Tupakka-askin hinnalla

Quutar*

Aski maksaa n.4Euroa,eikö vaan? Oletus että aski päivässä...7*4=28*4=112€uroa

Ajatelkaa mitä voisi tuollakin rahalla ostaa, ei ole mielestäni mikään pieni raha, tai vielä parempi jos säästää jos niikseen....

Eilisen aikana meni neljä(4) tupakkaa, askin loputtua päätin etten uutta askia kaupassa käydessäni osta, enkä ostanut! Tähän asti mennyt suht helposti, mutta äsken olisin jo mennyt tupakalle, jos olisin löytänyt sytkärin-Ei löytynyt!! Oli nimittäin hermot kiharalla nuoremman lapsen kanssa...sitä kiroilun ja v:n viljelyn määrää....Ja muuta uhmittelua...

5

762

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • R.T

Nää ny on klassikkoja "...aatelkaa mitä sillä rahalla jne jne...."
      Ihminen laittaa rahansa sellaiseen,mistä tuntee saavansa jotain,ja näitä "rahareikiä" ei voi arvottaa minkäänlaiseen järjestykseen.Ei mikään auktoriteetti.
      Tietysti mikäli et halua polttaa,niin se raha todella kannattaa laittaa johonkin muuhun.Joskin taisit kusettaa tuon rahansuhteen itseäsi,ellei sitä askia päivässä todlla mennyt.

"kaksi etelän matkaa vuodessa;á 700 euroa = 1400 euroa.Miettikää minkä määrän silläkin olisi saanut laadukkaita sikareita"
      Lause on täysin validi esimerkki.Kyse on ihmisen omista haluista ja viihtyisyydestä.

Itse en ainakaan yleensä kadu ja laske tiettyjä niitä ja näitä rahan menoja.Jos ne on menneet,niin olen todennäköisesti ne siihen tiettyyn asiaan halunnut satsata satsaushetkellä.Jälkeenpäin on turha valintojaan katua.Olemme tänään eri ihmisiä kuin eilen.Ja tämän päiväinen minämme haluaa palavasti sitä mitä huominen minämme kaikkoaa.
      Ja mikä pahinta.Yleinen henkinen ilmapiiri saa vaikuttaa vähän turhan monen ihmisen kohdalla siitä,mitä eilisiä menoja kadutaan ja ,mitä ei.Vaikka todellisuudessa "hyveillä" ja meille puputetuilla "ihanteilla" ei ole mitään tekemistä sen kanssa,mitä minä eilen halusin ja mitä minun teki mieli.

• Tupakoinnin lopettanut

Heh, kyllä minulla kuluu enemmän rahaa kun en polta.
        Silloin ostan laihdutusvalmisteita ja aineenvaihdunnan vauhdittajia, koska kärsin oikeasti niin pahasta ummetuksesta, että vain tupakalla olen saanut homman hallintaan ilman lääkkeitä. Rohdot tulevat kalliimmiksi kuin tupakointi. Mutta: keuhko-parat eivät kestä enää 15 vuotta polttamista. 14 riitti.
        Viimeksi olin puolisen vuotta polttamatta ja lihosin melkein 20 kg. Nyt yritän samalla olla syömättä liikaa kaloreita ja syön laihdutustavaraa.

• nettitilaaja

esim. amsterdam-cigars.com, ja sieltä joku laadukas sätkätupakkamerkki, esim. Amber Leaf 21€ 10 toppaa mikä riittää vähintään kuukaudeksi. Ei ole kallista tupakointi. Halpismerkit tulevat vielä edullisemmiksi.

• R.T

Kerroppa enemmän ko.kaupasta,maksutavoista,tuotteiden laadusta(tuoretta,ehjät pakkaukset jne jen?)

• nettitilaaja
        R.T kirjoitti:

Kerroppa enemmän ko.kaupasta,maksutavoista,tuotteiden laadusta(tuoretta,ehjät pakkaukset jne jen?)

Kyseessä on hollantilainen nettikauppa, tavaran vaihtuvuus on ilmeisesti melkoisen suuri koska sieltä tulleet sätkätupakat ovat todella tuoreita, kosteita, maukkaita ja laadukkaita.
        Tilaukset toimitetaan lähettipalvelulla perille, toimitusosoitteeksi kannattaa siis laittaa työpaikan osoite jos on päiväsaikaan töissä eikä kotona. Toimitusaika on pari päivää.
        Huoltoasemien puolikuivia tai kuivia käppyräpuruja ei pysty sen jälkeen enää polttamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      44
      2176
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      184
      1978
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1372
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      982
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      929
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      879
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      45
      857
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      825
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      56
      716
    Aihe