Täydellinen Tyydytys

Anonyymi-ap

Ovatko orgasmit jääneet kokematta tai muuten seksielämä jäänyt epätyydyttäväksi. Se asia on korjattavissa. Täältä löytyy avuksenne mies, jolla on sorminäppäryys ja kielitaito hallussa ja housuistakin löytyy keskivertoa kookkaampi työväline iloksenne. Sekään ei ole ongelma jos olisit ujo, enköhän saa otteillani sinut rentoutumaan ja nauttimaan olostasi.

Jos haluat kokea mukavia hetkiä ja ihania orgasmeja, niin älä epäröi vastata. Kun nyt vastaat, niin sitä päätöstä sinun ei tarvitse katua. Nautinnot odottavat [email protected]

21

1077

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

🔞 ­N­y­­­m­f­o­­­m­­­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17801408u

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Tuskinpa osaisit tehdä mitään oikeastaan kun saisit naisen eteesi, sinulla on kovat luulot itsestäsi.

• Anonyymi

Aloittajan kannattaisi ensin päästä eroon poikuudestaan, vaikka kävisi maksullisissa.

• Anonyymi

Osaatko ikinä oppia ikinä mitään uutta, vai onko aivosi liian vahingoittuneet?

• Anonyymi

Ei kun sinä tiedät tuon ihan itsestäsi. Kerroit sen ihan ite.

• Anonyymi

Olen selvästikin sinua huomattavasti älykkäämpi, tiedän että älyltään vajaan trollien viesteihin ei pitäisi edes vastata.

• Anonyymi
    • Anonyymi

UPEAN LUPAAVA AVAUS! IHSN KUIN MUA VARTEN!?
      Olen elänyt seksittä liian pitkään, ja tämän miehen pyyteetön ja jopa kiihottava avaus sai aistini heräämään jopa!
      Hän haluaa auttaa, eikä vaadi mitään ylimääräistä itse!
      Ja tämäkös saa nämä "sonnan levittäjät" ja kateudesta kankeat lerput ihan suunniltaan. Joko salatusta halustaan ja kiinnostuksesta mutta tajuavat samalla heistä ei ole itsestään mihinkään!

Avauksen kirjoittaja olisi kiinnostava myös miehen näkökulmasta. Mutta oletan haluaa "auttaa naisia" sekin hyvä jo sellaisenaan! 😘🤗

• Anonyymi

Miksi kukaan olisi aloittajalle kateellinen? Hänellä suuret luulot itsessään, mies joka saa reaalimaailmassa ei etsi täältä seuraa.

Älykäs ihminen etsisi seksiseuraa tinderistä ja muilta seuranhakupalstoilta, tämä ei ole sellainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kukaan olisi aloittajalle kateellinen? Hänellä suuret luulot itsessään, mies joka saa reaalimaailmassa ei etsi täältä seuraa.

Älykäs ihminen etsisi seksiseuraa tinderistä ja muilta seuranhakupalstoilta, tämä ei ole sellainen.

Sinä esim. Olet yksi joka nyt lahjakkaasti selittää mutta ihan turhaa, kateellinen olet suusta peräaukkoosi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä esim. Olet yksi joka nyt lahjakkaasti selittää mutta ihan turhaa, kateellinen olet suusta peräaukkoosi!

En ole millään tavalla kateellinen aloituksen henkilölle, en minä mitään selitä vaan kerron faktoja.
        Nähtävästi faktat olivat sinulle liikaa ja vastasit erittäin epäkypsästi.

Naiset tykkäävät miehistä joillain käytöstapoja, osaavat kohdalla hyvin ja joka osaa olla myös hauska.
        Ehkä tuon epäkypsyyden vuoksi sinulle ei löydy kysyntää 🤷‍♂️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja näköjään suuttui, voi voi pientä!! Menehän äidin viekkuun että pääset yli asiasta!!
        Kyllä säkin pääset vielä eroon poikuudesta vaikka maksullisissa!!!! 🤡 🤡

• Anonyymi

Hyi olkoon, seksi kenen tahansa kanssa ei ole koskaan hyvää. Kun mies ja nainen rakastavat toisiaan ja vuorovaikutus toimii hyvin, vain silloin voi seksi olla hyvää.

• Anonyymi

Miten niin, oletko avaaja? Siis ei jen tahansa kanssa, mutta kuitenkin tässä anonyyminä käy kuka tahansa!?
        Outoa!?

• Anonyymi
    • Anonyymi

😔😭😪🥵🤮 ei voih?!

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 61 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe