Kaupungin henkilöstöä aletaan konsultoimaankin wttä työ yms paranus ja olis mukavampaa.ensinmäkin nämä konsultit yms ovat paskanjauhajia ja raha heitä vaan kiinnostaa.tuohan on kaikkien tiedossa.ei auta konsultit yms kaupungin henkilöstöönn.pitää karsia turhat suojatyöpaikat pois kun niitä esim sosiaalipuolelka näyttää olevan liiaksikin.puhuvat että kiirettä ja paskat lestamafia raahe.
Konsultointiako häh.
8
85
Vastaukset
- Anonyymi
Sosiaalipuoli ei ole enää kaupungin vastuulla vaan valtion.
- Anonyymi
Se on sama minkä on vastuulla mukamas.kaupunki vaan ostaa rötisköjä ympäri kaupunkia joilla ei tee mitään.lisää vaan turhanpäiväisiä johtajia yms raaheen niin saa siinä ihmetellä sitten että oho ja muuta nuolentaa.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17800109g
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Kuunaama tässä terve. Tuun paikalle saappaat vinossa ja houzut jatsarilla!! Tv. Jari the hiaceman number 1!!!
- Anonyymi
Konsultointia kaupungin reinoille.eikös se ole turhaa.ei ne mitään tajua.konsultti voisi heti aloittaa työmatkapyöräilyn.taas kusettaja konsultti nyysii kaupungin rahat eikä mitään tapahdu.reinot ajavat autoilla ja nuolevat enempi.reinot kuriin ja sdp myös.
- Anonyymi
Onko nämä kaupungin työntekijät näin tyhmiä ja yksinkertaisia että meidän veronmaksajanrahoilla täytyy ostaa kalliit konsultit neuvomaan niitä työnteossa? Raahenseudussahan tämä yksi pomo nimenomaan sanoi näin etteivät itse älyä mitä tekevät oikein ja mitä väärin niin täytyy ostaa konsultti se heille kertomaan. Olisiko jo halvempaa vaihtaa henkilöstö normaaliälyisiin? Ei normaaliälyinen työntekijä tarvitse konsulttia kertomaan miten työ tehdään vaan osaa ihan maalaisjärjellä itse miettiä sen.on se noloa vielä tulla lehteen kertomaan että ” no kun me ei itse älytä täällä mitään niin kyllä meidän täytyy jollekulle maksaa että jos se älyäisi kun me ei älytä itse mitään”.
- Anonyymi
Mutta raahessa ei osata.lisää vaan turhia virkoja yms niin siinähän se menee talous ja uskottavuus joka jo mennytkin.aloittakaa siitä että turhat vakanssit pois joita täälläkin on paljon.samoin reinojen yksityisajelut kaupungin autoilla heti pois.monta reijoa ajaa kaupungin autoilla omat ajonsa yms niin siihenkin menee rahaa.mutta hyväveli ei tätäkään tajua.turhat pakastevirat pois ja tämä autohomma kuriin perkele.tähänkin syynä myös kaupunginvaltuusto jossa nämä hyväveli yms istuvat ja siunaavat mitä ihmeellistä hommaa.
- Anonyymi
Tass palvastivat tyhmyyden ja valtuusto siunaa.ostavat kiinteistöjä ym ja kalliiksi tulee kuten tämä entinen elokuvateatteri jonka kaupunki otti.paljon kaupungin rakennuksia myynnissäkin.tosi viisasta toimintaa.menee tämäkin huvimyllyn vouhotus ohitse muutamassa vuodessa.ei menestynyt elokuvateatteri ennenkään niin miksi menestyisi nytkään kun elokuvat näkee kotona heti.saa siinä taas ihmetellä muutaman muka kannattajan kanssa että oho perkele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569