Hei, hieno idea. Minäkin haen hyvän elintasom maahan, maksan matkani ja alan toimia lääkärinä heti - tietysti palkka on saatava -näinhän meedio lupasi. Hei vaan suomi on niin tyhmä maa että ottaa nää tosissaan. Tiedän että filippiineiltäkin tulee suoraan hoitajan hommiin, kouluttamattomia ihmisiä ja vaativat palkan. Haluatko sinä olla vanhana näiden armoilla?? suomalainen sinisilmäisyys alkaa kohta tuottaa jälkeä, eikä se ole hyvää!
kenialaiset sairaanhoitajat
4
120
Vastaukset
- Anonyymi
eiköhän kenialaisia hoitajaopiskelijoita joku taho huijannut ja naruttanut siellä Kenian päässä pahemman kera. Myi unelmaa. Laittoi ihmisten rahat kylmästi taskuunsa.
Huonompi juttu.
Filippiineiltä tulevilla sen sijaan monilla on paikalliset hoitajapätevyydet jo olemassa. Heillä on hyvä englannin kielen taito pohjana jotenka muunto-opiskelu Suomessa on tehokasta. Suomen kielen oppiminen onnistuu myös. Se helpottaa sosiaalista kanssakäyntiä hoidettavien kanssa. Tärkeintä hoitotapahtumassa on kuitenkin tunne ja empatiataito ja se filippiiniläisillä todistetusti huippuluokkaa. Hoitajaongelmaa ei sillä poistu sillä muutkin maat houkuttelevat heitä aktiivisesti. Joka puolella on hoitajavaje. Suomeen filippiiniläisistä hoitajista hakeutuu kovin harva, Etäinen maa kun on.
Monilla filippiiniläisillä on sairaanhoitajatutkinto mutta suomessa joutuvat jopa hoiva-avustajiksi.- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17798856o
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Joo, kieli pitää oppia, ja filippiinojen sairaanhoitajan koulutus ei vastaa EU-tasoa, eikä jenkkilän tasoa. Enkkumaahan niiden tosin kannattaa ensisijassa mennä, ja on varmaan helpompiakin kieliä kuin suomi.
- Anonyymi
Suomesta ei voi tehdä kansainvälisesti kaksikielistä tai tulee aivovuotoa jenkkeihin. Sillä toki hoituisi virta tänne päin, mutta sitten tällä ei muita olisikaan. Suomen kieli olisi kakkoskieli ja saisi (virallisen ) vähemmistökielen aseman aikanaan. Miksei nyt ole jo aivovuoro suuri, niin se ei ole vielä ottanut tuulta alleen, eikä enkku ole suurimmassa osassa maata pakollinen. Ensimmäisenä häipyy hoitajat, koska kokeneemmat hoitajat häipyy viiden vuoden jälkeen paremman palkan perässä muualle. Suomi saa sitten sitäkin enemmän haalia hoitajia sieltä mistä saa. Vaihtoehto on tosin pysyä palkkakilvassa mukana, jos alkaa näyttää siltä, että hotajat vaihtaa maata. Lisämotiivia tulee pakkoruotsista hyvässä ja pahassa, ja Suomeen haalituista ÄO80-popposta alemmin etiikoin, johon Suomessa ei haluta kiinnittää huomiota. Koulutettu, fiksumpi, eettisempi poppoo on sitten eri asia, jota löytyy Norjasta, ja kai Tanskasta, kun ne eivät imuroi tasonsa alapuolelta kuten Suomessa ja Ruotsissa tehdään. Ja isossa osaa EU:ta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569