja suolaa siellä mukana kun elämä on vähän pyöritellyt menemään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja todellakin se oli se pointti. Mikä ihmeen pillupoliisi sinä olet, varsinkaan sellaisten pillujen osalta, joita itse väheksyt? Ei luulisi olevan sinun ongelmasi, jos jollekulle on tarjolla jotakin, jota et itse huolisi. Vai onko sulla tapana monessakin asiassa olla kateellinen muille asioista, joita et itse edes halua?

        No kunhan heitin, ja sitten tultiin kysymään olenko kateellinen. Kai sitä voi kateellinen olla, kun itse saa vaan haukut ja arvostelua ja toinen joka on lähes saman ikäinen kuin itse olen, ei häntä arvostella mistään. Mutta minä olen palstan vihatuin ja paskin tyyppi ihan selkeästi.


      • Prinssi_J kirjoitti:

        Ihan miten vaan. Et ole ruikuttaja ja täysi paska naisten mielestä niin kuin minä olen. Onnea sille.

        Olet kyllä niin kateellinen tapaus et huhhuh 🤣


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No kunhan heitin, ja sitten tultiin kysymään olenko kateellinen. Kai sitä voi kateellinen olla, kun itse saa vaan haukut ja arvostelua ja toinen joka on lähes saman ikäinen kuin itse olen, ei häntä arvostella mistään. Mutta minä olen palstan vihatuin ja paskin tyyppi ihan selkeästi.

        Niin, eli jos naapurillasi on paskarousku auto, jollaista et itse ikinä huolisi, niin kateellisena kyräilet ikkunasta, jos naapurisi onnellisena kiillottelee sitä paskarouskuaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, eli jos naapurillasi on paskarousku auto, jollaista et itse ikinä huolisi, niin kateellisena kyräilet ikkunasta, jos naapurisi onnellisena kiillottelee sitä paskarouskuaan.

        Juu ja samaan aikaan koko naapurusto potkii minun autoa ja ruostuttaa sitä lisää.


      • Prinssi_J kirjoitti:

        No kunhan heitin, ja sitten tultiin kysymään olenko kateellinen. Kai sitä voi kateellinen olla, kun itse saa vaan haukut ja arvostelua ja toinen joka on lähes saman ikäinen kuin itse olen, ei häntä arvostella mistään. Mutta minä olen palstan vihatuin ja paskin tyyppi ihan selkeästi.

        Ja ihan pikku vinkkinä. Ihan kaikkea ei kannata suustaan päästellä, jos haluaa olla pidetty. Jos et halua, niin jatka samaan malliin. Jos jatkat, niin älä ruikuta et kaikki vihaa. Tajusitko?
        Mä saan vihaa niskaani, mutta ruikutanko siitä täällä? En hitossa. Yks sama hailee jos joku ano täällä vihaa. Sain jopa s.postia missä huoraksi haukuttiin.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Juu ja samaan aikaan koko naapurusto potkii minun autoa ja ruostuttaa sitä lisää.

        Eli olet siis oikeasti kateellinen kaikesta sellaisesta, mitä et itse edes halua? Ei mikään ihme, että voit huonosti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli olet siis oikeasti kateellinen kaikesta sellaisesta, mitä et itse edes halua? Ei mikään ihme, että voit huonosti.

        Et nyt ihan tajunnut pointtiani... Minua täällä haukutaan ja arvostellaan. En saanut edes kaivata ihastustani. No ymmärrän, että voihan se olla hänen toimestaankin toive että lopetan sen kirjoittelun täällä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No kunhan heitin, ja sitten tultiin kysymään olenko kateellinen. Kai sitä voi kateellinen olla, kun itse saa vaan haukut ja arvostelua ja toinen joka on lähes saman ikäinen kuin itse olen, ei häntä arvostella mistään. Mutta minä olen palstan vihatuin ja paskin tyyppi ihan selkeästi.

        Vihattu ja vihattu, sekin on suhteellista. Tämä tuskin helpottaa oloasi, mutta epäilenpä, että harva palstalla tuhlaa aikaansa sinun vihaamiseesi. Useampi sensijaan on luultavasti aika tympääntynyt lukemaan näitä sinun ruikutuksiasi ja valtaosa on luultavasti myös jossain kohtaa erehtynyt yrittämään parantamaan mieltäsi ja lopulta todennut, että turha vaiva.

        Ja sitten tosiaan oma lukunsa on se, miten jumalattoman rumasti sinä puhut muista ihmisistä. Itse esimerkiksi olen vielä kaukana viidestäkympistä, mutta ajattelin joku päivä olla sitäkin. Ei tulisi mieleenkään ikinä huolia miestä, joka puhuu noin rumasti sen ikäisistä naisista. Ai niin ja olen kuitenkin sen verran kaukana 19-vuotiaasta, että ei tulisi mieleenkään katsoa kahta kertaa mieheen, joka vakavissaan huolisi 19-vuotiaan parisuhteeseen. Nuoret ovat kauniita katsella, mutta ennetaan heidän kasvaa ja aikuistua ihan rauhassa.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Et nyt ihan tajunnut pointtiani... Minua täällä haukutaan ja arvostellaan. En saanut edes kaivata ihastustani. No ymmärrän, että voihan se olla hänen toimestaankin toive että lopetan sen kirjoittelun täällä.

        Sinua ei täällä haukuta ja arvostella täällä yhtään sen enempää kuin itse haukut ja arvostelet muita. Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa ja sinun kohdallasi se pitää täysin paikkansa. Enemmän täällä esim. Rande on saanut täysin aiheetta paskaa niskaansa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vihattu ja vihattu, sekin on suhteellista. Tämä tuskin helpottaa oloasi, mutta epäilenpä, että harva palstalla tuhlaa aikaansa sinun vihaamiseesi. Useampi sensijaan on luultavasti aika tympääntynyt lukemaan näitä sinun ruikutuksiasi ja valtaosa on luultavasti myös jossain kohtaa erehtynyt yrittämään parantamaan mieltäsi ja lopulta todennut, että turha vaiva.

        Ja sitten tosiaan oma lukunsa on se, miten jumalattoman rumasti sinä puhut muista ihmisistä. Itse esimerkiksi olen vielä kaukana viidestäkympistä, mutta ajattelin joku päivä olla sitäkin. Ei tulisi mieleenkään ikinä huolia miestä, joka puhuu noin rumasti sen ikäisistä naisista. Ai niin ja olen kuitenkin sen verran kaukana 19-vuotiaasta, että ei tulisi mieleenkään katsoa kahta kertaa mieheen, joka vakavissaan huolisi 19-vuotiaan parisuhteeseen. Nuoret ovat kauniita katsella, mutta ennetaan heidän kasvaa ja aikuistua ihan rauhassa.

        Minä en mielestäni ole edes kovin paljon ruikuttanut. Onko ruikuttamista jos toivotan hyvää yötä, taikka huomenta? Viime aikoina en ole paljon tuon enempää kirjoitellut. mutta tietenkin sitten kun tuo yksi, jatkuvasti härkkii ja kyselee tyhmiä, saa pinnan palamaan ja sen jälkeen en vastaa siitä mitä annan tulla.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Minä en mielestäni ole edes kovin paljon ruikuttanut. Onko ruikuttamista jos toivotan hyvää yötä, taikka huomenta? Viime aikoina en ole paljon tuon enempää kirjoitellut. mutta tietenkin sitten kun tuo yksi, jatkuvasti härkkii ja kyselee tyhmiä, saa pinnan palamaan ja sen jälkeen en vastaa siitä mitä annan tulla.

        Sinä tietenkin saat olla mitä mieltä olet. Eipä sitä voi kukaan estää. Harva palstalla varmaankaan silti on samaa mieltä kanssasi vähäisestä ruikutuksen määrästä


    • Anonyymi

      Eikös se sun mahtiponti nähty, useampia vuosia.

    • Anonyymi

      Oon mä random jo edistyny.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kaikki voisi olla, muttei ole. Nyt on aika kääriä hihat ja tanssia kuunvalossa hiirten kanssa.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2072
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1481
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      23
      1462
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1387
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe