Sofialla tänään(kin) ryyppypäivä

Anonyymi-ap

Jos vaan joku suostuu tarjoamaan.

25

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ryyppää ei ole rahaa ja asuu jossain pimeässä luukussa, kuvat otettu siellä ja ei edes valoja laita ettei näy millainen asunto on.

      • Anonyymi

        Ei oo luksusta 😂 ei oo !


    • Anonyymi

      Tämä mediapersoonahan ilmoitti asuntoa etsiessään, että kolmen tonnin tilavat ja valoisat neliöt keskustan parhaalla paikalla olisivat hänelle oikein sopiva ratkaisu. Varmaan nyt sitten viihtyy siellä mainiosti.

      • Anonyymi

        Jostain syystä häntä ei kuitenkaan nukuta noin hienossa lukaalissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jostain syystä häntä ei kuitenkaan nukuta noin hienossa lukaalissa.

        😋🐪💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😋🐪💩

        Vaalit lähestyy, pakko valvoa ja miettiä, ketä jätkää kannattais äänestää! Kippis!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaalit lähestyy, pakko valvoa ja miettiä, ketä jätkää kannattais äänestää! Kippis!

        Minä äänestin kyllä naista! Olikin todella hyvä ehdokas mutta lopputulos jännittää kovasti koska tiukoille menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä äänestin kyllä naista! Olikin todella hyvä ehdokas mutta lopputulos jännittää kovasti koska tiukoille menee.

        Kiva että varsinaiseen vaalipäivään sunnuntaiksi on luvattu aurinkoa ainakin tänne meille päin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva että varsinaiseen vaalipäivään sunnuntaiksi on luvattu aurinkoa ainakin tänne meille päin!

        Äänestän PS niin kuin sinäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äänestän PS niin kuin sinäkin.

        Vihreitä Sofia äänestää ne ei ole huume vastaisia 👌.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äänestän PS niin kuin sinäkin.

        Minä en äänestä PS, enkä vihreitäkään!


    • Anonyymi

      Vaalihuoneistot menee kiinni klo 20.ö0.
      Seuraatteko vaalivalvojaisia? Onko teillä juhlavampi tarjoitilu illalla?
      Minulle on jäänyt sellainen tapa isovanhemmiltani ja vanhemmiltani, että vaalipäivänä illalla oli jotenkin parempaa iltaruokaa.
      Toivottavasti ehdokkaani valitaan.

      • Anonyymi

        Tuskin sulla mitään vaimoa on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin sulla mitään vaimoa on.

        Otetaan porukalla samppanja lasilliset ja keskustelua miten meni vaalit, meidän silmälläpitäen .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otetaan porukalla samppanja lasilliset ja keskustelua miten meni vaalit, meidän silmälläpitäen .

        En kauheasti seuraa vaaleja, vähän välillä tylsistyttää koko vaalitouhu ja turhat lupaukset. Mutta tietenkin on kiinnostavaa nähdä lopputulos sunnuntaina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kauheasti seuraa vaaleja, vähän välillä tylsistyttää koko vaalitouhu ja turhat lupaukset. Mutta tietenkin on kiinnostavaa nähdä lopputulos sunnuntaina.

        Jotain hyvää purtavaa myös kannattaa varata sunnuntai illaksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin sulla mitään vaimoa on.

        Muista rasva


    • Anonyymi

      Sunnuntai-ilta tulee olemaan jännittävä. Silloin ratkeaa mikä puolue voitti.

      • Anonyymi

        PS voittaa, voit lakata jännittämästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PS voittaa, voit lakata jännittämästä.

        Tiedän, koska juurikin Ps. saa ääneni. Mutta, jännittää kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän, koska juurikin Ps. saa ääneni. Mutta, jännittää kuitenkin.

        Missä Sofia vetää kunnon kännit tänään ja yrittää taas iskeä rikkaita miehiä verkkoonsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä Sofia vetää kunnon kännit tänään ja yrittää taas iskeä rikkaita miehiä verkkoonsa.

        Taasen se kohta itkee ja kiroilee ja haukkuu Sakarin ja kertoo valheita ja syyttää miestä kaikista asioista .


    • Anonyymi

      Sofia ei kuitenkaan viihdy samoissa paikoissa kuin hänen arvostelijansa. Elikkä betonilähiöiden olutkuppiloissa.

      • Anonyymi

        Sofia viihtyy siellä missä miehet tarjoavat viinaa ja ei ole naisella muuta vaihtoehtoa edes kun on rahaton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia viihtyy siellä missä miehet tarjoavat viinaa ja ei ole naisella muuta vaihtoehtoa edes kun on rahaton.

        Sofia ei alennu räkälöissä viihtyvien miesten seuraan.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe