Mene autoliikkeeseen mukanasi passi, paperilappusia ja Iphone.
Kirjoita lappuun viesti ja aseta se passisi kanssa autoon valokuvaten.
Valokuvaa autoa myös autoliikkeessa eri kulmista.
Järjestä auto itsellesi koeajoon tai vuokraa jopa se, sekä sitten räps ja räps.
Sitten materiaalillasi ei muuta kuin aijailemaan erinäisin selityksin.
Älä missään nimessä valokuvaa autoasi väittämissäsi asuinolosuhteissa tai väittämiesi läheisten kanssa, vaikka oletkin läheisistäsi tarkkoja kasvokuvia aijannut.
Älä myöskään valokuvaa autoasi väittämäsi moottoripyörän kanssa luonnollisesti, koska moottoripyöräsi on palautunut vuokraamoon.
Siis älä missään tapauksessa enää aijaa mitään valokuvaa kyseisistä ainakaan lappusella jossa päivämäärä.
Mainituin tavoin yksi kaikkien puolesta kaikkina uskoo tarinasi todeksi, piipaa ja tuut tuut.
Halvin tapa hankkia itselleen haaveilluusioauto.
25
90
Vastaukset
- Anonyymi
Halvin tapa kuvitella olevansa thaimaassa on ottaa kuvia näytöltä, kunhan muistaa jättää kuvasta pois muovisen, paskaisen näytönkehyksen.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17805303j
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Siis että sinua härnätäkseen joku tunkeutuu jonkun autoon, virittelee sinne passejaan ja tervehdyksiä sinulle ja räpsii kuvia? Oletko ihan varma että olet niin tärkeä ihminen että joku nolaa itsensä tuolla tavoin? https://ibb.co/7N2tZ9h
Eikä sinun tarvi olla kateellinen sillä olethan julistanut sen jo osamaksumersuksi, joihin jokaisella on varaa, muttei tahtoa, koska voi ajaa myös Ladalla.- Anonyymi
Jos minulta kysytään, niin kehitystä on tapahtunut vähän muuallakin kuin sähkövimpaimissa.
Mukavuus, turvallisuus, ajettavuus, tehokkus, luotettavuus, äänekkyys, toimivuus, ulkonäkö, laatu, jousitus, säätömahdollisuudet, ergonomia... https://aijaa.com/klVCU9
Eihän vanhalla ohjaustehostamattomalla autolla pysty edes vanhus tai heikko nainen ajamaan. Oli ne niin raskaita vääntää ja suorallakin tiellä piti ohjata koko ajan. Liukkailla kun se lähti lapasesta niin siinä ei kenenkään kädet riittäneet kun mitään luistonestoja ei ollut.
laiffila - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos minulta kysytään, niin kehitystä on tapahtunut vähän muuallakin kuin sähkövimpaimissa.
Mukavuus, turvallisuus, ajettavuus, tehokkus, luotettavuus, äänekkyys, toimivuus, ulkonäkö, laatu, jousitus, säätömahdollisuudet, ergonomia... https://aijaa.com/klVCU9
Eihän vanhalla ohjaustehostamattomalla autolla pysty edes vanhus tai heikko nainen ajamaan. Oli ne niin raskaita vääntää ja suorallakin tiellä piti ohjata koko ajan. Liukkailla kun se lähti lapasesta niin siinä ei kenenkään kädet riittäneet kun mitään luistonestoja ei ollut.
laiffilaTurvallisuuspuolella ja ajettavuudessa on se suurin kehitys, jos ajatellaan numban tapaan että pitää vaan päästä pisteestä A pisteeseen B. Ajonhallintasysteemit on viimeisen päälle nykyautoissa kun 50 vuotta sitten niitä ei ollut laisinkaan.
"ESC systeemien on arvioitu vähentävän hallinnan menettämisestä johtuvia törmäyksiä noin 40 prosenttia.
Kun järjestelmä on yleistynyt kaikkiin henkilöautoihin, ESC:n arvioitiin vähentävän liikennekuolemia noin 23 prosenttia ja loukkaantumisia noin 11 prosenttia.
Ajonvakautusjärjestelmä tuli vakiovarusteeksi ensimmäisenä Mercedes-Benzin A-sarjaan sen jälkeen, kun autotoimittajat olivat vuonna 1997 kaataneet auton testiradalla tekemässään väistökokeessa (ns. hirvikokeessa)"
ABS vähentänyt myös onnettomuuksia ja turvakorirakenteet estää matkustamoon kohdistuvia voimia. Turvatyynyt on useimmissa uusissa paremmissa autoissa myös sivuilla. Moottori menee kovissa kolareissa auton alle, eikä tunkeudu ohjaamoon, rattiakseli ei sukella enää rintakehän läpi kuin ennen.
Törmäysvarottimet ja etäisyyttä mittaavat tutkat, automaattijarrut, pimeänäkölaitteet ja HUDit löytyy paremmista autoista. Varusteet on kuin hävittäjässä.
Kuljettajan vireystilan valvonta opastaa kuljettajaa pitämään taukoa, jos järjestelmä havaitsee merkkejä väsymisestä tai vireystilan heikkenemisestä. Ratti alkaa tärisemään jos auto ajautuu kohti pientaretta tai vastaantulijoiden kaistaa.
Nykyautot saadaan asetettua säästömoodille jos polttoaine uhkaa loppua. Myös tehoa voidaan säätää kuljettajan mukaan ja alusta voidaan säätää hiekkatielle tms.
Voidaan kertoa numballe että kehitystä on tapahtunut, eikä vain parempia radioita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turvallisuuspuolella ja ajettavuudessa on se suurin kehitys, jos ajatellaan numban tapaan että pitää vaan päästä pisteestä A pisteeseen B. Ajonhallintasysteemit on viimeisen päälle nykyautoissa kun 50 vuotta sitten niitä ei ollut laisinkaan.
"ESC systeemien on arvioitu vähentävän hallinnan menettämisestä johtuvia törmäyksiä noin 40 prosenttia.
Kun järjestelmä on yleistynyt kaikkiin henkilöautoihin, ESC:n arvioitiin vähentävän liikennekuolemia noin 23 prosenttia ja loukkaantumisia noin 11 prosenttia.
Ajonvakautusjärjestelmä tuli vakiovarusteeksi ensimmäisenä Mercedes-Benzin A-sarjaan sen jälkeen, kun autotoimittajat olivat vuonna 1997 kaataneet auton testiradalla tekemässään väistökokeessa (ns. hirvikokeessa)"
ABS vähentänyt myös onnettomuuksia ja turvakorirakenteet estää matkustamoon kohdistuvia voimia. Turvatyynyt on useimmissa uusissa paremmissa autoissa myös sivuilla. Moottori menee kovissa kolareissa auton alle, eikä tunkeudu ohjaamoon, rattiakseli ei sukella enää rintakehän läpi kuin ennen.
Törmäysvarottimet ja etäisyyttä mittaavat tutkat, automaattijarrut, pimeänäkölaitteet ja HUDit löytyy paremmista autoista. Varusteet on kuin hävittäjässä.
Kuljettajan vireystilan valvonta opastaa kuljettajaa pitämään taukoa, jos järjestelmä havaitsee merkkejä väsymisestä tai vireystilan heikkenemisestä. Ratti alkaa tärisemään jos auto ajautuu kohti pientaretta tai vastaantulijoiden kaistaa.
Nykyautot saadaan asetettua säästömoodille jos polttoaine uhkaa loppua. Myös tehoa voidaan säätää kuljettajan mukaan ja alusta voidaan säätää hiekkatielle tms.
Voidaan kertoa numballe että kehitystä on tapahtunut, eikä vain parempia radioita.Voihan sitä yrittää kertoa mitä tahansa, mutta kun autojen tekniikka ei ole muuttunut mihinkään 50 vuodessa samat ottomoottorit niissä on kun 50 vuotta sittenkin, siis perustekniikka, toki sähkötekniikkaa ja elekroniikkaa on tullut lisää, auto muotoilu ei ole perustekniikan kehittymistä, vaan vain muotoilua, moottori, jarrut, kytkin, alusta, vaihteisto toimii tarkalleen samalla tavalla kuin 50 vuotta sitten, näissä ei ole tapahtunut mitään muutosta.
- Anonyymi
Tuo mersu ei ole 2010:n hallussa.
- Anonyymi
Facen perusteella on ja hän ei ole koskaan jäänyt huijauksesta kiinni, kuten sinä jäit TAAS eilen ja todella pahasti. Vai että softa piirsi kulmaan osan vanhan näytön kehyksestä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Facen perusteella on ja hän ei ole koskaan jäänyt huijauksesta kiinni, kuten sinä jäit TAAS eilen ja todella pahasti. Vai että softa piirsi kulmaan osan vanhan näytön kehyksestä...
Face faceina mutta tällä saitilla lappuset ja passit Huuhaa... Niin onko hänellä avustaja myös facessa?
Onko äitisikin sulle Numba? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Face faceina mutta tällä saitilla lappuset ja passit Huuhaa... Niin onko hänellä avustaja myös facessa?
Onko äitisikin sulle Numba?En maininnut ketään numbia. Miksi puhut hänen puolestaan jos et ole hän ja miksi puhut itsestäsi kolmannessa persoonassa jos olet hän? Ole vaan reippaasti kuka olet äläkä puhu asioista joista et tiedä äläkä puhu itsestäsi kuin kuninkallisena. Aivan naurettavaa tuollainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En maininnut ketään numbia. Miksi puhut hänen puolestaan jos et ole hän ja miksi puhut itsestäsi kolmannessa persoonassa jos olet hän? Ole vaan reippaasti kuka olet äläkä puhu asioista joista et tiedä äläkä puhu itsestäsi kuin kuninkallisena. Aivan naurettavaa tuollainen.
Minä puhun haaveilluusiomersusta, avomersua ei ole rakkaalla kympilläsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä puhun haaveilluusiomersusta, avomersua ei ole rakkaalla kympilläsi.
Tunnustan. Minulla ei ole haaveilluusiomersua.
Minulla on käytössäni 2020 mallin C63 AMG, joka ei ole haaveilluusiomersu.
Se ei ole ehkä enää ole kovin kauaa, sillä siirryn sähköautoiluun sen osalta.
Tuo Saarihofnarin tarinat autotekniikan kehittymättömyydestä ovat melkoisen hauskoja!
50 vuodessa on tapahtunut aika paljon, jos verrataan muutakin tekniikan kehitystä.
Televisiot, radiot, puhelimet, satelliitit, kamerat, dronet jne. On lukemattomia laitteita joita ei ollut olemassakaan 50 vuotta sitten. Esim mikroaaltouuni, bluetooth- tekniikka, kännykkä, valokuitu, koti PC... puhumattakaan kannettavista tietokoneista tai tableteista.
Jos kerta kehitystä ei ole tapahtunut niin miksi älyn jättiläinen Saarikehari ei käytä enää kirjekyyhkyä ja hommaa 70 luvun puukuorista telkkaria?
Voisin ulkomuistista luetella 50 asiaa Mebassa joita ei ollut olemassakaan 50 vuotta sitten. Ne on kehityksen seurausta.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnustan. Minulla ei ole haaveilluusiomersua.
Minulla on käytössäni 2020 mallin C63 AMG, joka ei ole haaveilluusiomersu.
Se ei ole ehkä enää ole kovin kauaa, sillä siirryn sähköautoiluun sen osalta.
Tuo Saarihofnarin tarinat autotekniikan kehittymättömyydestä ovat melkoisen hauskoja!
50 vuodessa on tapahtunut aika paljon, jos verrataan muutakin tekniikan kehitystä.
Televisiot, radiot, puhelimet, satelliitit, kamerat, dronet jne. On lukemattomia laitteita joita ei ollut olemassakaan 50 vuotta sitten. Esim mikroaaltouuni, bluetooth- tekniikka, kännykkä, valokuitu, koti PC... puhumattakaan kannettavista tietokoneista tai tableteista.
Jos kerta kehitystä ei ole tapahtunut niin miksi älyn jättiläinen Saarikehari ei käytä enää kirjekyyhkyä ja hommaa 70 luvun puukuorista telkkaria?
Voisin ulkomuistista luetella 50 asiaa Mebassa joita ei ollut olemassakaan 50 vuotta sitten. Ne on kehityksen seurausta.
2010No alahan kertoa mitä uutta on autoosi saatu 50 vuodessa, jätä kuitenkin elekroniikan ja sähkötekniikan tarjoamat kilkkeet pois, montaa kohtaa ei ole, ehkä kannen yläpuolinen nokka-akseli ja jakopään ketjun vaihto hihnaan, hyvä jos löydät edes viisi kohtaa... todennäköisesti et yhtään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No alahan kertoa mitä uutta on autoosi saatu 50 vuodessa, jätä kuitenkin elekroniikan ja sähkötekniikan tarjoamat kilkkeet pois, montaa kohtaa ei ole, ehkä kannen yläpuolinen nokka-akseli ja jakopään ketjun vaihto hihnaan, hyvä jos löydät edes viisi kohtaa... todennäköisesti et yhtään...
Enkä missään ole sanonut ettei tekniikka oli kehittynyt, totta helvetissä on mutta pääosin elekroniikassa, sen sovelluksissa... kun aloitin tietokoneet ne maksoivat miljoonia, nyt nykyinen pc pesee ne joka suhteessa, niin laskentatehon kuin hintalaatusuhteen osalta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä missään ole sanonut ettei tekniikka oli kehittynyt, totta helvetissä on mutta pääosin elekroniikassa, sen sovelluksissa... kun aloitin tietokoneet ne maksoivat miljoonia, nyt nykyinen pc pesee ne joka suhteessa, niin laskentatehon kuin hintalaatusuhteen osalta...
Jos tarkkoja ollaan tuossa logiikassasi, niin aikajana on vielä pidempi. Pyörä (puinen rengas) keksittiin noin 5500 vuotta sitten ja sitä vedettiin hevosella tai sonnilla.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Pyörä
Jos kerta voimanlähteellä ei ole merkitystä kehityksen kannalta, niin silloin kehitystä ei ole tapahtunut 5000 vuoteen. Sinä nero kun sanoit että sähköauto ei ole kehitystä, eli silloin hevonen ja sähkö ovat tasavertaisia voimanlähteitä.
Kaikki on energiaa niin mikro ja makrotasolla, joten jokaikinen sähkölaite tai radioaalto on energiaa vaativaa ja sähkölaitteiden kehitys on suurin osa kehityksestä.
Ajelehan sinä poika ladoillasi, muut ei aja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tarkkoja ollaan tuossa logiikassasi, niin aikajana on vielä pidempi. Pyörä (puinen rengas) keksittiin noin 5500 vuotta sitten ja sitä vedettiin hevosella tai sonnilla.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Pyörä
Jos kerta voimanlähteellä ei ole merkitystä kehityksen kannalta, niin silloin kehitystä ei ole tapahtunut 5000 vuoteen. Sinä nero kun sanoit että sähköauto ei ole kehitystä, eli silloin hevonen ja sähkö ovat tasavertaisia voimanlähteitä.
Kaikki on energiaa niin mikro ja makrotasolla, joten jokaikinen sähkölaite tai radioaalto on energiaa vaativaa ja sähkölaitteiden kehitys on suurin osa kehityksestä.
Ajelehan sinä poika ladoillasi, muut ei aja.Eihän tosiasiassa sähkömoottorin lisääminen autoon ole mitään tekemistä autonperustekniikan kanssa, sehän on akku- ja sähkömoottorin teknikkaa... olennaista on vain akuston tekniikka, joka on lähtöisin kännykästä... sähkömoottorion itsessään kehitetty jo yli 50vuotta sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tosiasiassa sähkömoottorin lisääminen autoon ole mitään tekemistä autonperustekniikan kanssa, sehän on akku- ja sähkömoottorin teknikkaa... olennaista on vain akuston tekniikka, joka on lähtöisin kännykästä... sähkömoottorion itsessään kehitetty jo yli 50vuotta sitten.
Saarikyrpå puhuu taas täysin höpöjä. Ensimmäinen sähköauto on rakennettu 1835
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saarikyrpå puhuu taas täysin höpöjä. Ensimmäinen sähköauto on rakennettu 1835
Voi hyvänen aika sentään mitä aiheita PATTAYAN MATKAILUPALSTALLA ja Tyttö Neitisellä seuraavaksi Tesla ja kaikki kloonit taputtavat karvaisia käsiään ja menevät uimaan Kympin kotia hotellin uima-altaaseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saarikyrpå puhuu taas täysin höpöjä. Ensimmäinen sähköauto on rakennettu 1835
Resukka eihän keskustekun aiheena ole ollut milloin ensimmäinen sähköauto on rakennettu vaan siitä ettei auton perustekniikka ole muuttunut mihinkään 50 vuodessa, oletko sinäkin laitosasukki laiffila.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Resukka eihän keskustekun aiheena ole ollut milloin ensimmäinen sähköauto on rakennettu vaan siitä ettei auton perustekniikka ole muuttunut mihinkään 50 vuodessa, oletko sinäkin laitosasukki laiffila.
ja muuten ottomoottorikin on kehitetty 1800 luvun puolivälin jälkeen, eikä siihenkään ole juurikaan tarvinnut koskea tuo jälkeen, täysin sama toimintaperiaate on vuoden 1975 ladassa kuin vuoden 2020 mersussa, kun kyseessä on bensamoottori.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Resukka eihän keskustekun aiheena ole ollut milloin ensimmäinen sähköauto on rakennettu vaan siitä ettei auton perustekniikka ole muuttunut mihinkään 50 vuodessa, oletko sinäkin laitosasukki laiffila.
Kerroit että auton akuston tekniikka on kännykästä, oliko 1835 kännyköitä urpå??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroit että auton akuston tekniikka on kännykästä, oliko 1835 kännyköitä urpå??
tottakai auton akustojen tekniikka on peräisin kännyköistä, akkujen kehitys on mahdollistanut sähkömoottorin asentamisen autoon, tosin se tuonut isonjoukon ongelmiakin mukanaan, kuten esim. polttoainetalous, akut painavat useita satoja kiloja, otto- ja sähkömoottori painavat suht. saman, joten akusto vaatii lisäenergiaa mitä ei otto moottorissa tarvita, toinen ongelma on saastuttavuus, olihan sähköautoja jo 70-80 luvulla mutta niillä oli liian pieni toimintasäde, mm. postilla oli kymmeniä sähköautoa, vasta kännyköihin kehitetty akkuteknikka mahdollisti pidemmän toiminta säteen, siksi kännykän akut on suuri osa sähköauton kehitystä. Laiffila olet sinä tyhmä mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tottakai auton akustojen tekniikka on peräisin kännyköistä, akkujen kehitys on mahdollistanut sähkömoottorin asentamisen autoon, tosin se tuonut isonjoukon ongelmiakin mukanaan, kuten esim. polttoainetalous, akut painavat useita satoja kiloja, otto- ja sähkömoottori painavat suht. saman, joten akusto vaatii lisäenergiaa mitä ei otto moottorissa tarvita, toinen ongelma on saastuttavuus, olihan sähköautoja jo 70-80 luvulla mutta niillä oli liian pieni toimintasäde, mm. postilla oli kymmeniä sähköautoa, vasta kännyköihin kehitetty akkuteknikka mahdollisti pidemmän toiminta säteen, siksi kännykän akut on suuri osa sähköauton kehitystä. Laiffila olet sinä tyhmä mies.
Mutta väittämäsi mukaan autoissa ei ole tapahtunut mitään kehitystä, urpå.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tottakai auton akustojen tekniikka on peräisin kännyköistä, akkujen kehitys on mahdollistanut sähkömoottorin asentamisen autoon, tosin se tuonut isonjoukon ongelmiakin mukanaan, kuten esim. polttoainetalous, akut painavat useita satoja kiloja, otto- ja sähkömoottori painavat suht. saman, joten akusto vaatii lisäenergiaa mitä ei otto moottorissa tarvita, toinen ongelma on saastuttavuus, olihan sähköautoja jo 70-80 luvulla mutta niillä oli liian pieni toimintasäde, mm. postilla oli kymmeniä sähköautoa, vasta kännyköihin kehitetty akkuteknikka mahdollisti pidemmän toiminta säteen, siksi kännykän akut on suuri osa sähköauton kehitystä. Laiffila olet sinä tyhmä mies.
Kerronpa hieman lisää tästä asiasta kun siitä jotain tiedän, enemmän kuin toope 2010 joka luulee että sähköä kannetaan pistorasiaan, näin ei todellisuudessa ole, vaan se sähkö tuotetaan sähkötehtaalla, tavalla tai toisella, joka tarkoittaa sitä että kulutus ja tuotanto pitää pysyä tasapainossa, kun sähköautot yleistyvät myös ongelmia on tulossa, sähköä ei oikein voi varastoida kuten bensaa, vaan se täytyy valmistaa samaan aikaan kun sitä ladataan, autoon tai minne tahansa, sähköteollisuudella on suuria ongelmia juuri tässä asiassa, perussähkönkulutus on helppoa arvioida mutta kun on paljon sähköautoja tarpeen arviointi on mahdotonta tai erittäin vaikeaa...
Toki sähköä voi varastoida mutta se on erittäin kallista, siis todella ettei se ole järkevää, kuitenkin tuotanto pitää taata tilanteessa kuin tilanteessa, ikävää jos uusi sähköauto jää lataamatta jos sähköä ei yksinkertaisesti ole saatavana...
Tämä oli osa työtäni rakentaa ohjelmistoa mm. tuon verkoston valvontaan niin että oikeaan aikaan tuotetaan oikea määrä sähköä asiakkaille, jyväskylän ja aaltoyliopistot on uranuurtajia tuolla alueella maailmassa, tekniikan avulla viive joka suomessa on kulutuksen ja tuotannon välillä ollut vuosia sitten tunteja, nyt se on uusimmissa virityksissä muutamia minuutteja, tavoite on jotain sekuntteja... mutta siitä ollaan vielä kaukana...
By NumBall HHN 62v. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerronpa hieman lisää tästä asiasta kun siitä jotain tiedän, enemmän kuin toope 2010 joka luulee että sähköä kannetaan pistorasiaan, näin ei todellisuudessa ole, vaan se sähkö tuotetaan sähkötehtaalla, tavalla tai toisella, joka tarkoittaa sitä että kulutus ja tuotanto pitää pysyä tasapainossa, kun sähköautot yleistyvät myös ongelmia on tulossa, sähköä ei oikein voi varastoida kuten bensaa, vaan se täytyy valmistaa samaan aikaan kun sitä ladataan, autoon tai minne tahansa, sähköteollisuudella on suuria ongelmia juuri tässä asiassa, perussähkönkulutus on helppoa arvioida mutta kun on paljon sähköautoja tarpeen arviointi on mahdotonta tai erittäin vaikeaa...
Toki sähköä voi varastoida mutta se on erittäin kallista, siis todella ettei se ole järkevää, kuitenkin tuotanto pitää taata tilanteessa kuin tilanteessa, ikävää jos uusi sähköauto jää lataamatta jos sähköä ei yksinkertaisesti ole saatavana...
Tämä oli osa työtäni rakentaa ohjelmistoa mm. tuon verkoston valvontaan niin että oikeaan aikaan tuotetaan oikea määrä sähköä asiakkaille, jyväskylän ja aaltoyliopistot on uranuurtajia tuolla alueella maailmassa, tekniikan avulla viive joka suomessa on kulutuksen ja tuotannon välillä ollut vuosia sitten tunteja, nyt se on uusimmissa virityksissä muutamia minuutteja, tavoite on jotain sekuntteja... mutta siitä ollaan vielä kaukana...
By NumBall HHN 62v."aaltoyliopistot on uranuurtajia"
- aaltoyliopistot vai Aalto-yliopisto?
- onko näitä montakin?
- kuinka kaukana?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212257- 701146
- 1101016
- 491005
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72989Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57947KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856