Ostin juuri perus lääkkeet kuukaudeksi ja ne maksoi täällä 16,10 Dollaria Eli 15 euroa. Minä katsoin mitä ne maksoi siellä teillä yliopiston apteekin sivuilta ja hinnaksi tuli 32 euroa. Tosin täällä ei tarvitse maksaa lääkkeistä valtiolle Kela maksuja.
Varmasti on niin, että selittävät, jonkin harvinaisen lääkkeen kohdalla, että hei me tuemme lääkkeen ostoa. Mutta, niitä mitä ostetaan 90 %:sti, niin niillä rahastetaan... Näin. Minä ainakin tekisin
Uskotteko, että kävin tänään hakemassa 8 olutta ja maksoin niistä 90 eurosenttiä. Kyllä täällä olut tölkkien klipseissä on ilmaisia olusia, toki ne perii pikkaisen niistä. Täällä saa ostaa vapaasti myös kaikkia lääkkeitä jos tahtoo... Morfiinit ja muut 5 dollaria ambulli... Opioideja myös.
Monella eläkeläisellä on vakio lääkkeet, että siinäkin säästää.
Lääkkeet Kambodza
10
283
Vastaukset
- Anonyymi
Viinaa ja lääkkeitä , ei voi olla totta 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Morfiini ja olut siinä tuju annos, no eihän siellä kestä ilman viinaa ja huumeita.
- Anonyymi
Hyvä, että köyhälistö on tyytyväinen uuteen kotimaahansa. Itse en muuttaisi Kambodžaan, vaikka minulle maksettaisiin matka ja perillä 10 000 euroa kuussa käteen.
- Anonyymi
Samoin , ei ikinä mihinkään viidakkoon kehitysmaahan, edes matkoilla.
- Anonyymi
Se nyt on ihan valhe. Sitten sinä olet vajaa tai vammainen päästä. 10 tuhatta kuussa ja jätkä ei muuttaisi. Toki voit matkustella sillä rahalla ja nauttia päivästä, kuin keisari.
Saisit monia naisia ja ihan minkä värisiä ja näköisiä tahansa. Toki jos sinua ei voi viedä ihmisten ilmoille, niin silloin ymmärrän kyllä.- Anonyymi
Miksi vastaat itsellesi, haukut itseäsi vajaaksi.🤣
- Anonyymi
Yhäkö edelleen epäilet, että suomalaiset eivät ole tietoisia kehitysmaiden halvasta hintatasosta Suomeen verrattuna?
Kyllä suomalaiset ovat matkustelleet ja matkustelevat koko ajan ympäri maailmaa ja myös kehitysmaissa. Hintaerot kehitysmaiden ja Suomen välillä on varmasti kaikkien tiedossa. Ja erityisesti kaljan ja viinojen hinnat.
Tiedämmehän myös, että sieltäpäin tulee Suomeen loppukesästä kovasti porukkaa poimimaan marjoja metsistä. Ja heidän puheittensa perusteella jotkut ovat niillä rahoilla rakentaneet jopa talon itselleen. Suomessa nuo rahat eivät riittäisi edes tavallisten remonttien tekoon.- Anonyymi
Se pitää meitä vajaina ja vammaisina.
- Anonyymi
Älä puhu monikossa puhu minä suomalainen olen matkustanut Tallinnaan kerran. Olen katsonut TV:tä ja siinä on näkynyt Thaimaalainen marjanpoimija ehkä kaksi. Ei kaikki Thaimaalaiset voi tulla Suomeen marjoja poimimaan eihän eihän.
Onko siellä Suomessa joku henkilö joka myös poimii marjoja onhan onhan
Onko sinulla muita matka kokemuksia ja kertoisitko missä ja miten. Lensit lentokoneessa ja mihin se laskeutui ja missä viestit yön matkallasi... Se on ihan helppoa, sillä tuskin kukaan sinua muistaa jos et tehnyt jotain höpö höpö hassua. - Anonyymi
Minä en juo alkoholia ollenkaan, enkä tarvii lääkkeitä, vain joskus buranaa.
Asun talvet Aurinkorannikolla Espanjassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412897Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens322616Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau212468Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362448Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431808Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1441804Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241345Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41212- 741109
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671017