Kimppaa ystävien kesken

Anonyymi-ap

Minun kaveri yllätti minut kysymällä tulisinko heille kimppaseksiin mukaan. Ovat puhuneet vaimonsa kanssa että kokeilevat kimppaseksiä ja haluavat miehen mukaan. Sanoin olevani mielelläni mukana jos haluavat minut mukaan.
Kaverini aikoo ehdottaa minua vaimolleen jo tällä viikolla ja jos hänen vaimonsa hyväksyy minut niin jo viikonloppuna saan olla heidän mukana.
Onko miten yleistä että kaveri otetaan kimppaan mukaan?
Olemme kaikki 29-31-vuotiaita

30

2751

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan asiallinen kysymys mutta mistä nämä ääliöt löytyykin tänne kommentoimaan. Kengännumero heillä isompi kuin älykkyysosamäärä :-)

    • Anonyymi

      nuorena oli hyvin yleistä että kokeiltiin kaikkea opin myös bi-seksiä eli ottamaan mieheltä suihin joskus myös ottamaan peppuun vaimoa nussiessa samalla oi ihana nuoruus

    • Anonyymi

      Ole rehellinen, se sinun kimppa on kaverin vasen ja oikea käsi..

      • Anonyymi

        Olit sitten ite melkein rehellinen. Sulla peräkammarissasi ei kun sun omat kädet.


      • Anonyymi

        Katos vaan kyylänkyrpä se vaan jaksaa määkiä. Otahan marakattis syleilyyn jos se sun oloa helpottais.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olit sitten ite melkein rehellinen. Sulla peräkammarissasi ei kun sun omat kädet.

        Ja sää mää ja bää se vaan porskuttaa buaahaa


    • Anonyymi

      Millaiset välit sulla on naisen kanssa?
      Varmaan kaikille turvallisin ja helpoinkin on tuttu, mutta teijen täytyy pohtia myös miten ne ystävyyssuhteet seksin jälkeen.

      Mun puolisolla ei oo sellasia kavereita kenen kanssa voisin kuvitella seksiä. Ihan kivaa porukkaa, mut ei sellasta joiden kaa panna.

      • Anonyymi

        Me kokeiltiin useaa ryhmämallia mutta osoittautui 1N ja 2M.
        Naisemme on haluttava halukas kiimainen ja kaunis 28-vuotias nainen.
        Kolmistaan viihdymme todella hyvin ja vapaata seksiä naisen kanssa molemmilla.


      • Anonyymi

        Meillä on hyvät välit enkä usko välien huononevan seksistä jos kerran ottavat vakituiseksi mieheksi naiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on hyvät välit enkä usko välien huononevan seksistä jos kerran ottavat vakituiseksi mieheksi naiselle.

        Sikailua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me kokeiltiin useaa ryhmämallia mutta osoittautui 1N ja 2M.
        Naisemme on haluttava halukas kiimainen ja kaunis 28-vuotias nainen.
        Kolmistaan viihdymme todella hyvin ja vapaata seksiä naisen kanssa molemmilla.

        on rakkautta antaa toisen miehen tai naisen olla mukana sen jälkeen voi myös itse innostua uudestaan


      • Anonyymi

        tääläkin mies pani vaimoa ja minua sen jälkeen onnellisia unia yhdessä


    • Anonyymi

      Paras tapa päästä kaverista eroon ja kaveri päätyy eroon.

      • Anonyymi

        Ps. Tiedän tapauksen jossa toiselta mieheltä loppui kantti kun oli aika samanaikaiseen pillu ja peppuyhdyntään.


    • Anonyymi

      Dippa dappa dui dui taas näitä satuja

      • Anonyymi

        Opettele kirjoittamaan uusavuton reppana


    • Anonyymi

      siinä vaan monesti menee bi-seksin puolelle ei haittaa kunhan kaveruus säilyy

      • Anonyymi

        Ei haittaa kun paska haisee ja banjot soi kun kaappihomo runkkari akkaansa perseeseen moukaroi trallallaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei haittaa kun paska haisee ja banjot soi kun kaappihomo runkkari akkaansa perseeseen moukaroi trallallaa

        Sinähän sen tasan tarkkaan tiedät.


    • Anonyymi

      Me ollaan naisen ehdoilla eikä aviomiestä haittaa vaikka vaimoa pannaan vuorotellen ja kimpussa.
      Vaimonsa on erittäin halukas vieraan kanssa naimaan.

    • Anonyymi

      Oma kaverimme oli erittäin hämmästynyt kun päätimme kysyä kaverimme kimppaan vaimoani panemaan.
      Kaveri vaikka oli hämmästynyt niin nuoli ensimmäiseksi vaimon pillun ihan kiihoittuneesti ja pani kuin olisi ensikertaa saanut pillua.
      Nykyään käy pikapanollakin viikolla jaa useimmiten koko viikonlopun on meillä ja panee usein viikonlopun aikana.

    • Anonyymi

      Pervot

    • Anonyymi

      Minä olen 26v ja vaimoni on 25v.
      Olemme pyytäneet kavereitani meidän mukaan vaimoani panemaan kanssani kimpassa.
      Hyvien kaverien kanssa on helpointa jakaa oma vaimo.

    Ketjusta on poistettu 79 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1290
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1066
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      69
      835
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      777
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      704
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      698
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      681
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      668
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      644
    Aihe