Lääkkeet Kambodza

Anonyymi-ap

Ostin juuri perus lääkkeet kuukaudeksi ja ne maksoi täällä 16,10 Dollaria Eli 15 euroa. Minä katsoin mitä ne maksoi siellä teillä yliopiston apteekin sivuilta ja hinnaksi tuli 32 euroa. Tosin täällä ei tarvitse maksaa lääkkeistä valtiolle Kela maksuja.

Varmasti on niin, että selittävät, jonkin harvinaisen lääkkeen kohdalla, että hei me tuemme lääkkeen ostoa. Mutta, niitä mitä ostetaan 90 %:sti, niin niillä rahastetaan... Näin. Minä ainakin tekisin

Uskotteko, että kävin tänään hakemassa 8 olutta ja maksoin niistä 90 eurosenttiä. Kyllä täällä olut tölkkien klipseissä on ilmaisia olusia, toki ne perii pikkaisen niistä. Täällä saa ostaa vapaasti myös kaikkia lääkkeitä jos tahtoo... Morfiinit ja muut 5 dollaria ambulli... Opioideja myös.

Monella eläkeläisellä on vakio lääkkeet, että siinäkin säästää.

10

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Viinaa ja lääkkeitä , ei voi olla totta 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Morfiini ja olut siinä tuju annos, no eihän siellä kestä ilman viinaa ja huumeita.

    • Anonyymi

      Hyvä, että köyhälistö on tyytyväinen uuteen kotimaahansa. Itse en muuttaisi Kambodžaan, vaikka minulle maksettaisiin matka ja perillä 10 000 euroa kuussa käteen.

      • Anonyymi

        Samoin , ei ikinä mihinkään viidakkoon kehitysmaahan, edes matkoilla.


    • Anonyymi

      Se nyt on ihan valhe. Sitten sinä olet vajaa tai vammainen päästä. 10 tuhatta kuussa ja jätkä ei muuttaisi. Toki voit matkustella sillä rahalla ja nauttia päivästä, kuin keisari.

      Saisit monia naisia ja ihan minkä värisiä ja näköisiä tahansa. Toki jos sinua ei voi viedä ihmisten ilmoille, niin silloin ymmärrän kyllä.

      • Anonyymi

        Miksi vastaat itsellesi, haukut itseäsi vajaaksi.🤣


    • Anonyymi

      Yhäkö edelleen epäilet, että suomalaiset eivät ole tietoisia kehitysmaiden halvasta hintatasosta Suomeen verrattuna?

      Kyllä suomalaiset ovat matkustelleet ja matkustelevat koko ajan ympäri maailmaa ja myös kehitysmaissa. Hintaerot kehitysmaiden ja Suomen välillä on varmasti kaikkien tiedossa. Ja erityisesti kaljan ja viinojen hinnat.

      Tiedämmehän myös, että sieltäpäin tulee Suomeen loppukesästä kovasti porukkaa poimimaan marjoja metsistä. Ja heidän puheittensa perusteella jotkut ovat niillä rahoilla rakentaneet jopa talon itselleen. Suomessa nuo rahat eivät riittäisi edes tavallisten remonttien tekoon.

      • Anonyymi

        Se pitää meitä vajaina ja vammaisina.


    • Anonyymi

      Älä puhu monikossa puhu minä suomalainen olen matkustanut Tallinnaan kerran. Olen katsonut TV:tä ja siinä on näkynyt Thaimaalainen marjanpoimija ehkä kaksi. Ei kaikki Thaimaalaiset voi tulla Suomeen marjoja poimimaan eihän eihän.

      Onko siellä Suomessa joku henkilö joka myös poimii marjoja onhan onhan

      Onko sinulla muita matka kokemuksia ja kertoisitko missä ja miten. Lensit lentokoneessa ja mihin se laskeutui ja missä viestit yön matkallasi... Se on ihan helppoa, sillä tuskin kukaan sinua muistaa jos et tehnyt jotain höpö höpö hassua.

    • Anonyymi

      Minä en juo alkoholia ollenkaan, enkä tarvii lääkkeitä, vain joskus buranaa.
      Asun talvet Aurinkorannikolla Espanjassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1575
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1248
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe