Että sun ei tarvi tehdä mitään ylimääräistä. Olet täydellinen ja rakastan sinua. Mikään ei muuta tunteitani sinuun.
Tiedäthän nainen sen
39
1396
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä ylimääräistä?
- Anonyymi
Tiedän. Rakastan sinua.
- Anonyymi
Oletko kertonut rakastavasi?
- Anonyymi
Mikä on se ylimääräinen mitä mun ei tarvitse tehdä?
- Anonyymi
Ai....mistä moinen mielen muutos?
Enkö enää olekaan paha ihminen? - Anonyymi
Ei hän tiedä. Sinun pitää kertoa hänelle.
- Anonyymi
En tiedä, jos olet Hän, niin voisitko sen privana kertoa niin voisin lakata "yrittämästä"
- Anonyymi
Epämiellyttävää
- Anonyymi
Hän antoi jollekin siunauksen- saa olla👍 Kyllä nyt kelpaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän antoi jollekin siunauksen- saa olla👍 Kyllä nyt kelpaa
Kenelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle?
Öö ihan kenelle tahansa. Eikai nimettömistä viesteistä voi päätellä yhtään mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öö ihan kenelle tahansa. Eikai nimettömistä viesteistä voi päätellä yhtään mitään
Ööö…ketä kiinnostaa jonku nettipastorin siunaus, et sitten sarkasmia tajunnut?
- Anonyymi
Ei hän taida tietää. Olisiko aika kertoa?
- Anonyymi
Minkälainen nainen on hyvä sellaisenaan?
- Anonyymi
Sivusta: minä tietenkin.
Olipa kaunis Ajatus!
(siis vaikkei ollutkaan henk.koht.mulle)- Anonyymi
Pakotat sen kuitenkin seuraamaan palstaa ja anoja kirjoituksiasi.
- Anonyymi
Kyllä sulla on terve ajatuksenjuoksu, maksetaanko siitä?
- Anonyymi
Sinäkin teet niin
- Anonyymi
Mikä vaivaa kun et ota yhteyttä
- Anonyymi
Tämä. Jos se nainen on vapaa ja olette välilöissä, tuossa on se, minkä jokainen nainen haluaa kuulla ja tuntea 😍
- Anonyymi
Niin jos se mies ei satu olemaan toisen kanssa suhteessa.
- Anonyymi
Hieno murre 👍🏻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieno murre 👍🏻
Ei ole oma murteeni. Se on länsi- Suomen murteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sepä se vasta surullista olisikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenenkään perhe-elämää ei nähdäkseni kannattaisi häiritä värittämällä kuvaa, että hän tai he olisi puheenaiheena esim anonyymilla keskustelupalstalla, tuntuu olleen ihan keppihevonen jossain vaiheessa, on perversio elää esim tällaista omaa fantasiaa netin kautta ja sijoitella eri ihmisiä keskustelupalstalle mielikuvituksensa mukaan.
- Anonyymi
Tuota toivon yhdestä mutta en tiedä. Olen surullinen välillä ja tänään on se päivä. Rakastan häntä.
- Anonyymi
Surullinen täälläki ja poissaoleva monessa mielessä:(
- Anonyymi
Faktaa on se että tämä palsta ei edistä yhtään mitään suhdeasiaa, päinvastoin loitontaa kaikkia vaan kauemmaksi.
- Anonyymi
Tässä on totuus, moni tekee tulkintoja random viesteistä ja omii kaiken negatiivisen. Toimii sitten sen mukaan tai jättää toimimatta.
- Anonyymi
Kukaan ei ole täydellinen - onneeksi
- Anonyymi
Voi kun tämä olisi aamun ensimmäinen ja illan viimeinen ja muut väliltä pois.
- Anonyymi
Kiva kuulla:) Vaikutatkin tosi hyvältä tyypiltä. Ei sunkaan tarvii tehdä mitään, älä vain muuta mitään itsessäsi.
- Anonyymi
Jokaisen pitää tehdä töitä itsensä eteen, näin myös muut ovat tyytyväisiä. Ja vaikuttaa kyllä parisuhde ja ysyävyyssuhteisiinkin. Terve itsetunto, ei kukaan ole täydellinen. Mutta ei saa hävetä itseään tai pitää muita huonompina.
- Anonyymi
Minä olen ylimääräinen ja siitä minä nautin
- Anonyymi
34 kommenttia ilman tunnisteita ja aloituksessakaan ei niitä ollut. Miten ihmiset jaksaa?
- Anonyymi
Suurin osa on kyllä miehen itsensä kirjoittamia edelleen. Diggailisitko muuten tällaisesta ylhäältä annetusta myönnytyksestä tai harrastatko sellaisia itse kun on tarve kyseenalaistaa tämän ajatusten Tonavan kohdentuminen🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin osa on kyllä miehen itsensä kirjoittamia edelleen. Diggailisitko muuten tällaisesta ylhäältä annetusta myönnytyksestä tai harrastatko sellaisia itse kun on tarve kyseenalaistaa tämän ajatusten Tonavan kohdentuminen🤭
Jos et itse ole aloittajamies, niin et voi väittää, etyä kommentit ovat aloittajamieheltä. Aloittaja voi olla nainenkin, se ei aloituksesta paljastu. Ei ole mitään järkeä siinä, etyä alottaja sanoo ettei naisen tarvitse tehdä mitään ylimääräisyä ja sitten kommentissa kysyy mikä se ylimääräinen on.
Aloituksen asiasisältö on oikein miellyttävä. Kukapa ei haluaisi kuulua mielitietylleen juuri sellaisena kuin on. En silti kuvittele, että aloitus on minulle. Bridget Jones leffassa tämä on sanottu nätisti:
Bridget Jones's Diary - I like you, very much, just as you are
https://youtu.be/nBZiQe5jGxA - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et itse ole aloittajamies, niin et voi väittää, etyä kommentit ovat aloittajamieheltä. Aloittaja voi olla nainenkin, se ei aloituksesta paljastu. Ei ole mitään järkeä siinä, etyä alottaja sanoo ettei naisen tarvitse tehdä mitään ylimääräisyä ja sitten kommentissa kysyy mikä se ylimääräinen on.
Aloituksen asiasisältö on oikein miellyttävä. Kukapa ei haluaisi kuulua mielitietylleen juuri sellaisena kuin on. En silti kuvittele, että aloitus on minulle. Bridget Jones leffassa tämä on sanottu nätisti:
Bridget Jones's Diary - I like you, very much, just as you are
https://youtu.be/nBZiQe5jGxAOon vähän, kun toi Bridget.. .🙈
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124350MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar862210Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5561718Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011441Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671157Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331088Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971- 5918
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3888