Tänään oli Sonkajärvellä diesel 20senttiä kalliimpaa kuin Jyväskylässä, hieman ylikin 20centin.
Jos tankkaa 80litraa niin hintaero on 16euroa!
Tästä lähin ajan aina Iisalmeen ja tankkaan siellä
Dieselin hinta
4
518
Vastaukset
- Anonyymi
Entäs sitten. Aja vaikka Inariin.
- Anonyymi
Pitempi kuljetus matka Rutakolle,kuin Jyväskylään.
- Anonyymi
Tuossahan on selvä logiikka. Kun kalliimpaa Sonkajärvellä, kuin Jyväskylässä, niin Tarkkaan Iisalmessa? Jos asioikseen ajat Iisalmeen tankille ja ehkä ( en asu paikkakunnalla, niin ei ole faktoja) 5 senttiä litra pärjäät, niin teethän tuossa 8€ tilin. Miinus aikapalkka 16€ tunti miinus 3-5 l polttoainetta.. oikeassa olet selvää säästöä👍. Tuolla logiikalla muutenkin saa pian maitopurkinkin hakea sieltä Iisalmesta, eikä huvikseen.
- Anonyymi
Minä tankkaan kylällä vanhan Mersun rotiskoni maksoi mitä maksoi niin vaikutan oikein Ökyrikkaalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161