Suomen kutsuttava venäläiset NATO keskusteluun

Anonyymi-ap

Suomen etu on vähentää skandinaviassa .venäjän ja naton sotilaallista satsausta. Nato maana me voisimme kutsua venäläiset keskusteluihin asiasta.

18

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vanha sanonta on, että hullujen kanssa ei kannata väitellä. Katsotaan sitten, kun valta on vaihtunut muutaman kerran Venäjällä.

    • Anonyymi

      Samalla voisimme vaatia Karjalan ja muut menetetyt alueet takaisin. Suomi NATO-maana, niin Venäjä on varmastikin valmis alueluovutuksiin.

      • Anonyymi

        Noista alueista olisi korkeitaan raja alueeksi.
        Sen rakentaminen asutus kelpoiseksi maksaisi maltaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noista alueista olisi korkeitaan raja alueeksi.
        Sen rakentaminen asutus kelpoiseksi maksaisi maltaita.

        Eihän valtio sitä tekisi vaan yksityiset ketkä sinne muuttaa omilla rahoillaan ja lainarahalla pankeista.
        Yksityisiin omistuksiinhan kaikki Karjalassa menisi ja perustuisi kapitsmi markkinatalouteen,ei keskusjohtoiseen valtionhallintaan eli veroilla kustannettavaan talouteen.


    • Anonyymi

      Venäjän kanssa voidaan kyllä keskustella, kun ovat vetäytyneet omalle maaalleen.

      • Anonyymi

        Sodat kestävät tyypillisesti 10-20 vuotta eli keskustelut voidaan aloittaa aikaisintaan 2032.


    • Anonyymi

      Mistäs keskusteltaisiin ? Ryssien käpykaartilaisethan ovat jo Suomessa ja valmiita kaappaukseen koko yhteiskunnan osalta .

      • Anonyymi

        Ei persuja silti ole kovin montaa ja yksikään heistä ei pärjäisi fyysisessä kahinoinissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei persuja silti ole kovin montaa ja yksikään heistä ei pärjäisi fyysisessä kahinoinissa.

        Tarkoitit varmaan niitä betonikorsuissa asuvia cityvihreitä jotka ei erota mäntyä ja kuusta mutta viisauksia ja hyviä neuvoja piisaa. Perussuomalaiset on sitä kansanosaa jotka tekee töitä leipänsä eteen, yrittäjinä ja työntekiöinä. Ei työpaikkoja, ei yrittäjiä, ei töitä, soon yhteistyötä.


      • Anonyymi
        kenny79 kirjoitti:

        Tarkoitit varmaan niitä betonikorsuissa asuvia cityvihreitä jotka ei erota mäntyä ja kuusta mutta viisauksia ja hyviä neuvoja piisaa. Perussuomalaiset on sitä kansanosaa jotka tekee töitä leipänsä eteen, yrittäjinä ja työntekiöinä. Ei työpaikkoja, ei yrittäjiä, ei töitä, soon yhteistyötä.

        Työtekijä ja oikeistopolitiikkaa, eivät sovi samaan lauseeseen.
        Vanhasanonta pätee vieläkin, ÄLÄ lähde herrojenkassa kalaan.
        Sinäkin taidat olla vielä niitä töitä aloitteleva, eikö seuraava 4 v sinuakin kasvata.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Työtekijä ja oikeistopolitiikkaa, eivät sovi samaan lauseeseen.
        Vanhasanonta pätee vieläkin, ÄLÄ lähde herrojenkassa kalaan.
        Sinäkin taidat olla vielä niitä töitä aloitteleva, eikö seuraava 4 v sinuakin kasvata.

        Menneisyydessä eletään. Työtunnista kirjootetaan alvillinen lasku. Vanhankoulukunnan sosialismi on mennyttä maailmaa, jonset oo huomannu. Kaatunut omaan mahdottomuuteensa. Yrittäjä ja työntekiä on tiimi, joka sopii asioista koska ja mitä tehdään. Ja kellokortit saa unohtaa kun homma on sitte valamis kun se on valmis. Joskus pyöritellään peukaloita ja koitetaan keksiä ajankulua ja hanttihommia ettei kotona tarttisi olla, joskus taas saadaan tehdä 70 tuntista viikkoa.


    • Mitäpä se venäläisille kuuluu mitä täälä tehdään. Tuossa on raja välissä. Röhkikää sillä puolen, ei ongelmia. Nitsivoo ja sovietsvoboda pysyköön kaalimaan puolella.

      Onko venäjä todellakin niin heikko että Suomen sotilaallinen liittoutuminen länsimaiseen puolustusliittoon aiheuttaa näin pakokauhua? Heikko itsevarmuus pienellä vanhuksella kremlin kellarikomerossa.

      • Anonyymi

        Niin justii! Eihän Suomella edes pitänyt olla mitään väliä! Venäjä otti Suomen vuosikymmeniä itsestäänselvyytenä! Aina viime sodista lähtien. Uhkailla, pilkata, vähätellä ja naureskella kyllä muistivat. Ei koskaan mitään kiitollisuutta! Ei sitten mistään...! Paskalaitoskin piti Suomen Pietariin ryssille suunnitella, tehdä ja maksaa! Nyt on sitten kova poru ja itkupotkuraivari kun Suomi liittyykin Natoon, voi voi! Siitäs saitte, ähäkutti!


    • Anonyymi

      Jatka hapankaalin syömistä Novosibirskissä !

      • Anonyymi

        Saahan ne rehua kaukaloonsa sikalasta..nöf nöf nöf nöf ja sitten vielä kerran nöf siellä Puten lätissä


    • Anonyymi

      Paha Venäjän kanssa neuvotella kun näkee miten toimivat ja sota käynnissä itsenäistä valtiota vastaan takuut että pysyvät omalla puolella rajaa olisi toki suotavaa

    • Anonyymi

      Tänään on aprillipäivä.
      Annetaan heille haluamansa maa-alue jokaiselle hyökkääjälle joka tulee rajamme yli sellainen 2x1mx2m

    • Anonyymi

      Putinista tuli Naton paras myytimies josta hänet kuuluisi palkita.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1003
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      917
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      798
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      658
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      599
    Aihe