Onko teillä kokemuksia Pienkonepiste -verkkokaupasta?
Itse tilasin moottorisahan, valitsin toimitustavaksi Matkahuollon kotiintoimituksen ja saha oli minulla alle 24 tunnin sisällä tilauksesta ja toimii kuten unelma! Suositukset siis heille, näin sen pitäiskin nykypäivänä toimia!
Oon harkinnut nyt robottiruohonleikkurin hankintaa ja todellakin hommaan valitsemani leikkurin Pienkonepisteeltä. Heillä on näköjään uusina tuotteina Cramerin sekä Ambrogion leikkurit. Onko omakotitalon omistajilla näistä kokemuksia tai mielipiteitä?
Tässä linkki esim. noihin Cramer robottiruohonleikkureihin: https://www.pienkonepiste.fi/piha-ja-puutarha/robottiruohonleikkurit/robottiruohonleikkurit/cramer-robottileikkurit/c/230103/
Kokemuksia Pienkonepisteestä
9
2677
Vastaukset
- Anonyymi
Mitähän seuraavaksi ?
- Anonyymi
No kirjoittelemaan itsekeksittyjä google arvosteluja tietenkin!
- Anonyymi
Tilasin huuhtikuussa moottorisahan ilmasuodattimen ei ole vielä heinäkuun lopulla tullut käypästä. Lähettivät jonkun muun suodattimen joka ei käynyt
- Anonyymi
Aiheesta mieleen..
Matkahuollon toimitusnopeuksista on vain positivista kerrottavaa, parhaimmillaan paketti saapuu seuraavana arkipäivänä.
Jopa pikaista toimitusta vaativa kirje, tms. paperi kannattaa laittaa matkahuollon kautta. Tämäkin on tullut kokeiltua ja toimii hienosti:
Kirje postin kautta eli etanapostilla 🐌 Mikkelistä Savonlinnaan kesti yli viikon. Sama kirje (lupa, joka vaati allekirjoitukseni) lähti Savonlinnasta Ouluun Matkahuollon välityksellä ja oli vastaanottajalla seuraavana päivänä.
Mh:n xxs paketti maksaa vain 5,50 €. - Anonyymi
Ilmeisesti Pienkonepiste konkursissa myymälä ja verkkosivut suljettu. Jotain pientä varaosaa joskus tilasin suoraan hyllystä ne toimitettiin ihan hyvin.
Suomen Pienkonepiste Oy on asetettu konkurssin 29.2.2024.
Pienkonepiste.fi verkkokaupan toiminta on käynnistynyt uudelleen Kovatech Oy:n omistuksessa 10.5.2024.
Kovatech Oy on mm. valtuutettu Husqvarna, Clen, Amrpo ja toolpack jälleenmyyjä.
Uusien edustuksien myötä verkkokaupan valikoima kasvaa entisestään ja panostamme jatkossa rajusti mm. varaosamyyntiin.
Varaosapuolelle onkin tulossa paljon uutuuksia.
- Niilo / Pienkonepiste.fi
- Anonyymi
2024-03-01 Konkurssi 3200153-4 Suomen Pienkonepiste Oy 2021 Valkeakoski 95220 Kotitalouskoneiden sekä kodin ja puutarhan laitteiden korjaus
- Anonyymi
Saisiko nyt halvalla Stihliä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831569Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721370Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2271351Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341029Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89960
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848