Tukeeko Kreml vasemmistoliittoa muutenkin kuin hybridivaikuttamisella ? On muuten todella vaikea ymmärtää tätä vasemmistoliiton "kansanedustajien" Nato vastaisuutta. Kansaahan nämä tietysti edustaa, mutta minkä maan kansaa onkin aivan eri kysymys.
Rahoittaako Kreml vasemmistoliittoa ?
7
123
Vastaukset
- Anonyymi
Aiheellinen kysymys! Vasemmistoliittohan on elänyt venäjän ja neuvostoliiton tilanteiden mukaan koko SKDL SKP Vasem.liiton olemassaolonsa ajan. Syynä tähän on neuvostoliiton kommunistinen puolue, jonka lapsi vasemmistoliitto on yhä monien uudelleen syntymisien jälkeen. Perustajat on aina samoista piireistä ja suvuista, joten venäjän kremlin painotus säilyy sukupolvilta toisille. Neuvostoliitto oli kommunistien, eli SKDL SKP paratiisi ja isä. Kun vas.liitto perustettiin näistä, niin toivo neuvostoliitosta jäi elämään, mikä onkin Putinin toimien mukana vain vahvistanut, kun venäjän valtio on siirtänyt omaisuuksia kremlin alaisuuteen ja punaisia lippuja näkyy yhä enemmän. Myös venäjän hyökkäys "natsimaahan" ukrainassa on pitänyt suomen kommunistien toivoa yllä vasemmistoliitossa. SKP on vain hämäystä julkikommunistisille, sillä vasem.liitto on monimutkainen tie siihen, mutta tavoite sama.
Juuri näin. Toivoa vaan sopii, että Naton myötä tämä kommunistien ja vasemmistoliiton myyräntyö voidaan lopultakin ottaa avoimesti esille. Siinä muuten onkin oikein tunkio pöyhittävänä ja totuuden esilletuominen ei enää aiheuta ulkopoliittista uhkaa.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17800382l
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Tätä pitää tosiaan olla rohkeutta kysyä näin vaalien alla. Ketä vasemmiston toimet hyödyttävät? Tavallisia suomalaisia, Suomen turvallisuutta vai kenties jotakin muuta, itäisempää, pahaenteisempää?
- Anonyymi
Olen saanut elää pitkän elämän ja muistan paljon asioita, kuinka veteraanejamme ja lottia haukuttiin vasemmistoliiton eli skdl toimesta. Kaikki vasemmistolaiset olivat itään kallellaan, ja jopa tupakka oli siellä muka parempaa. Itse en saanut töitäkään, vaikka olin sopinut työnantajan kanssa, kun kommunistinen työvoimatoimiston johtaja laittoikin sinne toverinsa. Näin toimittiin 70 luvulla.NATOssa ollaan ja kremlin alaisilla tovereilla vasemmistoliitossa kenkuttaa ja hyvä niin....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen saanut elää pitkän elämän ja muistan paljon asioita, kuinka veteraanejamme ja lottia haukuttiin vasemmistoliiton eli skdl toimesta. Kaikki vasemmistolaiset olivat itään kallellaan, ja jopa tupakka oli siellä muka parempaa. Itse en saanut töitäkään, vaikka olin sopinut työnantajan kanssa, kun kommunistinen työvoimatoimiston johtaja laittoikin sinne toverinsa. Näin toimittiin 70 luvulla.NATOssa ollaan ja kremlin alaisilla tovereilla vasemmistoliitossa kenkuttaa ja hyvä niin....
Kontula, ANO, Väyrynen, Hänninen, Honkasalo, Yrtiaho, Johan Bäckman ym. Saivat harmin aiheen. Kyllösen täti toki myös. Ja Niikko. Suomettuminen päättyi 30.3.2023 klo 23.55.
Anonyymi kirjoitti:
Samat kokemukset minullakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .613757Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493000Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631272914Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3661970- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101141Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101125Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27949- 47931
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että108918