🤔🐟🚽 vaikea keksiä mitä kirjoittaisi huomenna kun on aprillipäivä. Virallinen jekutuspäivä 😅
Kala ja pytty on tossa alussa, kun jos joku uskoi aprillipilan, niin hänelle sanottiin meilläpäin: aprillia, syö silliä ja juo kuravettä päälle.
HUOM! Muistutus!
12
140
Vastaukset
- Anonyymi
Onko aprilli päivä 😁😁😁
- Anonyymi
Meillä taisi olla tänään töissä aprillipäivä 🤣 En viitsi avata tätä kuitenkaan enempää tänne palstalle.
- Anonyymi
Jaahas, se tarkoittaa sitä että voi puhua vaihteeksi totta ja uskotella puhuvansa valeita ✌
Oijoi. onpa kumma logiikka. Mä en jaksais keksiä valeita aprillipäivän ulkopuolella. Aprillipäivän valeissa on se hyvä puoli, että lopuksi pitää huijatulle sanoa aprillii. Eli tunnustaa huijaus.
- Anonyymi
APgrilliPäivä ja kk päästä MayDay.
Todellakin hätäpäivä. Pitääkin tarkistaa tapaturmavakuutus jos sattuu mökkikelit olemaan.
- Anonyymi
Marin ahdistaa minua tänäänkin. Hänellä leijuu kalmanhenki päällään.
- Anonyymi
Olipa tyhmää paljastaa tuo. Itse ne olisi muistanut. Pilasit nyt monta hyvää jekkua monelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2324152Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151406- 481169
- 771085
- 59943
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921