Virtuaali Ikäväni

Todellinen ikävä ei huutele somessa, eihän?
Todellinen ikävä ottaa härkää sarvista, ja kokeilee lähestyä kohdetta.

Virtuaalinen Ikävä laahaa netissä, whatsapissa, eri välineissä, alustojen armoilla,
eksyen, kaipaillen, kaatuen, yksinäisenä.

Todellinen Rakkauden kaipuu saa ilmiasun, todennuksen.
Virtuaali Rakkaus himoineen ja merkkeineen saa megatilan
jatkuakseen ainaisesti.

12

578

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jep. Maailmassa ei ole kaikki kohdillaan ja se sattuu.

      • Onko mahdollista yhdistää Virtuaali jaj Todellisuus, VirtuaaliTodellisuudeksi?
        Onko oikeesti olemassa mitään Virtuaalia, vai onko tämäkin todellista?

        Älä anna sen sattua,
        ota ohjat maailmaasi,
        myös virtuaalitasoilla.


      • Anonyymi
        SuruPusero kirjoitti:

        Onko mahdollista yhdistää Virtuaali jaj Todellisuus, VirtuaaliTodellisuudeksi?
        Onko oikeesti olemassa mitään Virtuaalia, vai onko tämäkin todellista?

        Älä anna sen sattua,
        ota ohjat maailmaasi,
        myös virtuaalitasoilla.

        Ei ole. Olen yrittänyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Olen yrittänyt.

        Mikä neuvoksi? Miten olet selvinnyt tilanteestasi?


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍒 ­­N­y­­m­­f­­o­­­m­­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17798830B

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Sinäkö pidetään virtuaali- ikävää?

      • Ikävä virtuaalissa, virtuaalinen ikävä, onkose todellista?
        Rakkaus virtuaalissa, virtuaalinen rakkaus, onko totta?


      • Anonyymi
        SuruPusero kirjoitti:

        Ikävä virtuaalissa, virtuaalinen ikävä, onkose todellista?
        Rakkaus virtuaalissa, virtuaalinen rakkaus, onko totta?

        Olet yksi kysymysmerkki - arvoitukset on ihania, silloin kun ne on ratkaistavissa ja ne herättää positiivisia tunteita. Mutta nämä ..en edes osaa kuvailla, kuinka nämä jotenki7n kirvoittaa kyyneliä. Oletko hankala ihminen?
        Tiedätkö, että kaikki voi kaatua siihen, kun asioista ei puhuta suoraan. Tulee helposti väärinkäsityksiä. Suosittelen ottamaan yhteyttä siihen kaivattuun ja puhumaan suoraan ja rehellisesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet yksi kysymysmerkki - arvoitukset on ihania, silloin kun ne on ratkaistavissa ja ne herättää positiivisia tunteita. Mutta nämä ..en edes osaa kuvailla, kuinka nämä jotenki7n kirvoittaa kyyneliä. Oletko hankala ihminen?
        Tiedätkö, että kaikki voi kaatua siihen, kun asioista ei puhuta suoraan. Tulee helposti väärinkäsityksiä. Suosittelen ottamaan yhteyttä siihen kaivattuun ja puhumaan suoraan ja rehellisesti.

        Olen kaksi kysymysmerkkiä, vaikka sata.
        Olen hankala, olen helppo.
        Olen tunteellinen, olen tunteeton.

        Tiedän, että on tilanteita, joissa on puhuttava suoraan, mutt tiedän olevan tilanteita, joissa ei tartte puhua sanaakaan. Ei totta eikä valhetta, on vain oltava hiljaa. Olen ottanu yhteyttä, kaivattuun. Olen puhunut suoraan ja rehellisesti, kaiken tuon olen tehnyt.


    • Anonyymi

      Jep.
      Hoo

      • JepJep!
        Hiiii O hoiiiiijjjj!


    • Anonyymi

      Sellaiset tummatukkaiset 50+ miehet, ei pitkät miehet, saavat lähestyä ja pyytää kahville tai syömään. Jatkoa seuraa jos minusta tuntuu siltä että kiinnostus lähempään tutustumiseen herää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe