Etsitään vuokrahevosta

Anonyymi-ap

ETSITÄÄN VUOKRAHEPPAA

espoon/helsingin alueelta

olen 12-vuotias tyttö espoosta, ja etsisin vuokraheppaa/ponia jonka kanssa treenailla.

hinnasta voidaan sopia yhdessä, ja voin myös aina tulla auttelemaan tallitöissä, esim. aamu/iltatalleissa ja muissa tätä vastaan myös!

ratsastusta oon harrastanut yli 2 vuotta, ja ennen sitä on tullut hevosten kanssa toimittua ennenkin. koulupuolella oon heC tasonen, pohkeenväistöt ja muut perusjutut onnistuu myös. on hyvä tasapaino eli pysyn hyvin kyydissä jos säikähtää jne. esteillä oon hypännyt isompana n. 60-70cm, ja rataharkoissa kisannut 40-50cm luokkia.

olisi tarkoituksena löytää heppakaveri, jonka kanssa treenata itsenäisesti, ehkä mennä valmennuksiin ja mahdollisesti jopa tulevaisuudessa kisata jos yhteistyö alkaa sujumaan hyvin.

itse olen 155cm ja painan 40kg tai vähän yli.
hepalta toivon kokoa 140cm-170cm. hepalta toivon myös hyvää käytöstä ratsastaessa ja hoitaessa. jos vähän saattaa purasta jne hoitaessa niin on vielä ihan ok. oon toiminut monta kertaa vähän vaikeampien hoidettavien hevosten kanssa, mutta silti toiveena on hyväkäytöksinen yksilö!

hepan pitäisi osata perus heB asiat nyt ainakin, ja hypätä ainakin minimissään 90cm sujuvasti ratana että kehittyminen esteillä onnistuisi hyvin myös.

hepalta pitäisi löytyä omaa moottoria esteillä sekä koulupuolellakin. ei ehkä mitään superkovaa menoa, mutta niin, ettei kokoajan tarvitse raipalla huomauttaa. osaisi siis mennä rauhallisesti myöskin, eikä kokoajan vetäisi kunnon ralleja:D

tallilta toivon maneesia ja kenttää. lämmitetty varustehuone olisi myös kiva, mutta jos jotain näistä ei löydy niin ei ole maailmanloppu, ihan vaan omia toiveita.

saa myös suositella ! :)

yhteydenotto
[email protected]

1

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Ole rohkeampi kuin koskaan

        ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
        Ikävä
        92
        1928
      2. Oulussa puukotettu lasta

        Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
        Perussuomalaiset
        413
        1497
      3. Mitä tekisit jos

        täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
        Ikävä
        90
        1270
      4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

        Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
        Tv-sarjat
        13
        1059
      5. Milloin olet viimeksi nähnyt

        Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
        Ikävä
        69
        986
      6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

        Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
        Suomalaiset julkkikset
        10
        966
      7. Ääripersu puukotti taas.

        Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
        Oulu
        179
        953
      8. Miten ihmeessä

        on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
        Ikävä
        49
        939
      9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

        😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
        Luterilaisuus
        243
        897
      10. Pelkäätkö että olisin

        Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
        Ikävä
        74
        827
      Aihe