jostakin olen kuullut huhuna, että olis sukulainen, pitääkö paikkansa
onko Joel Marin niminen Kuopion koulutappaja Sanna Marinin veli?
18
9695
Vastaukset
- Anonyymi
tämä sankari tappoi Kuopiossa erikoismiekalla yhden ja haavoitti useita. Teko tapahtui koulussa ja kohteena oli toiset oppilaat
- Anonyymi
Pikkujuttu kun vertaa nukkehallinnon toimittamaan kansanmurhaan Suomessa.
- Anonyymi
Eikös kaikki Marinit ole sukua toisilleen?
- Anonyymi
Sannan ja Joelin ukit olivat kaksoisveljet. Sannan ukki oli Riku Marin ja Joelin Uuno Marin. Eli ovat pikkuserkkuja.
- Anonyymi
Eli serkkuja siis
- Anonyymi
Näin se on.
- Anonyymi
Oon Marin mutta en Sanalle sukua.
- Anonyymi
et ole
- Anonyymi
sikäli kun lehtijuttuihin on uskominen niin tuo Joel on Sanna Marinin velipuli, eli sama isä mutta eri äiti, että jos näin on niin vodaan sukulaiseksi tituleerata
- Anonyymi
Jos paavo ei olisi kiirehtänyt euroon siirtymistä se euroon siirtyminen olisi hidastunut, missä jamassa olisimme sitten nyt ?. "luulitsä tosiaankin".
- Anonyymi
Laiton Lehti kertoi miten Narkkari-Sanna on muuttunut yhä vain hullummaksi. Sannan biletysvideossa nimenomaan puhutaan jauhojengistä ja huumeiden käytöstä. Lisäksi itse Sannakin näyttää olevan jossain huumeessa, koska hänen käytöksensä on niin sekopäistä.
Kaiken kukkuraksi Sanna väittää eli valehtelee, ettei tiedä mikä on jauhojengi!!
Jos tavallinen perheenäiti sekoilisi ja valehtelisi tuolla tavalla bilettäen sekopäisen näköisenä huumekaverien kanssa, niin taatusti poliisi ja sossut olisivat jatkuvasti koputtelemassa ovella.- Anonyymi
Voi näitä tietäjiä kun omat asiat sekaisin täytyy johonkin purkaa
- Anonyymi
Tottakai sanna vetelee vähä kolaa välillä, senhän näki naamasta
- Anonyymi
olipa helppo tarkistaa.. pikkuserkkuja ja varmasti tuon on tiennyt niin media kuin puoluekin jo aikapäiviä sitten..
- Anonyymi
Valehtelet tai olet muuten vaan yksinkertainen.
- Anonyymi
En tiedä mutta sanna itse välillisesti osallistui massamurhaan pakottamalla kansan injektoimaan itseensä tunnettujen rikollisten myrkkyjä koronainfulenssaan vedoten. Nyt on sitten mystinen ylikuolleisuus joka alkoi pakkopiikitysten jälkeen. Sen takia ylikuolleisuus ole edes uutinen.
- Anonyymi
Mitäpä siitä kun Sanna itse WEF penetraattina laitettiin promottamaan tunnettujen rikollisten myrkkypiikkejä joka on nyt sitten johtanut siihen josta "salaliittoteoreetikot" varoittivat eli ylikuolleisuuteen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 635006
- 734032
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2693751- 1283224
- 482964
- 232648
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3312575Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192266- 421994
- 1101932