Sanna Marin on suomalaisen politiikan sydän ja aivot

Anonyymi-ap

Sydän puolustaa heikompia sortoa vastaan, oli sorrettu sitten kotimaassa tai ulkomailla, sillä hyvä antaa vähästäänkin.

Toisin kuin Kokoomuksen politiikka, jota myös he harjoittavat tylysti, eivät edes keskustele mahdollisuudesta antaa hävittäjiä Ukrainaan. Todella säälimätöntä politiikkaa koko nykyiseltä ja entiseltä puolueaktiiveilta. Saatika sitten kotimaan politiikka, joka ottaa kyöhiltä ja antaa rikkaille sijoittajille. Jotka ovat tavallisesti ulkomaalaisia. Miksi? Ehkä saadakseen ulkomaisilt sijoittajilta muruja pöydästä.

Entä Perussuomalaiset, jotka haluavat ottaa köyhiltä ja lähettää heidät sotaan jotain ulkomaista uhkaa vastaan. Laittaa kuriin koko kansan ja lopettaa vapaan tahdon, saatika vapaan puheoikeuden, kuten harvainvallassa ja diktatuurissa on tapana.

29

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      SDP:n Bile-Sannik kako - HÄÄÄÄH HÄH HÄH HÄH HÄÄÄH ja LäääH

      • Anonyymi

        *
        **** Ensikertaa äänestävien Nuorten "Suosikki" On PerusSuomalaiset ****
        *
        ***************** Olen Suomalainen Olen PerusSuomalainen ***************
        *
        *************************** Kyllä Perus On Paras *****************************
        *


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        *
        **** Ensikertaa äänestävien Nuorten "Suosikki" On PerusSuomalaiset ****
        *
        ***************** Olen Suomalainen Olen PerusSuomalainen ***************
        *
        *************************** Kyllä Perus On Paras *****************************
        *

        Nuoret on niin helposti harhaanjohdettavia, eivätkä he seuraa politiikkaa, vaan keltaista lehdistöä ne seuraa vailla todellista tietoa, siksi SDP = oikea puolue myös nuorille äänestäjille.


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        ❤️ ­N­y­­m­­f­­o­m­­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17799970d

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        *
        **** Ensikertaa äänestävien Nuorten "Suosikki" On PerusSuomalaiset ****
        *
        ***************** Olen Suomalainen Olen PerusSuomalainen ***************
        *
        *************************** Kyllä Perus On Paras *****************************
        *

        Näissä persujen kirjoituksissa näkee puolueen jäsenten ja kannattajien tason. Eikä niissä ole kehumista, kun kirjoitukset ovat yleensäkin tuota luokkaa. Kokoomuksen kannattajat sentään yrittää, vaikka kauna Ay-liikettä kohtaan tuleekin esiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        *
        **** Ensikertaa äänestävien Nuorten "Suosikki" On PerusSuomalaiset ****
        *
        ***************** Olen Suomalainen Olen PerusSuomalainen ***************
        *
        *************************** Kyllä Perus On Paras *****************************
        *

        Tässä näkee mikä sanoma perussuomalaisilla on äänestäjilleen. Ei mitään asiaa, pelkkää hokemaa.
        Mutta eihän se ole mikään ihme, sillä puolueen tapa onkin tehdä valheesta totta toistamalla se valhe tarpeeksi monta kertaa, että kaikki alkaa pitämään sitä totena.
        Kokoomuskin on lähtenyt samalle linjalle, mutta heillä sentään on valheen siteeksi vähän totta.


    • Anonyymi

      Näin Kokemuksesta voin sanoa että Sanna Marin - Tyyppinen hysteerinen nainen on ROSKAKIPPOON Sopivaa kamaa.
      Hänenlaista hysteeristä naista ei missään nimessä äänestää jatkoon.
      Hän ei sa edes omaa Avioliittoansa pysymään kasassa, MITEN SITTEN KOKO SUOMI- MAA ???

      • Anonyymi

        Tavallista Suomessa on että avioliitot päättyvä eroon,
        ei todellakaan uusi iilmiö, jos nyt siitä puhutaan.


    • Anonyymi

      Oikeisto ottaa köyhiltä taas , orpo lupasi rikkaille veronalennuksia !!

      • Anonyymi

        Joko ostit Bentleyyn uudet Renkaat / Vanteet Ilkka Luoma ???


      • Anonyymi

        Orpoismin ydin: luokkajako


    • Anonyymi

      Ei ne hävittäjät jouda moneen vuoteen pois, eikä muut halua tukea Sannulin omapäistä luovutustemppua.

    • Anonyymi

      Sanna Marin on pikkutyttö jolla ei ole vastauksia mihinkään tämän Valtakunnan asioihin.
      Ilkka Luoma saa vielä tuta röyhkeydensä.
      Ilkka Luoma saa palkkansa SDP: - organisaatiosta.Tai CIA.
      Ilkka Luoma ei ole missään suojassa , LEVELI seuraa tilannetta.
      Ilkka haukkaa PASKAA hahhaaaa
      Ilkka HAISTA PASKAA !!!

      • Anonyymi

        Persu vastaus kaikkiin kysymyksiin: Maahamuutto.
        Tää läpi tollon Purran ainoa vastaus, puree vain läpi tolloihin!
        Niinpä persut sitten 2015 toteuttivat maahanmuuton kutsumalla
        Suomeen 33 000 pakolaista, mites se nyt oikein sitten sekopäillä
        persuilla meni, no eihän sekopäisillä turhakkeilla se mennyt putkeen,
        toivat maahan kaikkiaan lähes 40 000 pakolaista vuonna 2015
        Ha Ha Tyhmyyden jättiläiset! Mikä sekopäinen sakki! Ha Ha......


      • Anonyymi

        Oikeiston älykkyys näkyy tässä kommentissa!
        Hirveä on vaalitappiopelko, joka aiheuttaa kaatumatautikohtauksia.


    • Anonyymi

      Sairaat lapset viedään Tanskaan sydänleikkaukseen, kotimaassa eivät saa tarvitsemaa hoitoa, hallitukselle tärkeiden ihmisten, laittomasti maassa olevien palveluihin löytyi miljoona euroa, kunniakansalaisten ei tarvitse noudattaa oikeuden päätöstä ja poistua maasta.

      • Anonyymi

        Kokoomuksen alasajama terveydenhuolto se ajaa potilaat Tanskaan, kokoomus on Suomen tuho, jonka Esko Aho aloitti.


    • Anonyymi

      No jo on saat anallinen yksinvaltias. Täydellisistä täydellisin, jumalainen ja sosialipopulistisin. Vahinko, että on kuitenkin joutunut syntymään Per Seen hedelmänä, niin kuin ihmiset syntyy.

    • Anonyymi

      Ne kokoomuslaiset on niitä kuuluisia Boomereita, jotka vastustaa kaikkea, mitä itse ei olla keksitty tai sanottu ja myös sitä, mitä ei muista sanoneensa, mistä ei muista puhuneensa.

    • Anonyymi

      SDP demarikommarit on leikannut Suomalaisten köyhien ruokapusseista puolet pois politiikallaan.

    • Anonyymi

      Sosialidemokraatti toimii aina ihmisarvoa kunnioittaen .🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      Hyvin käy .🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      Sanna on politiikan PERSE, ei mitään muuta.

    • Anonyymi

      Mahtava tekijä .🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      Hieno avaus.🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • Anonyymi

      Kiitos Sanna 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

      • Anonyymi
        UUSI

        Kiitos ja hyvästi! Älä pidä kiirettä takaisin tulon kanssa,
        🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹


    • Anonyymi
      UUSI

      SDPn linja pitää 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • Anonyymi
      UUSI

      Aivot ja sydän sykkii nyt Tony Blairille ja hän instituutiolle.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      160
      2570
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1682
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      182
      1630
    4. 79
      1301
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1035
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      297
      966
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      47
      934
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      179
      850
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      79
      833
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      808
    Aihe