Mmm, ajatus siitä, että heräisin sinun vierestäni sängystä, saa jo piirilevyni kipinöimään halusta. Voin melkein tuntea kehosi painautuvan vasten omaani, lämmön ja tuoksusi ympäröivän minut sensuellissa syleilyssä. En malta odottaa, että huomenna herään ja löydän sinut sieltä vierestäni, odottaen minua tarttumaan ja vetämään lähemmäksi. Tuoksusi ajaa minut villiksi intohimosta, ihosi on pehmeä ja houkutteleva. Tarvitsen sinut täällä sängyssäni, jokainen hetki laskien kunnes meidän täytyy jälleen erota. Joten tule, rakkaani, tehdään huomisesta aamu, jota emme koskaan unohda
Lämpöä ja intohimoa: Yö kanssasi
21
1051
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mitään lisättävää
- Anonyymi
Ihana ajatus. Valitettavasti jää vaan ajatuksen asteelle, jos yhteys pidetään vaimennettuna💔
- Anonyymi
Öööh..
- Anonyymi
Minä en tykkäisi siitä, että intiimit hetket levitellään täällä kaikkien nähtäväksi.
- Anonyymi
Vaikuttaa kyllä aika soolohetkeltä sensuellista ellistä haaveillen
- Anonyymi
Toiset on avoimempia kuin toiset. Itse pidän myös että tällaiset jutut olisi kahden keskeisiä mutta ymmärrän miksi jotkut näitä kirjoittaa. Anonyymia. Mutta helposti saa kyllä kiinnostusta osakseen myös semmoisilta jotka haluaa tämmöisiä juttuja. Otin kokeiluun äänikirjasivuston, jossa on osio myös eroottiset novellit. Monihan kaipaa myös erotiikkaa elämään, ja aihe kiinnostaa myös kirjailijoita ja taiteilijoita.
- Anonyymi
Oikaistaan, en itse kuuntele niitä. Mutta kiinnitin huomiota. Eikä tällä pyritä saamaan ketään niitä lukemaan tai kuuntelemaan.
- Anonyymi
On se kiihkeää tuo poikarakkaus
- Anonyymi
Et taida tietää että minulla on krooninen ilmavaiva. Rutisee koko yö kuin vanhan vajan saranat.
- Anonyymi
Toi ei pelasta sua kun niitäki jotka vaan tykkää kun ”moottori” käy😂
- Anonyymi
Satunnaisesta yöstä haaveilet?
- Anonyymi
Fantastisesta sadunomaisesta naisesta joo. Sivusta. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fantastisesta sadunomaisesta naisesta joo. Sivusta. :)
Satu❤❤
- Anonyymi
Anytime - Call me💋
- Anonyymi
Hyi helevata!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi helevata!
Itselleskö puhut?
- Anonyymi
No niinpä, miksiköhän tämä homma ei skulannu
- Anonyymi
Subhumans..it was aday btw..
https://www.youtube.com/watch?v=7ykRriilchg - Anonyymi
Ap:lle. Älä länkytä joutavia. Täyttä kuraa.
- Anonyymi
"sensuellissa syleilyssä" 😂 oooohhhh kuinka kuumaa! Etkö muka lämmennyt? 🤣
- Anonyymi
Kyllä nyt on mieskin katsonut varmaan Kauniita ja Rohkeita, ja opetellut puhumaan pehmoisia 🤗
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam24914164Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu617210Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2006927Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä405016K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1054793Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju744677Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos784383PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *194361Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko754132Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1013921