Rahoittaako Kreml vasemmistoliittoa ?

Tukeeko Kreml vasemmistoliittoa muutenkin kuin hybridivaikuttamisella ? On muuten todella vaikea ymmärtää tätä vasemmistoliiton "kansanedustajien" Nato vastaisuutta. Kansaahan nämä tietysti edustaa, mutta minkä maan kansaa onkin aivan eri kysymys.

7

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aiheellinen kysymys! Vasemmistoliittohan on elänyt venäjän ja neuvostoliiton tilanteiden mukaan koko SKDL SKP Vasem.liiton olemassaolonsa ajan. Syynä tähän on neuvostoliiton kommunistinen puolue, jonka lapsi vasemmistoliitto on yhä monien uudelleen syntymisien jälkeen. Perustajat on aina samoista piireistä ja suvuista, joten venäjän kremlin painotus säilyy sukupolvilta toisille. Neuvostoliitto oli kommunistien, eli SKDL SKP paratiisi ja isä. Kun vas.liitto perustettiin näistä, niin toivo neuvostoliitosta jäi elämään, mikä onkin Putinin toimien mukana vain vahvistanut, kun venäjän valtio on siirtänyt omaisuuksia kremlin alaisuuteen ja punaisia lippuja näkyy yhä enemmän. Myös venäjän hyökkäys "natsimaahan" ukrainassa on pitänyt suomen kommunistien toivoa yllä vasemmistoliitossa. SKP on vain hämäystä julkikommunistisille, sillä vasem.liitto on monimutkainen tie siihen, mutta tavoite sama.

• Juuri näin. Toivoa vaan sopii, että Naton myötä tämä kommunistien ja vasemmistoliiton myyräntyö voidaan lopultakin ottaa avoimesti esille. Siinä muuten onkin oikein tunkio pöyhittävänä ja totuuden esilletuominen ei enää aiheuta ulkopoliittista uhkaa.

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­­­o­­­m­­­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17800382l

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Tätä pitää tosiaan olla rohkeutta kysyä näin vaalien alla. Ketä vasemmiston toimet hyödyttävät? Tavallisia suomalaisia, Suomen turvallisuutta vai kenties jotakin muuta, itäisempää, pahaenteisempää?

• Anonyymi

Olen saanut elää pitkän elämän ja muistan paljon asioita, kuinka veteraanejamme ja lottia haukuttiin vasemmistoliiton eli skdl toimesta. Kaikki vasemmistolaiset olivat itään kallellaan, ja jopa tupakka oli siellä muka parempaa. Itse en saanut töitäkään, vaikka olin sopinut työnantajan kanssa, kun kommunistinen työvoimatoimiston johtaja laittoikin sinne toverinsa. Näin toimittiin 70 luvulla.NATOssa ollaan ja kremlin alaisilla tovereilla vasemmistoliitossa kenkuttaa ja hyvä niin....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen saanut elää pitkän elämän ja muistan paljon asioita, kuinka veteraanejamme ja lottia haukuttiin vasemmistoliiton eli skdl toimesta. Kaikki vasemmistolaiset olivat itään kallellaan, ja jopa tupakka oli siellä muka parempaa. Itse en saanut töitäkään, vaikka olin sopinut työnantajan kanssa, kun kommunistinen työvoimatoimiston johtaja laittoikin sinne toverinsa. Näin toimittiin 70 luvulla.NATOssa ollaan ja kremlin alaisilla tovereilla vasemmistoliitossa kenkuttaa ja hyvä niin....

Kontula, ANO, Väyrynen, Hänninen, Honkasalo, Yrtiaho, Johan Bäckman ym. Saivat harmin aiheen. Kyllösen täti toki myös. Ja Niikko. Suomettuminen päättyi 30.3.2023 klo 23.55.

• Anonyymi kirjoitti:

Samat kokemukset minullakin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      61
      3757
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      49
      3000
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2914
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      366
      1970
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1152
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1141
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1125
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      949
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      47
      931
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      108
      918
    Aihe