Todellinen ikävä ei huutele somessa, eihän?
Todellinen ikävä ottaa härkää sarvista, ja kokeilee lähestyä kohdetta.
Virtuaalinen Ikävä laahaa netissä, whatsapissa, eri välineissä, alustojen armoilla,
eksyen, kaipaillen, kaatuen, yksinäisenä.
Todellinen Rakkauden kaipuu saa ilmiasun, todennuksen.
Virtuaali Rakkaus himoineen ja merkkeineen saa megatilan
jatkuakseen ainaisesti.
Virtuaali Ikäväni
12
501
Vastaukset
- Anonyymi
Jep. Maailmassa ei ole kaikki kohdillaan ja se sattuu.
Onko mahdollista yhdistää Virtuaali jaj Todellisuus, VirtuaaliTodellisuudeksi?
Onko oikeesti olemassa mitään Virtuaalia, vai onko tämäkin todellista?
Älä anna sen sattua,
ota ohjat maailmaasi,
myös virtuaalitasoilla.- Anonyymi
SuruPusero kirjoitti:
Onko mahdollista yhdistää Virtuaali jaj Todellisuus, VirtuaaliTodellisuudeksi?
Onko oikeesti olemassa mitään Virtuaalia, vai onko tämäkin todellista?
Älä anna sen sattua,
ota ohjat maailmaasi,
myös virtuaalitasoilla.Ei ole. Olen yrittänyt.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Olen yrittänyt.
Mikä neuvoksi? Miten olet selvinnyt tilanteestasi?
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17798830B
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Sinäkö pidetään virtuaali- ikävää?
Ikävä virtuaalissa, virtuaalinen ikävä, onkose todellista?
Rakkaus virtuaalissa, virtuaalinen rakkaus, onko totta?- Anonyymi
SuruPusero kirjoitti:
Ikävä virtuaalissa, virtuaalinen ikävä, onkose todellista?
Rakkaus virtuaalissa, virtuaalinen rakkaus, onko totta?Olet yksi kysymysmerkki - arvoitukset on ihania, silloin kun ne on ratkaistavissa ja ne herättää positiivisia tunteita. Mutta nämä ..en edes osaa kuvailla, kuinka nämä jotenki7n kirvoittaa kyyneliä. Oletko hankala ihminen?
Tiedätkö, että kaikki voi kaatua siihen, kun asioista ei puhuta suoraan. Tulee helposti väärinkäsityksiä. Suosittelen ottamaan yhteyttä siihen kaivattuun ja puhumaan suoraan ja rehellisesti. Anonyymi kirjoitti:
Olet yksi kysymysmerkki - arvoitukset on ihania, silloin kun ne on ratkaistavissa ja ne herättää positiivisia tunteita. Mutta nämä ..en edes osaa kuvailla, kuinka nämä jotenki7n kirvoittaa kyyneliä. Oletko hankala ihminen?
Tiedätkö, että kaikki voi kaatua siihen, kun asioista ei puhuta suoraan. Tulee helposti väärinkäsityksiä. Suosittelen ottamaan yhteyttä siihen kaivattuun ja puhumaan suoraan ja rehellisesti.Olen kaksi kysymysmerkkiä, vaikka sata.
Olen hankala, olen helppo.
Olen tunteellinen, olen tunteeton.
Tiedän, että on tilanteita, joissa on puhuttava suoraan, mutt tiedän olevan tilanteita, joissa ei tartte puhua sanaakaan. Ei totta eikä valhetta, on vain oltava hiljaa. Olen ottanu yhteyttä, kaivattuun. Olen puhunut suoraan ja rehellisesti, kaiken tuon olen tehnyt.
- Anonyymi
Jep.
Hoo - Anonyymi
Sellaiset tummatukkaiset 50+ miehet, ei pitkät miehet, saavat lähestyä ja pyytää kahville tai syömään. Jatkoa seuraa jos minusta tuntuu siltä että kiinnostus lähempään tutustumiseen herää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3253785Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283540Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku42220- 1091623
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181528Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1231278Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j136917Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit99870Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta77797- 85733