Lotta Hintsa ja Don Bowie: Ero!

Anonyymi-ap

Tämä on ilon päivä 😁

14

1075

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tästä tuli hyvä mieli.

• Anonyymi

Lotta vapailla markkinoilla, hmm. Pitäisiköhän käydä polkaisemassa.

• Anonyymi

Tuskin sinua huolii.

• Anonyymi

Minä rakastan tätä uutista.

• Anonyymi

Toivottavasti erosivat ystävinä. Ha,hah,hee,heh.

• Anonyymi

Kyllä nykyään kaikki melkein eroaa ystävinä ja ovat järkeviä ihmisiä, miksi pitäisi vihata toista kun on joskus rakkaus ollut heidänkin välillä.

• Anonyymi

Lottaa voisi astua.

• Anonyymi

Huolii jos ei muuta saa.

• Anonyymi

Ketá ne on?

• Anonyymi

Vuori julkkis turhis ja ex-missi Lotta Hintsa on eronnut puolikuolleesta vanhuksesta joka ei sit antanutkaan käyttää itteään hyväksi Don Bowiesta, kertoo Iltalehti. Hintsa kertoo Iltalehdelle, että huono sex suhde päättyi puolitoista kuukautta sitten.

– Yhteiselomme ei enää toiminu en jaksanut kiipeillä toisen rahoilla oli liian vaikean takana ne rahat . Don on kuitenkinj vanha tyyppi, Hintsa sanoo Iltalehdelle.

Kanadalainen Don Bowie ja Lotta Hintsa paljastivat joulukuussa 2021 Me Naisille, että kiipeilykumppanuuden lisäksi heidän välilleen on syntynyt sexisuhde. Bowie veteli Hintsaa vuosien ajan, kunnes he rakastuivat toisiinsa.

Valmennussuhteen syventymiseen sex suhteeksi vaati vain hintsalta housujen pois ottamista , Hintsan mukaan pitkä erossa oleminen, johon koronapandemia ystävät pakotti sexiin helvetin vuorilla.

– Olimme edelleen päivittäin tekemisissä, mutta emme nähneet yli puoleen vuoteen en tiedä mistä sokeus tuli. Minulle tuli sellainen ikävä, jota en ajatellut tulevan, Hintsa sanoi Me pettäjät lehdelle.

– Kävin välillä sadoilla treffeilläkin, mutta huomasin vertaavani muita rahattomia miehiä aina Doniin. Tajusin, että sillähän on rahaa eikö kimppuun vaan .! Kun minun sitten piti mennä ensin kahdeksi viikoksi Meksikoon, jotta pääsen treenaamaan kevääksi Jenkkeihin, päätin kokeilla kaikkia miehiä. rahaa pitää saada vuorikiipeily on perseestä en edes osaa sitä.

Bowie halusi. Yhteisen loman jälkeen eroonmusta kun huomasi mun olevan rahasta vain kiinnostunut ja tulihan sitä mustaakin kokeltua. ex vuorihuora

• Anonyymi

Don piteli pulloa vuorilla kun Lotta lirutteli kusta. Don oli kuulema hyvä siinä. Lopuksi vielä pyyhkäsi paperilla ja kielellä.

• Anonyymi

Karu totuus on se, että tämä Lotta Hintsa ei ole mitään muuta kuin isänsä perintömiljoonilla elävä TYHJÄNTOIMITTAJA....heheh!

• Anonyymi

dddd

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      172
      6253
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1734
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1528
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1280
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      952
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      30
      870
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      97
      856
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      809
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      229
      767
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      759
    Aihe