Prisman ahneudella ei rajaa

Anonyymi-ap

nyt tämä konserni yrittää pakottaa ostajat paperittomaa kuittiin.

Luuleeko tämä konserni, että täällä eletään suurkonsernia varten?

Jos luulee, erehtyy.

17

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitähän seuraavaksi keksii?

• Anonyymi

Missään Euroopan maassa ei ole tällaista digihysteraa kuin Suomessa.

• Anonyymi

Mutta Prismassa saa boonuksia sehän on jotain kuin rahaa panisi pankkiin kun tekee ostoksia.

• Anonyymi

Ne bonukset on laskettu siihen hintaan jo.
        Ei niitä anneta.

Nyt eivät antaisi enää paperikuittiakaan

Pyrkii pakkodigitalisoimaan asiakkaansa.

Se on kyllä Perustuslain vastaista !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niitä anneta.

Saa aina kuitin halutessaan. Mikään ei muutu. Ne sähköiset kuitit taisi tulla käyttöön jo 2017. Harva vaan on ottanut sen käyttöön ja suurin osa tulostetuista kuitesta menee vain suoraan roskiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niitä anneta.

Sitä juuri tarkoitin että bonukset maksaa ostoksissa asiakas itse ja saa sitten palautuksena.

• Anonyymi

Halvin isoista siitä huolimatta.

• Anonyymi

Onko joku niin vanhanaikainen että vaatii paperikuittia?? Onko joku niin rikollinen että maksaa vielä ostoksensa käteisellä rahalla??

• Anonyymi

Hai,kyllä mersukaupat tehään käteisellä ja ruuat ostetaan käteisellä.Mietihän miksi.

• Anonyymi

Mahtavaa. Olen tätä uudistusta vaatinut vähintään 30 vuotta. Kyllä kauppojen kassat ovat sen kuulleet "miljoona kertaa". Nyt ei saa ymmärtää väärin. "Pakkokuitti" EI OLE kassarouvan/-neidin syy, vaan typerän valtiovallan, joka "tappelee" joutavista asioista vuosikymmeniä, eikä saada itsestään selvyyksiä korjatuksi, kuten poistaa Ruotsipakko Suomesta. Mitä maksavat pelkästään nämä kaksi mainittua Suomen kansalle:
      Kassakuitteja kertyy maassamme kuusi tonnia, siis yli kuusi tuhatta kiloa paskaa vuodessa. Ja typerä ja turha ruotsinkieli satoja miljoonia euroja...
      Vihdoin päästään eroon edes tuosta "kuittityhmyydestä". Kuitti ei kelpaa edes takan sytykkeeksi, vesipisaran kuivaamiseen, saati silmäkulman (lue perseen) pyyhkimiseen. Miksi kauppakuittia ei tulosteta vessapaperiin. Menisi sekin turhuus hyötykäyttöön.
      Voi voi, ollapa taas kansanedustajaehdokas, niin, hah hah haaa!!!...

• Anonyymi

Olisikohan oravan nahoistakaan saanu luopua.Muutosvastaisuus on yllättävän tiukassa,olen sen huomannut itsessänikin.Jälkeenpäin ajateltuna muutokset ovat yleensä hyvä juttu Kaikki kulutus mikä on turhaa,voidaan mun mielestä karsia pois.

• Anonyymi

Oravan nahat tukki pajatsot,siksi täytyi siirtyä kölikkoihin

• Anonyymi

Prisma on paska kauppa en suosi ikinä prsimaa ihan surkea ja ällö:) käyn Lidlesä

• Heti aluksi pyydän anteeksi aamullisia kirjoituksiani. Jotenkin vain öisin nuo takapuoliasiat tulevat uniin ja heti aamusta niistä on mukava kirjoitella kuten taas tänään. Hiukan taas liioittelin sillä enhän kolmeakymmentä vuotta ole tälle palstalle kirjoittanut vaan vasta vajaa kymmenen vuotta ja aluksi viisi vuotta tekojärvestä. Sitten huomasin että oli vastannut itselleni eri nimimerkeillä usein viisisataa kertaa ja muutin tyyliäni. Nyt kirjoittelen täyttä passskaa ja saan jonkun muunkin kuin itseni vastaamaan mikä lämmittää narsistista mieltäni, hah hah haaa!!!...

• Anonyymi

Umpitollosta päästä ei muuta voi kummutakaan kuin passkaa!

• Anonyymi

Kirijota Reijo siitä homosta luutnantista Keuruulla minkä kuskina olit monasti ja parturina. Ekkös sää ollut sen kotonaki käyny näytillä niinkö morsiammena?

• Anonyymi

Ressu jatkaa erinomaisia kommenttejaan. On siinä viisas mies.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      89
      8206
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      90
      6302
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6213
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4791
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      44
      3274
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3255
    7. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      2812
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2809
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      48
      2760
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      49
      2740
    Aihe