Prisman ahneudella ei rajaa

Anonyymi-ap

nyt tämä konserni yrittää pakottaa ostajat paperittomaa kuittiin.

Luuleeko tämä konserni, että täällä eletään suurkonsernia varten?

Jos luulee, erehtyy.

17

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitähän seuraavaksi keksii?

      • Anonyymi

        Missään Euroopan maassa ei ole tällaista digihysteraa kuin Suomessa.


    • Anonyymi

      Mutta Prismassa saa boonuksia sehän on jotain kuin rahaa panisi pankkiin kun tekee ostoksia.

      • Anonyymi

        Ne bonukset on laskettu siihen hintaan jo.
        Ei niitä anneta.

        Nyt eivät antaisi enää paperikuittiakaan

        Pyrkii pakkodigitalisoimaan asiakkaansa.

        Se on kyllä Perustuslain vastaista !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne bonukset on laskettu siihen hintaan jo.
        Ei niitä anneta.

        Nyt eivät antaisi enää paperikuittiakaan

        Pyrkii pakkodigitalisoimaan asiakkaansa.

        Se on kyllä Perustuslain vastaista !

        Saa aina kuitin halutessaan. Mikään ei muutu. Ne sähköiset kuitit taisi tulla käyttöön jo 2017. Harva vaan on ottanut sen käyttöön ja suurin osa tulostetuista kuitesta menee vain suoraan roskiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne bonukset on laskettu siihen hintaan jo.
        Ei niitä anneta.

        Nyt eivät antaisi enää paperikuittiakaan

        Pyrkii pakkodigitalisoimaan asiakkaansa.

        Se on kyllä Perustuslain vastaista !

        Sitä juuri tarkoitin että bonukset maksaa ostoksissa asiakas itse ja saa sitten palautuksena.


      • Anonyymi

        Halvin isoista siitä huolimatta.


    • Anonyymi

      Onko joku niin vanhanaikainen että vaatii paperikuittia?? Onko joku niin rikollinen että maksaa vielä ostoksensa käteisellä rahalla??

    • Anonyymi

      Hai,kyllä mersukaupat tehään käteisellä ja ruuat ostetaan käteisellä.Mietihän miksi.

    • Anonyymi

      Mahtavaa. Olen tätä uudistusta vaatinut vähintään 30 vuotta. Kyllä kauppojen kassat ovat sen kuulleet "miljoona kertaa". Nyt ei saa ymmärtää väärin. "Pakkokuitti" EI OLE kassarouvan/-neidin syy, vaan typerän valtiovallan, joka "tappelee" joutavista asioista vuosikymmeniä, eikä saada itsestään selvyyksiä korjatuksi, kuten poistaa Ruotsipakko Suomesta. Mitä maksavat pelkästään nämä kaksi mainittua Suomen kansalle:
      Kassakuitteja kertyy maassamme kuusi tonnia, siis yli kuusi tuhatta kiloa paskaa vuodessa. Ja typerä ja turha ruotsinkieli satoja miljoonia euroja...
      Vihdoin päästään eroon edes tuosta "kuittityhmyydestä". Kuitti ei kelpaa edes takan sytykkeeksi, vesipisaran kuivaamiseen, saati silmäkulman (lue perseen) pyyhkimiseen. Miksi kauppakuittia ei tulosteta vessapaperiin. Menisi sekin turhuus hyötykäyttöön.
      Voi voi, ollapa taas kansanedustajaehdokas, niin, hah hah haaa!!!...

    • Anonyymi

      Olisikohan oravan nahoistakaan saanu luopua.Muutosvastaisuus on yllättävän tiukassa,olen sen huomannut itsessänikin.Jälkeenpäin ajateltuna muutokset ovat yleensä hyvä juttu Kaikki kulutus mikä on turhaa,voidaan mun mielestä karsia pois.

      • Anonyymi

        Oravan nahat tukki pajatsot,siksi täytyi siirtyä kölikkoihin


    • Anonyymi

      Prisma on paska kauppa en suosi ikinä prsimaa ihan surkea ja ällö:) käyn Lidlesä

    • Heti aluksi pyydän anteeksi aamullisia kirjoituksiani. Jotenkin vain öisin nuo takapuoliasiat tulevat uniin ja heti aamusta niistä on mukava kirjoitella kuten taas tänään. Hiukan taas liioittelin sillä enhän kolmeakymmentä vuotta ole tälle palstalle kirjoittanut vaan vasta vajaa kymmenen vuotta ja aluksi viisi vuotta tekojärvestä. Sitten huomasin että oli vastannut itselleni eri nimimerkeillä usein viisisataa kertaa ja muutin tyyliäni. Nyt kirjoittelen täyttä passskaa ja saan jonkun muunkin kuin itseni vastaamaan mikä lämmittää narsistista mieltäni, hah hah haaa!!!...

      • Anonyymi

        Umpitollosta päästä ei muuta voi kummutakaan kuin passkaa!


    • Anonyymi

      Kirijota Reijo siitä homosta luutnantista Keuruulla minkä kuskina olit monasti ja parturina. Ekkös sää ollut sen kotonaki käyny näytillä niinkö morsiammena?

      • Anonyymi

        Ressu jatkaa erinomaisia kommenttejaan. On siinä viisas mies.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe