Marin jätti vaalitentin väliin. Oli väsynyt, mutta ei varmaankaan niin väsynyt, etteikö

Anonyymi-ap

olisi jaksanut hiukan bilettää. Väsymys ei ole sinänsä ihme, jos ryssii kaiken virassa ja kotona pahemmin kuin Putin ikinä, niin kyllä sinää proput palaa. Ehkä Marin oppii, että elää ja nauttia elämästä on jotain muuta kuin "elää nyt ja heti kaikki minulle madralla".

Marin oli ja meni ja hyvä niin. Siitä kiittää EU, Ukraina ja Suomi.

18

416

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eihän vasemmiston edustajat saa oikeudenmukaista kohtelua koskaan noissa oikeistomedian hallitsemissa iltalehtien vaalitenteissä. Kun esim Haapala olin juontaja tässä melko hiljattain niin Marin tai Li Andersson eivät koskaan saaneet vastata kunnolla kysymyksiin vaan keskeytettiin aina ennekuin ehtivat sanoa sanottavansa. Aivan oikea ja ymmärrettävä ratkaisu heiltä!

• Anonyymi

Kommaritädit pelkäsivät raivokohtauksiaan ja jänistivät.

• Anonyymi

Kiittääkö myös Venäjä???

• Anonyymi

Näköjään osaavat vasemmisto puolueiden johtoelimetkin huomioimaan missä kohtaa on vedettävä hätänarusta, siis hinjentää äänitorvet !!

• Anonyymi

Kohta varmaan saamme instaan kuvan joko bilettämisestä tai viinilasi huulilla.

• Anonyymi

Olisi ollut viihdettä nähdä komuakkojen tappelua.

• Anonyymi

Ei enää pokka pidä että tulisi kansalle valehtelemaan , välttelee vaalikeskusteluja.

• Anonyymi

Teki hyvänteon demareille?

• Anonyymi
      • Anonyymi

On se kone, punakone.

• Anonyymi

Sanna Marin ❤ on ehdottomasti osaavin ja arvodtetuin seuraavaksikin pääministeriksi.

Käydään äänestämässä SDP❤ suurimmaksi puolueeksi ja Sanna Marin kokoamaan tuleva hallitus!

• Anonyymi

Äänestetään ja estetään moka!

• Anonyymi

Kun jättäisi muutaman skumpan väliin, niin jaksaisi paremmin. Vai siivosiko Marin Kesärannan. Niinhän hänen väitettiin vielä joku vuosi tekevän. On tainut jäädä luutu sen jälkeen ämpäriin.

• Anonyymi

LISÄÄ VIINAA SANNALLE.

• Anonyymi

Väsyttä niin....

• Anonyymi

Nukuttaa, eikä saa nukkua, selittyttää, eikä saa selittää, kännitättää, eikä saa kännätä, kyhnytyttää, eikä saa kyhnyttää,....

• Anonyymi

jee

• Anonyymi00018

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      873
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      728
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      36
      613
    4. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      47
      603
    5. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      30
      591
    6. Mikä jäi sanomatta kaivatullesi?

Ja milloin?
      Ikävä
      35
      587
    7. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      585
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      557
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      550
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      36