Juuassa syntyy todella vähän lapsia ja kylällä näkee muutenkin vaan eläkeläisiä. Nyt petihommat käyntiin ja juuka täyteen lapsia keljes voi näyttää mallia.
Synnytystalkoot juukaan
7
496
Vastaukset
- Anonyymi
Olen koittanut mutta kivekseni ovat kärsineet liikaa jatkuvasta litistymisestä ja käristymisestä.
- Anonyymi
Rainer on Juuan työllistetyin kaira ja paalasmaan ennätys kives, joka panee jokaisen Juukalaisen naaraan. Kilpailijoihin lukeutuu Steiner ja Daeg.
- Anonyymi
Daeg jörnii kuin sonni
- Anonyymi
Kun jörnii kuin sonni niin jääkö tähteitä enää jälkipolville?Vai käykö niin että olet sukusi viimeinen sonni?
- Anonyymi
Kivekseni ruhjoontui leipägrillin väliin.
- Anonyymi
Joku kurssi ois paikallaan onko kansalaisopistoa paikkakunnalla ? Taidot on päässeet vähän ruosteeseen
- Anonyymi
Kivekset ruhjoontuu postilaatikon kannen väliin ja jäljelle jää mitä enää oon jäätävissä elikkä KAKKA!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all472261Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j522213Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔611944Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?2921337- 791299
- 641236
- 581034
- 631012
- 25942
- 74881