DIILI OHJELMA

Anonyymi-ap

Diilissä tämä Lahtelainen Janne Virtanen on niin olevinaan kun joku sompikin herra.
Mukamas hänen 7 vuotias poikakin osaisi levitellä sepeliä.
Hyvä että Janne itsekkään osaa.

11

699

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hype-pellet "klousaamassa". Katson tuota välillä vain jotta voin nauraa niille ihmisille.

• Anonyymi

Onko Noora Fagerstömin ryhti vähän kuin Notre Dame kellon soittamalla, eli kyttyrä.

Luulisi, että tuleva kansanedustaja panostaisi vähän olemukseen,?

• Anonyymi

Niin on ylimielinen ja ilkeä, ulos! harjuniemi ja muutamat muutkin antoivat palautetta, että kritiikin voi antaa ilkeilemättäkin. Ei taida mennä sanoma perille.

• Anonyymi

Eiköhän tuo jantteri lennä kohta ulos, ei minkäänlaisia sosiaalisia taitoja. Vili on fiksu, kun ei provosoitunut rumasta käytöksestä vaikka tuo JV tylytti useaan otteeseen julkisesti. No, Virtanen vain häpäisi itsensä tv- katselijoiden ja muiden kisaajien silmäin alla.

• Anonyymi

Virtanen ollut aina tollanen myös työhteisössä. Sosiaaliset taidot vähäiset niin sit yrittää vaikuttaa ja saada mielipiteensä läpi pelolla. Kärkäs arvostelee muita mut kun itse saa palautetta niin alkaa sipuli kiehumaan. Tämä on nähty monet kerrat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Virtanen ollut aina tollanen myös työhteisössä. Sosiaaliset taidot vähäiset niin sit yrittää vaikuttaa ja saada mielipiteensä läpi pelolla. Kärkäs arvostelee muita mut kun itse saa palautetta niin alkaa sipuli kiehumaan. Tämä on nähty monet kerrat

Lyhyt pätkä kompensoi puutettaan rumalla käytöksellä. Ainahan ne pienet miehet pullistelee niin kuin tuo Putinkin.

• Anonyymi

TV7?

• Anonyymi

Eikö ne uusinnat tule seiskalta? Nelonen pääasiallinen kanava, mutta uusintoja tulee useita kertoja ja eri kanavilta. Nykyisin samat ohjelmat näytetään moneen kertaan pitkin viikkoa.
        Sellaiseksi se on tarjonta mennyt.

• Anonyymi

Se on "kova poika" arvostelemaan muita

• Anonyymi

Eipä Virtanen täällä vastaa mitään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      129
      3497
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      85
      1825
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1591
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1342
    5. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      90
      1184
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      107
      1151
    7. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      68
      1069
    8. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      65
      954
    9. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      80
      905
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      20
      887
    Aihe