Jos vaan joku suostuu tarjoamaan.
Sofialla tänään(kin) ryyppypäivä
25
129
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ryyppää ei ole rahaa ja asuu jossain pimeässä luukussa, kuvat otettu siellä ja ei edes valoja laita ettei näy millainen asunto on.
- Anonyymi
Ei oo luksusta 😂 ei oo !
- Anonyymi
Tämä mediapersoonahan ilmoitti asuntoa etsiessään, että kolmen tonnin tilavat ja valoisat neliöt keskustan parhaalla paikalla olisivat hänelle oikein sopiva ratkaisu. Varmaan nyt sitten viihtyy siellä mainiosti.
- Anonyymi
Jostain syystä häntä ei kuitenkaan nukuta noin hienossa lukaalissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jostain syystä häntä ei kuitenkaan nukuta noin hienossa lukaalissa.
😋🐪💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😋🐪💩
Vaalit lähestyy, pakko valvoa ja miettiä, ketä jätkää kannattais äänestää! Kippis!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaalit lähestyy, pakko valvoa ja miettiä, ketä jätkää kannattais äänestää! Kippis!
Minä äänestin kyllä naista! Olikin todella hyvä ehdokas mutta lopputulos jännittää kovasti koska tiukoille menee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä äänestin kyllä naista! Olikin todella hyvä ehdokas mutta lopputulos jännittää kovasti koska tiukoille menee.
Kiva että varsinaiseen vaalipäivään sunnuntaiksi on luvattu aurinkoa ainakin tänne meille päin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva että varsinaiseen vaalipäivään sunnuntaiksi on luvattu aurinkoa ainakin tänne meille päin!
Äänestän PS niin kuin sinäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äänestän PS niin kuin sinäkin.
Vihreitä Sofia äänestää ne ei ole huume vastaisia 👌.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äänestän PS niin kuin sinäkin.
Minä en äänestä PS, enkä vihreitäkään!
- Anonyymi
Vaalihuoneistot menee kiinni klo 20.ö0.
Seuraatteko vaalivalvojaisia? Onko teillä juhlavampi tarjoitilu illalla?
Minulle on jäänyt sellainen tapa isovanhemmiltani ja vanhemmiltani, että vaalipäivänä illalla oli jotenkin parempaa iltaruokaa.
Toivottavasti ehdokkaani valitaan.- Anonyymi
Tuskin sulla mitään vaimoa on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin sulla mitään vaimoa on.
Otetaan porukalla samppanja lasilliset ja keskustelua miten meni vaalit, meidän silmälläpitäen .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otetaan porukalla samppanja lasilliset ja keskustelua miten meni vaalit, meidän silmälläpitäen .
En kauheasti seuraa vaaleja, vähän välillä tylsistyttää koko vaalitouhu ja turhat lupaukset. Mutta tietenkin on kiinnostavaa nähdä lopputulos sunnuntaina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kauheasti seuraa vaaleja, vähän välillä tylsistyttää koko vaalitouhu ja turhat lupaukset. Mutta tietenkin on kiinnostavaa nähdä lopputulos sunnuntaina.
Jotain hyvää purtavaa myös kannattaa varata sunnuntai illaksi.
- Anonyymi
Sunnuntai-ilta tulee olemaan jännittävä. Silloin ratkeaa mikä puolue voitti.
- Anonyymi
PS voittaa, voit lakata jännittämästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PS voittaa, voit lakata jännittämästä.
Tiedän, koska juurikin Ps. saa ääneni. Mutta, jännittää kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän, koska juurikin Ps. saa ääneni. Mutta, jännittää kuitenkin.
Missä Sofia vetää kunnon kännit tänään ja yrittää taas iskeä rikkaita miehiä verkkoonsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä Sofia vetää kunnon kännit tänään ja yrittää taas iskeä rikkaita miehiä verkkoonsa.
Taasen se kohta itkee ja kiroilee ja haukkuu Sakarin ja kertoo valheita ja syyttää miestä kaikista asioista .
- Anonyymi
Sofia ei kuitenkaan viihdy samoissa paikoissa kuin hänen arvostelijansa. Elikkä betonilähiöiden olutkuppiloissa.
- Anonyymi
Sofia viihtyy siellä missä miehet tarjoavat viinaa ja ei ole naisella muuta vaihtoehtoa edes kun on rahaton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sofia viihtyy siellä missä miehet tarjoavat viinaa ja ei ole naisella muuta vaihtoehtoa edes kun on rahaton.
Sofia ei alennu räkälöissä viihtyvien miesten seuraan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427