Tiedäthän nainen sen

Anonyymi-ap

Että sun ei tarvi tehdä mitään ylimääräistä. Olet täydellinen ja rakastan sinua. Mikään ei muuta tunteitani sinuun.

39

1329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä ylimääräistä?

    • Anonyymi

      Tiedän. Rakastan sinua.

    • Anonyymi

      Oletko kertonut rakastavasi?

    • Anonyymi

      Mikä on se ylimääräinen mitä mun ei tarvitse tehdä?

    • Anonyymi

      Ai....mistä moinen mielen muutos?
      Enkö enää olekaan paha ihminen?

    • Anonyymi

      Ei hän tiedä. Sinun pitää kertoa hänelle.

    • Anonyymi

      En tiedä, jos olet Hän, niin voisitko sen privana kertoa niin voisin lakata "yrittämästä"

    • Anonyymi

      Epämiellyttävää

      • Anonyymi

        Hän antoi jollekin siunauksen- saa olla👍 Kyllä nyt kelpaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän antoi jollekin siunauksen- saa olla👍 Kyllä nyt kelpaa

        Kenelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle?

        Öö ihan kenelle tahansa. Eikai nimettömistä viesteistä voi päätellä yhtään mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öö ihan kenelle tahansa. Eikai nimettömistä viesteistä voi päätellä yhtään mitään

        Ööö…ketä kiinnostaa jonku nettipastorin siunaus, et sitten sarkasmia tajunnut?


    • Anonyymi

      Ei hän taida tietää. Olisiko aika kertoa?

    • Anonyymi

      Minkälainen nainen on hyvä sellaisenaan?

      • Anonyymi

        Sivusta: minä tietenkin.


    • Olipa kaunis Ajatus!
      (siis vaikkei ollutkaan henk.koht.mulle)

    • Anonyymi

      Pakotat sen kuitenkin seuraamaan palstaa ja anoja kirjoituksiasi.

      • Anonyymi

        Kyllä sulla on terve ajatuksenjuoksu, maksetaanko siitä?


      • Anonyymi

        Sinäkin teet niin


    • Anonyymi

      Mikä vaivaa kun et ota yhteyttä

    • Anonyymi

      Tämä. Jos se nainen on vapaa ja olette välilöissä, tuossa on se, minkä jokainen nainen haluaa kuulla ja tuntea 😍

      • Anonyymi

        Niin jos se mies ei satu olemaan toisen kanssa suhteessa.


      • Anonyymi

        Hieno murre 👍🏻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno murre 👍🏻

        Ei ole oma murteeni. Se on länsi- Suomen murteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin jos se mies ei satu olemaan toisen kanssa suhteessa.

        No sepä se vasta surullista olisikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin jos se mies ei satu olemaan toisen kanssa suhteessa.

        Kenenkään perhe-elämää ei nähdäkseni kannattaisi häiritä värittämällä kuvaa, että hän tai he olisi puheenaiheena esim anonyymilla keskustelupalstalla, tuntuu olleen ihan keppihevonen jossain vaiheessa, on perversio elää esim tällaista omaa fantasiaa netin kautta ja sijoitella eri ihmisiä keskustelupalstalle mielikuvituksensa mukaan.


    • Anonyymi

      Tuota toivon yhdestä mutta en tiedä. Olen surullinen välillä ja tänään on se päivä. Rakastan häntä.

    • Anonyymi

      Surullinen täälläki ja poissaoleva monessa mielessä:(

    • Anonyymi

      Faktaa on se että tämä palsta ei edistä yhtään mitään suhdeasiaa, päinvastoin loitontaa kaikkia vaan kauemmaksi.

      • Anonyymi

        Tässä on totuus, moni tekee tulkintoja random viesteistä ja omii kaiken negatiivisen. Toimii sitten sen mukaan tai jättää toimimatta.


    • Anonyymi

      Kukaan ei ole täydellinen - onneeksi

    • Anonyymi

      Voi kun tämä olisi aamun ensimmäinen ja illan viimeinen ja muut väliltä pois.

    • Anonyymi

      Kiva kuulla:) Vaikutatkin tosi hyvältä tyypiltä. Ei sunkaan tarvii tehdä mitään, älä vain muuta mitään itsessäsi.

    • Anonyymi

      Jokaisen pitää tehdä töitä itsensä eteen, näin myös muut ovat tyytyväisiä. Ja vaikuttaa kyllä parisuhde ja ysyävyyssuhteisiinkin. Terve itsetunto, ei kukaan ole täydellinen. Mutta ei saa hävetä itseään tai pitää muita huonompina.

    • Anonyymi

      Minä olen ylimääräinen ja siitä minä nautin

    • Anonyymi

      34 kommenttia ilman tunnisteita ja aloituksessakaan ei niitä ollut. Miten ihmiset jaksaa?

      • Anonyymi

        Suurin osa on kyllä miehen itsensä kirjoittamia edelleen. Diggailisitko muuten tällaisesta ylhäältä annetusta myönnytyksestä tai harrastatko sellaisia itse kun on tarve kyseenalaistaa tämän ajatusten Tonavan kohdentuminen🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa on kyllä miehen itsensä kirjoittamia edelleen. Diggailisitko muuten tällaisesta ylhäältä annetusta myönnytyksestä tai harrastatko sellaisia itse kun on tarve kyseenalaistaa tämän ajatusten Tonavan kohdentuminen🤭

        Jos et itse ole aloittajamies, niin et voi väittää, etyä kommentit ovat aloittajamieheltä. Aloittaja voi olla nainenkin, se ei aloituksesta paljastu. Ei ole mitään järkeä siinä, etyä alottaja sanoo ettei naisen tarvitse tehdä mitään ylimääräisyä ja sitten kommentissa kysyy mikä se ylimääräinen on.

        Aloituksen asiasisältö on oikein miellyttävä. Kukapa ei haluaisi kuulua mielitietylleen juuri sellaisena kuin on. En silti kuvittele, että aloitus on minulle. Bridget Jones leffassa tämä on sanottu nätisti:
        Bridget Jones's Diary - I like you, very much, just as you are
        https://youtu.be/nBZiQe5jGxA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et itse ole aloittajamies, niin et voi väittää, etyä kommentit ovat aloittajamieheltä. Aloittaja voi olla nainenkin, se ei aloituksesta paljastu. Ei ole mitään järkeä siinä, etyä alottaja sanoo ettei naisen tarvitse tehdä mitään ylimääräisyä ja sitten kommentissa kysyy mikä se ylimääräinen on.

        Aloituksen asiasisältö on oikein miellyttävä. Kukapa ei haluaisi kuulua mielitietylleen juuri sellaisena kuin on. En silti kuvittele, että aloitus on minulle. Bridget Jones leffassa tämä on sanottu nätisti:
        Bridget Jones's Diary - I like you, very much, just as you are
        https://youtu.be/nBZiQe5jGxA

        Oon vähän, kun toi Bridget.. .🙈


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      170
      30502
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      238
      19621
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      405
      10225
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6465
    5. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      26
      4438
    6. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      194
      3903
    7. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      63
      3462
    8. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1547
    9. Toivottavasti tekijää ei suojella

      Eikä mitään peitellä. Itselläni on 15-vuotias tytär myös ja voin hieman kuvitella tilannetta. Nämä tämmöiset tapaukset v
      Valkeakoski
      68
      1358
    10. Miten meidän käy

      Olen syvästi pahoillani puolestasi siitä, mitä kävi. En ehkä pysty sitä täysin kertomaankaan sinulle. Tuo on taustalla m
      Ikävä
      50
      1329
    Aihe