Missä on kepujen ehdokkaiden vaalitaulu kylältä?

Anonyymi-ap

Johan on kumma?
Kävin eilen kylällä vaalitaulujen edessä katsomassa ketä sitä äänestäisi. Mitä ihmettä?! Miksi kepujenvaalitaulu puuttui kokonaan? Ei ollutnähtävillä vaalipiirin kaikki kepujen ehdokkaat, ei ollu esillä koko vaalimainosta!
Tarkottaako tämä, että painostetaan äänestämään tätä peräkärry ilmoittelija herraa?
Kaikilla muilla puolueilla oli esillä vaalipiirin kaikki ehdokkaat.
Tuleepa nyt mieleen ne kirjoittelut aluevaalien aikaan, kun oli väitettä että kotiäänestyksessäkään ei ole kaikkia ehdokkaita esitelty mistä valita?
On tämä Haapaveenkepujenhomma uskomatonta.
No, löytyhän tuolta ehdokas sitten toiselta listalta, missä demokratia toimii ja kaikki ehdokkaat on rehdisti esillä.
Ei voi muuta kun päätä puistella. Kyllä keput on täällä maineensa ansainneet. En hyväksy demokratian halveksumista ja ihmisten äänioikeudenohjailua tai rajoittamista. Vaihtui sitten puolue.

14

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eiköhän nuo saa tarpeeksi mainosta muutenkin.

• Anonyymi

On röyhkeää hommaa.

• Anonyymi

Varmaankin huijatut kannattajat ovat niin vihaisia, että eivät voi silmissään sietää edes kepulaisten kuvia?

• Anonyymi

No ne harvat saa vielä tukia jotka jaksaa touhuta. Moni viljelijä kyllä on lopettanut ja lopettaa kun pienimuotoisuus ei kannata, kiitos eu:n. Kepu ei pysty auttaan tarpeeksi omaa väkeään kun on menty peesaamaan globalisteja.

• Anonyymi

onkos tälle vaalitaululle käynyt kuin kuululle älytaululle??

• Anonyymi

Olisiko kurvisen "iltalypsy" vienyt viimeisenkin uskon kunnassa.

• Anonyymi

Ei saa äänestää ku omankunnan L+ ehdokasta!!!!muuten hoitokokoukseen boutuu......

• Anonyymi

En anna puolestani määrätä ketä äänestän. Pitäkää keput keskenänne rajjaisia, minä äänestän ketä haluan. Ja se ei tule olemaan kepu.

• Anonyymi

Kyllä kaikki ehdokkaat pitää olla näkyvillä. En usko että muut Keskustan ehdokkaat tämmöistä Timon harjoittamaa syrjintää hyväksy!

• Anonyymi

Kiitoksia PERSUILUSTA, olet sitten Ilkka tai et.
      Normaali ihmisestä tuollainen kirjoittelu vaikuttaa varsin lapselliselta.
      Kehu omias, jos lystää!

• Anonyymi

Onko työtön eks-opettaja vienyt ne älytaulun viereen?

• Anonyymi

Pelekääkö Timo että ei saa ääniä jos on muittenkin ehokkaiden numerot esillä?

• Anonyymi

Varmaankin petetyt kepun entiset äänestäjät eivät voi sitä sietää, ovat ehkä repineet kiukuissaan?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      139
      2593
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      360
      1957
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1657
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1503
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1350
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1193
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      917
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      109
      913
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe