Todellinen ikävä ei huutele somessa, eihän?
Todellinen ikävä ottaa härkää sarvista, ja kokeilee lähestyä kohdetta.
Virtuaalinen Ikävä laahaa netissä, whatsapissa, eri välineissä, alustojen armoilla,
eksyen, kaipaillen, kaatuen, yksinäisenä.
Todellinen Rakkauden kaipuu saa ilmiasun, todennuksen.
Virtuaali Rakkaus himoineen ja merkkeineen saa megatilan
jatkuakseen ainaisesti.
Virtuaali Ikäväni
12
325
Vastaukset
- Anonyymi
Jep. Maailmassa ei ole kaikki kohdillaan ja se sattuu.
Onko mahdollista yhdistää Virtuaali jaj Todellisuus, VirtuaaliTodellisuudeksi?
Onko oikeesti olemassa mitään Virtuaalia, vai onko tämäkin todellista?
Älä anna sen sattua,
ota ohjat maailmaasi,
myös virtuaalitasoilla.- Anonyymi
SuruPusero kirjoitti:
Onko mahdollista yhdistää Virtuaali jaj Todellisuus, VirtuaaliTodellisuudeksi?
Onko oikeesti olemassa mitään Virtuaalia, vai onko tämäkin todellista?
Älä anna sen sattua,
ota ohjat maailmaasi,
myös virtuaalitasoilla.Ei ole. Olen yrittänyt.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Olen yrittänyt.
Mikä neuvoksi? Miten olet selvinnyt tilanteestasi?
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17798830B
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Sinäkö pidetään virtuaali- ikävää?
Ikävä virtuaalissa, virtuaalinen ikävä, onkose todellista?
Rakkaus virtuaalissa, virtuaalinen rakkaus, onko totta?- Anonyymi
SuruPusero kirjoitti:
Ikävä virtuaalissa, virtuaalinen ikävä, onkose todellista?
Rakkaus virtuaalissa, virtuaalinen rakkaus, onko totta?Olet yksi kysymysmerkki - arvoitukset on ihania, silloin kun ne on ratkaistavissa ja ne herättää positiivisia tunteita. Mutta nämä ..en edes osaa kuvailla, kuinka nämä jotenki7n kirvoittaa kyyneliä. Oletko hankala ihminen?
Tiedätkö, että kaikki voi kaatua siihen, kun asioista ei puhuta suoraan. Tulee helposti väärinkäsityksiä. Suosittelen ottamaan yhteyttä siihen kaivattuun ja puhumaan suoraan ja rehellisesti. Anonyymi kirjoitti:
Olet yksi kysymysmerkki - arvoitukset on ihania, silloin kun ne on ratkaistavissa ja ne herättää positiivisia tunteita. Mutta nämä ..en edes osaa kuvailla, kuinka nämä jotenki7n kirvoittaa kyyneliä. Oletko hankala ihminen?
Tiedätkö, että kaikki voi kaatua siihen, kun asioista ei puhuta suoraan. Tulee helposti väärinkäsityksiä. Suosittelen ottamaan yhteyttä siihen kaivattuun ja puhumaan suoraan ja rehellisesti.Olen kaksi kysymysmerkkiä, vaikka sata.
Olen hankala, olen helppo.
Olen tunteellinen, olen tunteeton.
Tiedän, että on tilanteita, joissa on puhuttava suoraan, mutt tiedän olevan tilanteita, joissa ei tartte puhua sanaakaan. Ei totta eikä valhetta, on vain oltava hiljaa. Olen ottanu yhteyttä, kaivattuun. Olen puhunut suoraan ja rehellisesti, kaiken tuon olen tehnyt.
- Anonyymi
Jep.
Hoo - Anonyymi
Sellaiset tummatukkaiset 50+ miehet, ei pitkät miehet, saavat lähestyä ja pyytää kahville tai syömään. Jatkoa seuraa jos minusta tuntuu siltä että kiinnostus lähempään tutustumiseen herää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123680MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721934Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811224Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja661042Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33988Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778