siellä kuulemma syöty ja juotu NYT perjantai iltana...oisivat edes tarjonneet puuroa torilla köyhälle kansalle....
Kulttuuritalolla jemmarit
16
815
Vastaukset
- Anonyymi
Keitä ite puuros. Ee kukkaan oo niin köyhä ettei siihen pystys.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178045770
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kulttuuritalon juhlat oli suunnattu paremmalle väelle. Köyhälle kansalle tarjottiin makkaraa, jota ei tilattu paikalliselta toimijalta.
- Anonyymi
Elekee tehkö niinku kellokas tekköö, tehköö niinku hän sannoo.
- Anonyymi
Erikseen on Luoja luonut, oluenjuojat ja sonnanluojat.
- Anonyymi
Aenahan se on ollu ökytalossa vallasväen puoli ja rahvaan puoli.
- Anonyymi
Harjasniska- aateli tarvitsee tavallista rahvasta vain tekemään paskaiset hommat ja äänestyspäivänä äänestämään oikeata kepulaista, muutoin köyhät saavat vaikka jäädä jenkkitraktorin alle, ei kuulla eikä nähdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harjasniska- aateli tarvitsee tavallista rahvasta vain tekemään paskaiset hommat ja äänestyspäivänä äänestämään oikeata kepulaista, muutoin köyhät saavat vaikka jäädä jenkkitraktorin alle, ei kuulla eikä nähdä.
Maha on täynnä pihviä ja konjakkia. Ruppee sinäkii viljelijäks!
- Anonyymi
Ostappa sinäkin itelles maatila kun niitä on myynnissä niin et oo sitten vihree kateellinen ja pääset lihapatojen ääreen
- Anonyymi
Tuskinpa kukaan on tuolle kateellinen. Toiveajattelua vai mistä nuo kateusjutut ovat lähtöisin? Arvosteleehan useimmat vaikka mitä. Kriittisyys on ihan tervettä ja kehittävää.
- Anonyymi
Pistäpä tähän muutama osoite missä maatiloja on myytävänä niin alan valita mieleistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pistäpä tähän muutama osoite missä maatiloja on myytävänä niin alan valita mieleistä.
Katoppa vaikka aluksi tori.fi tai etuovi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katoppa vaikka aluksi tori.fi tai etuovi
Siellä on monta vuotta ollut myynnissä yksi metsäpalsta ja Osmangin järjetönhintainen hevosjuoksumattotila, ei muuta.
- Anonyymi
Kateellinen? Taisi olla aprillivitsi. Kukaan joka tietää ei varmasti ole kateellinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateellinen? Taisi olla aprillivitsi. Kukaan joka tietää ei varmasti ole kateellinen.
Ainakin minä olen mieluummin köyhä ja terve kuin rikas ja hullu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohdenumero 4088595
Huutokaupat.com ei muuta kun ostohousut jalkaan ja kaupoille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569