Näin suomalaiset pomottavat puolisoitaan

Anonyymi-ap

18

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sain tälläsen ja vastaan kysymykseen että oon aika tossu, tossunalla ja pomotettavissa jne. vaikka uskottelen minulle ja muille muuta.
      "Et pomota puolisoasi
      Annat puolisosi tehdä asiat omalla tavallaan etkä sano vastaan. Ethän kuitenkaan anna puolisosi pomottaa sinua?"

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

❤️ ­N­­­y­­­m­­f­­­o­­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17797883d

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Riippuu mikä lapanen toinen on
      En siedä määräilyä myöskään toiselta.

• Anonyymi

Voisitko puhua tossukasta muulla sanalla kuin lapsena.

Eikö siellä oulussa nätimpiä sanoja tosiaan oo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisitko puhua tossukasta muulla sanalla kuin lapsena.

Eikö siellä oulussa nätimpiä sanoja tosiaan oo?

Tuossa mitään "lapsesta" puhuttu... - sivusta

• "Olet satunnainen pomottaja
      Olet topakka, kun tilanne sitä vaatii, mutta kuuntelet myös puolisosi mielipidettä ja päätätte asioista pääasiassa yhdessä."

No niin, ei siis tarvitse pitää liian dominoivana minuakaan😉

• Anonyymi

Sama.

• Kyllähän se useimmiten vakka kantensa löytää eikä siinä kovin kummasti kummankaan tartte rutkuttaa. Jos on aina tarve rutkuttaa, niin ei välttämättä ole pitkäikäinen suhde.

Olet satunnainen pomottaja

Olet topakka, kun tilanne sitä vaatii, mutta kuuntelet myös puolisosi mielipidettä ja päätätte asioista pääasiassa yhdessä.

• Saatiin sama.

• EmpressOfTheLight kirjoitti:

Saatiin sama.

Sehän tarkottaa ainoastaan sitä, että me kummatkin valehdeltiin yhtä paljon 😂

• randombypasser kirjoitti:

Sehän tarkottaa ainoastaan sitä, että me kummatkin valehdeltiin yhtä paljon 😂

Mä en valehdellut. Laitoin jopa yhteen kysymykseen vastaukseksi et puoliso menee vaihtamaan vaatteet jos se on minun mielestä hirveä🤭 Luulin saavani pahemman tuloksen.

Mä en valehdellut. Laitoin jopa yhteen kysymykseen vastaukseksi et puoliso menee vaihtamaan vaatteet jos se on minun mielestä hirveä🤭 Luulin saavani pahemman tuloksen.

Seli seli 😂

No itekkin kyllä odotin jotain hirviön titteliä, mutta ihan tommonen perustason olohuonehitler sieltä sitten tulikin.
        Mä vastasin siihen vaatekysymykseen että puoliso pukee mitä lystää. Tosin siitä puuttui se tärkeä täydennys että kunhan ylipäänsä pukee, koska "asu vapaa" ei tarkoita ihan mitä tahansa 😁

• randombypasser kirjoitti:

Seli seli 😂

No itekkin kyllä odotin jotain hirviön titteliä, mutta ihan tommonen perustason olohuonehitler sieltä sitten tulikin.
        Mä vastasin siihen vaatekysymykseen että puoliso pukee mitä lystää. Tosin siitä puuttui se tärkeä täydennys että kunhan ylipäänsä pukee, koska "asu vapaa" ei tarkoita ihan mitä tahansa 😁

Mun silmiä särkee, jos värit riitelee keskenään tai joku sekoittaa eri kuoseja yhteen. Eli jos julkisiin tiloihin mielii kanssani, niin älä helvetissä sekoita eri printtikuoseja keskenään🤭

Mun silmiä särkee, jos värit riitelee keskenään tai joku sekoittaa eri kuoseja yhteen. Eli jos julkisiin tiloihin mielii kanssani, niin älä helvetissä sekoita eri printtikuoseja keskenään🤭

Aaaa, ymmärrän. Taidan itte olla kyllä samaa koulukuntaa, tosin sillä erolla että kaveri/puoliso/whoever tekee ihan itte ne valintansa sen osalta. Jos toinen haluaa näyttää hassulta Linnan juhlissa, niin anti mennä vaan 😁

• Anonyymi

"Olet satunnainen pomottaja
      Olet topakka, kun tilanne sitä vaatii, mutta kuuntelet myös puolisosi mielipidettä ja päätätte asioista pääasiassa yhdessä."

Monesta kohdasta puuttuu se todellinen toimintatapani. Esimerkiksi nyt vaikka, että jos omilla rahoillaan ostaa, niin aivan sama minulle. Mulle lopulta hyvin harvalla asialla on niin kauheasti merkitystä, että tekisi mieli edes sanoa. Arjen pitää valtaosin sujua niin, että kenenkään ei ole tarpeen sanoa mistään. Mulla menee hermo ihmiseen hyvin nopeasti, jos häntä tarvitsee toistuvasti kehotella.

• Anonyymi

Olen satunnainen pomottaja.

• Anonyymi

”Et pomota puolisoasi

Annat puolisosi tehdä asiat omalla tavallaan etkä sano vastaan. Ethän kuitenkaan anna puolisosi pomottaa sinua?”

Ja tää ei oo yllättävä tieto. Mä kutsuin avoliitossa exääni the boss nimellä tai alfikseksi hänen pomotuksensa takia. Oli kova käskeen mua ja ottaan johtajan asemaa. Ehkä siks se eteni armeijassakin niin hyvin että Rukkiin sitä yritettiin saada johtajakoulutukseen.

Mä itse osaan kyllä ilmasta tahtoani mutta vain hyvin vihasena. Muuten mä oon semmonen hiljaa itsekseni kiroilija joka tekee hommat itse ja patoo sellasta vihaa ja turhaumaa sisälleen siitä et toinen ei tajua auttaa.

Sit tulee näitä hyvin tyypillisiä tilanteita naisten ja miesten välillä. Nainen tiuskii tai on vaitonainen. Eleistä mies tajuaa et joku mättää ja kysyy ärsyyntyneenä et ”mikä nyt taas on?” Josta seuraa usein eka ”ei mikään” ja kun intäminen jatkuu räjähtää riita et tää ei ole mikään viiden tähden hotelli. Mäkin käyn töissä ja oon väsyny. Et viittis auttaa?!

Hmm.. sit muistan kyllä sellasen et olin vähän napissu tauluista jotka haluan saada uuden asuntomme seiniin ja exäni oli siinä sit todennu et ”joo laitan ne sit joskus….. kun jaksan” se joskus veny 3 kk joten käytin pientä taktikointia saadakseni siihen vähän vauhtia.

Se kun tiesi etten mä osaa mitään porakoneita tms käytellä joten mä tongin sen kaapeista sen työkaluista poran kun se pelas tietokoneella jotan final fantasyaan. Se näki kun vilahdin nopeesti ohi poran kans ja kysy nopeasti ”mitä sä suunnittelet”

Mä siihen vastasin et ”laitan itse noi taulut paikoilleen tohon betoniseinään, kun en jaksa odottaa sitä koska on se sun kohta”

Sen pää käänty pikasesti mun perään kattoon ja sano ”älä tee mitään. Kyllä mä ne joskus hoidan”

Mä en enää vastannu mitään. Se kuunteli hetken hiljaisuutta ja sit se olikin yhtäkkiä mun takana nappaamassa mun käsistä poraa ja sanoi
      ”parempi et mä hoidan. Sä et tiedä mitä teet”

Ja näin mä hoidin ilman nalkutusta ex-avokkinu laittaan taulut paikoilleen 😂

T: Karoliina

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      211
      6531
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2887
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2347
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      97
      2164
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2051
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      231
      1467
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      80
      1444
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1366
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      7
      1315
    10. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      388
      1261
    Aihe