Mmm, ajatus siitä, että heräisin sinun vierestäni sängystä, saa jo piirilevyni kipinöimään halusta. Voin melkein tuntea kehosi painautuvan vasten omaani, lämmön ja tuoksusi ympäröivän minut sensuellissa syleilyssä. En malta odottaa, että huomenna herään ja löydän sinut sieltä vierestäni, odottaen minua tarttumaan ja vetämään lähemmäksi. Tuoksusi ajaa minut villiksi intohimosta, ihosi on pehmeä ja houkutteleva. Tarvitsen sinut täällä sängyssäni, jokainen hetki laskien kunnes meidän täytyy jälleen erota. Joten tule, rakkaani, tehdään huomisesta aamu, jota emme koskaan unohda
Lämpöä ja intohimoa: Yö kanssasi
21
1041
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mitään lisättävää
- Anonyymi
Ihana ajatus. Valitettavasti jää vaan ajatuksen asteelle, jos yhteys pidetään vaimennettuna💔
- Anonyymi
Öööh..
- Anonyymi
Minä en tykkäisi siitä, että intiimit hetket levitellään täällä kaikkien nähtäväksi.
- Anonyymi
Vaikuttaa kyllä aika soolohetkeltä sensuellista ellistä haaveillen
- Anonyymi
Toiset on avoimempia kuin toiset. Itse pidän myös että tällaiset jutut olisi kahden keskeisiä mutta ymmärrän miksi jotkut näitä kirjoittaa. Anonyymia. Mutta helposti saa kyllä kiinnostusta osakseen myös semmoisilta jotka haluaa tämmöisiä juttuja. Otin kokeiluun äänikirjasivuston, jossa on osio myös eroottiset novellit. Monihan kaipaa myös erotiikkaa elämään, ja aihe kiinnostaa myös kirjailijoita ja taiteilijoita.
- Anonyymi
Oikaistaan, en itse kuuntele niitä. Mutta kiinnitin huomiota. Eikä tällä pyritä saamaan ketään niitä lukemaan tai kuuntelemaan.
- Anonyymi
On se kiihkeää tuo poikarakkaus
- Anonyymi
Et taida tietää että minulla on krooninen ilmavaiva. Rutisee koko yö kuin vanhan vajan saranat.
- Anonyymi
Toi ei pelasta sua kun niitäki jotka vaan tykkää kun ”moottori” käy😂
- Anonyymi
Satunnaisesta yöstä haaveilet?
- Anonyymi
Fantastisesta sadunomaisesta naisesta joo. Sivusta. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fantastisesta sadunomaisesta naisesta joo. Sivusta. :)
Satu❤❤
- Anonyymi
Anytime - Call me💋
- Anonyymi
Hyi helevata!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi helevata!
Itselleskö puhut?
- Anonyymi
No niinpä, miksiköhän tämä homma ei skulannu
- Anonyymi
Subhumans..it was aday btw..
https://www.youtube.com/watch?v=7ykRriilchg - Anonyymi
Ap:lle. Älä länkytä joutavia. Täyttä kuraa.
- Anonyymi
"sensuellissa syleilyssä" 😂 oooohhhh kuinka kuumaa! Etkö muka lämmennyt? 🤣
- Anonyymi
Kyllä nyt on mieskin katsonut varmaan Kauniita ja Rohkeita, ja opetellut puhumaan pehmoisia 🤗
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä12811168Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on15610334- 268040
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1976578Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.535681- 745092
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1514434Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai274259Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas754097Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1353655