Vedän sanojani hieman takaisin. Ei se oo niin huono suinkaan. Olin tyytyväinen siihen kun hjallis esitti palkankorotuksia joilla houkuttaa ihmisiä työelämään. Muutenkin tentti meni hyvin Hjalliksella. Vähemmän nuivempaa puhetta kuin aiemmin. Toki muistan sen hyvin kun hän sanoi erään kommentin josta ei tullut pisteitä laariin.
Aiemmin totesin että hjallis harkimon liike nyt puolue ei oo niin hyvä mutta
9
167
Vastaukset
- Anonyymi
Äärioikeisto nihilisti Harkimo saa lähtee yksinpurjehdukselle mieluusti ainakin viideksi vuodeksi !! Suomesta löytyy iloisia sponsoreita pilvin pimein !!
- Anonyymi
en mä usko että on äärioikeistolainen mut voin toki olla väärässä.-
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17801939e
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Hyvä ryhmä laittaa asiat kuntoon eli Harry, Jere ja Joel.
- Anonyymi
Hjallis puhui täyttä asiaa eikä asian vierestä nytkin tuossa Ylen viimeisessä isossa tentissä. Linja on suora ja selkeä.
- Anonyymi
Hjallis oli 30.3. YLEn tentissä todella hyvä. Raatikin rankkasi ihan kolmen parhaiten menestyneen osallistujan joukkoon. Marin sen sijaan teki taas tyypillisen mahalaskun puhumalla puutaheinää asian vierestä, eikä päässyt edes kunolla aina kulloinkin kohteena olleeseen asiaan vaikka toimittaja kuinka yritti tentata.
- Anonyymi
Nyt ihmiset toden teolla järjestelee kolmen kärkeä ja unohtavat tyystin Harryn ja Jeren.
Nyt on käynnissä kamppailu kuka tätä maata johtaa , vihervasemmista vai Suomen omia kansalaisia ajatteleva puolue.
Siitä tapellaan eikä mistää 1,8% äänistä.- Anonyymi
Sitä mietin kun Hjallis sanoi että yrittäjien pitäisi päästä helpommin eroon huonoista työntekijöistä, että mihinkä ne sitten joutuu ja millä ne elää! Onko peruste saada joku korvaus jos on huono työntekijä? Entä toisinpäin jos tykkää työstä ja hyä porukka mutta johtaja poukkoileva ja purkaa perheongelmia töissä ym.. millä korjaa ongelman?? Jos johtaja kiertelee ettei perehdy ongelmiin ja poistuu paikalta kun yrittää ottaa puheeksi.
- Anonyymi
Liike nyt, eduskuntavaali ehdokkaat.
Amanda Harkimo huippu osaaja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk883638Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921939Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871763- 1441632
- 1621473
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651468Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur981443Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671392Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001324- 861277