Virtuaali Ikäväni

Todellinen ikävä ei huutele somessa, eihän?
Todellinen ikävä ottaa härkää sarvista, ja kokeilee lähestyä kohdetta.

Virtuaalinen Ikävä laahaa netissä, whatsapissa, eri välineissä, alustojen armoilla,
eksyen, kaipaillen, kaatuen, yksinäisenä.

Todellinen Rakkauden kaipuu saa ilmiasun, todennuksen.
Virtuaali Rakkaus himoineen ja merkkeineen saa megatilan
jatkuakseen ainaisesti.

12

325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jep. Maailmassa ei ole kaikki kohdillaan ja se sattuu.

• Onko mahdollista yhdistää Virtuaali jaj Todellisuus, VirtuaaliTodellisuudeksi?
        Onko oikeesti olemassa mitään Virtuaalia, vai onko tämäkin todellista?

Älä anna sen sattua,
        ota ohjat maailmaasi,
        myös virtuaalitasoilla.

• Anonyymi
        SuruPusero kirjoitti:

Onko mahdollista yhdistää Virtuaali jaj Todellisuus, VirtuaaliTodellisuudeksi?
        Onko oikeesti olemassa mitään Virtuaalia, vai onko tämäkin todellista?

Älä anna sen sattua,
        ota ohjat maailmaasi,
        myös virtuaalitasoilla.

Ei ole. Olen yrittänyt.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole. Olen yrittänyt.

Mikä neuvoksi? Miten olet selvinnyt tilanteestasi?

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

🍒 ­­N­y­­m­­f­­o­­­m­­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17798830B

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Sinäkö pidetään virtuaali- ikävää?

• Ikävä virtuaalissa, virtuaalinen ikävä, onkose todellista?
        Rakkaus virtuaalissa, virtuaalinen rakkaus, onko totta?

• Anonyymi
        SuruPusero kirjoitti:

Ikävä virtuaalissa, virtuaalinen ikävä, onkose todellista?
        Rakkaus virtuaalissa, virtuaalinen rakkaus, onko totta?

Olet yksi kysymysmerkki - arvoitukset on ihania, silloin kun ne on ratkaistavissa ja ne herättää positiivisia tunteita. Mutta nämä ..en edes osaa kuvailla, kuinka nämä jotenki7n kirvoittaa kyyneliä. Oletko hankala ihminen?
        Tiedätkö, että kaikki voi kaatua siihen, kun asioista ei puhuta suoraan. Tulee helposti väärinkäsityksiä. Suosittelen ottamaan yhteyttä siihen kaivattuun ja puhumaan suoraan ja rehellisesti.

• Anonyymi kirjoitti:

Olet yksi kysymysmerkki - arvoitukset on ihania, silloin kun ne on ratkaistavissa ja ne herättää positiivisia tunteita. Mutta nämä ..en edes osaa kuvailla, kuinka nämä jotenki7n kirvoittaa kyyneliä. Oletko hankala ihminen?
        Tiedätkö, että kaikki voi kaatua siihen, kun asioista ei puhuta suoraan. Tulee helposti väärinkäsityksiä. Suosittelen ottamaan yhteyttä siihen kaivattuun ja puhumaan suoraan ja rehellisesti.

Olen kaksi kysymysmerkkiä, vaikka sata.
        Olen hankala, olen helppo.
        Olen tunteellinen, olen tunteeton.

Tiedän, että on tilanteita, joissa on puhuttava suoraan, mutt tiedän olevan tilanteita, joissa ei tartte puhua sanaakaan. Ei totta eikä valhetta, on vain oltava hiljaa. Olen ottanu yhteyttä, kaivattuun. Olen puhunut suoraan ja rehellisesti, kaiken tuon olen tehnyt.

• Anonyymi

Jep.
      Hoo

• JepJep!
        Hiiii O hoiiiiijjjj!

• Anonyymi

Sellaiset tummatukkaiset 50+ miehet, ei pitkät miehet, saavat lähestyä ja pyytää kahville tai syömään. Jatkoa seuraa jos minusta tuntuu siltä että kiinnostus lähempään tutustumiseen herää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3680
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      72
      1934
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1588
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1224
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      66
      1042
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      988
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      853
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      844
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      778
    Aihe