Muistakaa ei sitten ongelmissakaan laitella viestejä. Pitäkää tunkkinne.
Sovitaan niin että en kuulu sukuun
23
975
Vastaukset
- Anonyymi
Älä huoli,kyllä se karma hoitelee sukua:) Sinulle näen paljon hyviä asioita tulevaisuuteen.
- Anonyymi
Yksin tänne synnyttään ,yksin lähetään ellei kuolla kolarissa puolison kanssa. Mutta omasta sielustaan vastaa jokainen yksin.
- Anonyymi
On se helpompi elää ilman kulissia tai draamaa. Ihan itekseen. Niin paljon en kaipaa spemua enkä pilulimoja,että puolisoa haluaisin. Olen siis bi,mutta yksin tykkään taivaltaa. Ihmiset haisee.
- Anonyymi
Mitään ei tapahdu vain siksi, että kohtalo tai onni päättää, ja vaikka jotkin olosuhteet saattavat tuntua taianomaisilta sattumilta. Totuus on, että ne ovat vastareaktioita, siihen mitä joskus olemme tehneet. Olemme nykyisyytemme ja tulevaisuutemme luojia, joten rohkeus, päättäväisyys ja ponnistelu ovat yksiselitteisiä takeita mahtavasta menestyksestä.
- Anonyymi
Kerran et kuulu sukuun niin pitää antaa muutama sata tonnia kirkolle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerran et kuulu sukuun niin pitää antaa muutama sata tonnia kirkolle.
En ,en kuulu edes kirkkoon. Sorry.
- Anonyymi
Ne on monesti kulissia nuo hienot ihmiset.
- Anonyymi
Mitteepä nuista. Ite pidän hyvin minimaaliset välit ihmisiin. Ei tuu riitoja.
- Anonyymi
Kerrot joutuvasi katsomaan sivusta vaimosi aikuisen tyttären huonoa avioliittoa, jossa kärsijöinä ovat myös hänen lapsensa. Tyttären miehellä on ilmeisesti tapana asettua vaimonsa yläpuolelle kritisoimaan ja väheksymään sen sijaan että kykenisi osoittamaan ihailua ja hellyyttä. Kuulemasi mukaan kritisoiminen muuttuu välillä halveksunnaksi ja syyttelyksi. Jostain syystä aikuinen tyttärenne kuitenkin sietää tilannetta ja jopa suuttuu, kun yritätte aktiivisesti puuttua asiaan.
- Anonyymi
Epäiltyjen susien, ilvesten ja ahmojen lisäksi poliisilla on epäilyjä myös haukkojen ja joutsenten ampumisesta. Tuovinen ei ymmärrä salametsästäjien toiminnan tarkoitusta.
– Kun tunteet kuten viha nousee ajavaksi voimaksi asioiden hoitamisessa, ei se ole sivistynyttä.
Hän sanoo myös, että ei ole varma onko Suomen petopolitiikka viimeisen päälle hienosti hoidettu, mutta laki edellä on mentävä.
Sudet puhuttavat metsästäjiä muun muassa siksi, että ne voivat käydä metsästyskoirien kimppuun. Valtakunnallisesti puhutaan susivihasta ja nyt tutkinnassa olevasta salametsästysporukasta ainakin osa on pohtinut ja harmitellut poliisin mukaan sitä, miten suurpedot syövät heidän elinalueeltaan hirviä ja jäniksiä ja aiheuttavat vahinkoa metsästyskoirille ja kotieläimille - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäiltyjen susien, ilvesten ja ahmojen lisäksi poliisilla on epäilyjä myös haukkojen ja joutsenten ampumisesta. Tuovinen ei ymmärrä salametsästäjien toiminnan tarkoitusta.
– Kun tunteet kuten viha nousee ajavaksi voimaksi asioiden hoitamisessa, ei se ole sivistynyttä.
Hän sanoo myös, että ei ole varma onko Suomen petopolitiikka viimeisen päälle hienosti hoidettu, mutta laki edellä on mentävä.
Sudet puhuttavat metsästäjiä muun muassa siksi, että ne voivat käydä metsästyskoirien kimppuun. Valtakunnallisesti puhutaan susivihasta ja nyt tutkinnassa olevasta salametsästysporukasta ainakin osa on pohtinut ja harmitellut poliisin mukaan sitä, miten suurpedot syövät heidän elinalueeltaan hirviä ja jäniksiä ja aiheuttavat vahinkoa metsästyskoirille ja kotieläimilleSeuran kiintiöön kuuluu lupien vähetessä joka toinen syksy ampua naaras jota vasa seuraa. Jos kolarihirviä ei ole jahtipäivän jälkeen etsitään hirvi ammuttavaksi päälliköiden pakastimeen jotka on aina täynnä hirven lihaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seuran kiintiöön kuuluu lupien vähetessä joka toinen syksy ampua naaras jota vasa seuraa. Jos kolarihirviä ei ole jahtipäivän jälkeen etsitään hirvi ammuttavaksi päälliköiden pakastimeen jotka on aina täynnä hirven lihaa.
45 vuotta olen ollut hirvimetsällä ja 140 hirveä olen ampunut. Suurin osa luvallisia.
- Anonyymi
- Anonyymi
Yllättävän helposti ja nopeasti osasin itsekin unohtaa suvun,joka aiheutti pahaa mieltä vain. No hard feelings. Kyllähän se aluksi vitutti tajuta,mutta onneksi asun kauempana niin helpompaa olla ilman. Ja parempi mieli ja olo. Kauan kestikin tajuta,kyllähän ne heidän ilmeet ja eleet kertoi sen Ivan ja halveksunnan mitä heillä on minua kohtaan. No hyvää jatkoa heille ja hyvää jatkoa mulle. Kerran vain eletään. Hyvää kevättä kaikille, vaikka vielä onkin pientä pakkasta.
- Anonyymi
Narsisti rakastaa sitä, että hän pystyy aiheuttamaan tuhoa muille ihmisille. Hän saa mielihyvää toisten kärsimyksestä samalla, kun hän itse voi nauttia kaaoksesta ja tuntea olevansa muita parempi. Narsisti haluaa hallita ja manipuloida muita ihmisiä voidakseen tuntea olevansa valta-asemassa, oli kyse sitten työstä, perheestä tai romanttisesta suhteesta.
Samalla kun narsisti halveksii muita ihmisiä, hän myös kaipaa heidän huomiotaan. Narsistit eroavat hieman siinä, miten paljon he huomiota haluavat. Yleisesti ottaen he kuitenkin tuntevat voittavansa, kun ovat valokeilassa.
Huomion ei tarvitse olla edes positiivista. Yksi tapa manipuloida on se, että narsisti pitää uhrinsa varpaillaan. Tämä tapahtuu siten, että he valehtelevat menneisyydestä ja yrittävät manipuloida jonkun nykyisyyttä niin, että uhri tuntee sekoavansa. Narsisti on vuoroin tyynen rauhallinen ja toisessa hetkessä hän hurjistuu. Voisin tässä mainita eräitä tapauksia ja tilanteita,mutta jätetään kertomatta.- Anonyymi
konttarin NARSISTI EI KUNNIOITA KETÄÄN EI MITÄÄN VAAN häN oN.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
konttarin NARSISTI EI KUNNIOITA KETÄÄN EI MITÄÄN VAAN häN oN.
Ja sukukin on varmaan päättänyt joskus että Hän ei kuulu sukuun.
- Anonyymi
https://youtu.be/8uhTnldEMZ8 kuunnelkaa ajatuksen kanssa.
- Anonyymi
Mikä suku? Asia jäi epäselväksi
- Anonyymi
Poissa silmistä,poissa mielestä.
- Anonyymi
Kuinka monella on virtahepo olohuoneessa eli ahdistava aviomies. Miksi minä en uskonut kun minulle profetioitiin 1995,että ei kannata naimisiin ja olin nuori ja tyhmä ja arvioidun narsistin kanssa. Sittemmin tajusin erota,mutta narsisti on tuhonnut henkisesti sen jälkeenkin. Mutta nykyään elän onnellista elämää. Toki narsisti on kääntänyt asioita päälaelleen ja saanut ihmisiä minua vastaan,mutta käsittelen niitä asioita terapian avulla. Toivon kaikille narsistisessa liitossa eläville voimia lähteä siitä kuviosta. Tiedän kuinka vaikeaa se on.
- Anonyymi
,*avioiduin. Anteeksi virhe.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113445MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768