🤔🐟🚽 vaikea keksiä mitä kirjoittaisi huomenna kun on aprillipäivä. Virallinen jekutuspäivä 😅
Kala ja pytty on tossa alussa, kun jos joku uskoi aprillipilan, niin hänelle sanottiin meilläpäin: aprillia, syö silliä ja juo kuravettä päälle.
HUOM! Muistutus!
12
127
Vastaukset
- Anonyymi
Onko aprilli päivä 😁😁😁
- Anonyymi
Meillä taisi olla tänään töissä aprillipäivä 🤣 En viitsi avata tätä kuitenkaan enempää tänne palstalle.
- Anonyymi
Jaahas, se tarkoittaa sitä että voi puhua vaihteeksi totta ja uskotella puhuvansa valeita ✌
Oijoi. onpa kumma logiikka. Mä en jaksais keksiä valeita aprillipäivän ulkopuolella. Aprillipäivän valeissa on se hyvä puoli, että lopuksi pitää huijatulle sanoa aprillii. Eli tunnustaa huijaus.
- Anonyymi
APgrilliPäivä ja kk päästä MayDay.
Todellakin hätäpäivä. Pitääkin tarkistaa tapaturmavakuutus jos sattuu mökkikelit olemaan.
- Anonyymi
Marin ahdistaa minua tänäänkin. Hänellä leijuu kalmanhenki päällään.
- Anonyymi
Olipa tyhmää paljastaa tuo. Itse ne olisi muistanut. Pilasit nyt monta hyvää jekkua monelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t826351- 353471
- 443088
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402282Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282181- 1212077
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292009- 1902002
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241608- 381568