Todellinen ikävä ei huutele somessa, eihän?
Todellinen ikävä ottaa härkää sarvista, ja kokeilee lähestyä kohdetta.
Virtuaalinen Ikävä laahaa netissä, whatsapissa, eri välineissä, alustojen armoilla,
eksyen, kaipaillen, kaatuen, yksinäisenä.
Todellinen Rakkauden kaipuu saa ilmiasun, todennuksen.
Virtuaali Rakkaus himoineen ja merkkeineen saa megatilan
jatkuakseen ainaisesti.
Virtuaali Ikäväni
12
524
Vastaukset
- Anonyymi
Jep. Maailmassa ei ole kaikki kohdillaan ja se sattuu.
Onko mahdollista yhdistää Virtuaali jaj Todellisuus, VirtuaaliTodellisuudeksi?
Onko oikeesti olemassa mitään Virtuaalia, vai onko tämäkin todellista?
Älä anna sen sattua,
ota ohjat maailmaasi,
myös virtuaalitasoilla.- Anonyymi
SuruPusero kirjoitti:
Onko mahdollista yhdistää Virtuaali jaj Todellisuus, VirtuaaliTodellisuudeksi?
Onko oikeesti olemassa mitään Virtuaalia, vai onko tämäkin todellista?
Älä anna sen sattua,
ota ohjat maailmaasi,
myös virtuaalitasoilla.Ei ole. Olen yrittänyt.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Olen yrittänyt.
Mikä neuvoksi? Miten olet selvinnyt tilanteestasi?
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17798830B
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Sinäkö pidetään virtuaali- ikävää?
Ikävä virtuaalissa, virtuaalinen ikävä, onkose todellista?
Rakkaus virtuaalissa, virtuaalinen rakkaus, onko totta?- Anonyymi
SuruPusero kirjoitti:
Ikävä virtuaalissa, virtuaalinen ikävä, onkose todellista?
Rakkaus virtuaalissa, virtuaalinen rakkaus, onko totta?Olet yksi kysymysmerkki - arvoitukset on ihania, silloin kun ne on ratkaistavissa ja ne herättää positiivisia tunteita. Mutta nämä ..en edes osaa kuvailla, kuinka nämä jotenki7n kirvoittaa kyyneliä. Oletko hankala ihminen?
Tiedätkö, että kaikki voi kaatua siihen, kun asioista ei puhuta suoraan. Tulee helposti väärinkäsityksiä. Suosittelen ottamaan yhteyttä siihen kaivattuun ja puhumaan suoraan ja rehellisesti. Anonyymi kirjoitti:
Olet yksi kysymysmerkki - arvoitukset on ihania, silloin kun ne on ratkaistavissa ja ne herättää positiivisia tunteita. Mutta nämä ..en edes osaa kuvailla, kuinka nämä jotenki7n kirvoittaa kyyneliä. Oletko hankala ihminen?
Tiedätkö, että kaikki voi kaatua siihen, kun asioista ei puhuta suoraan. Tulee helposti väärinkäsityksiä. Suosittelen ottamaan yhteyttä siihen kaivattuun ja puhumaan suoraan ja rehellisesti.Olen kaksi kysymysmerkkiä, vaikka sata.
Olen hankala, olen helppo.
Olen tunteellinen, olen tunteeton.
Tiedän, että on tilanteita, joissa on puhuttava suoraan, mutt tiedän olevan tilanteita, joissa ei tartte puhua sanaakaan. Ei totta eikä valhetta, on vain oltava hiljaa. Olen ottanu yhteyttä, kaivattuun. Olen puhunut suoraan ja rehellisesti, kaiken tuon olen tehnyt.
- Anonyymi
Jep.
Hoo - Anonyymi
Sellaiset tummatukkaiset 50+ miehet, ei pitkät miehet, saavat lähestyä ja pyytää kahville tai syömään. Jatkoa seuraa jos minusta tuntuu siltä että kiinnostus lähempään tutustumiseen herää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455060Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481239Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101179- 131123
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3875Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753