miksi pitää

Anonyymi-ap

miksi pitää Euralainen ÄSSÄT LIPPALAKKIA PÄÄSSÄ luuleeko olevansa Porilainen. tai pitää Rauman Lukon pelipaitaa ja on tatuoinut lukon logon käsivarteen. eiköhän nuo sm-liigan jutut ole Kaupunkilaisten juttuja. nauravat vähemmästäkin junteille.

7

360

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Köyliöläiset luulee siis omistavansa hankkijan, ja yks säkyläläinen volvon...
      Ku pitätä mainos hattuu pääs

• Anonyymi

Menee isomäen halliin se ässä lippalakki päässä . sinne ässä fani katsomoon sanoo"olen kiukaisista" katsotaan kuinka käy.

• Anonyymi

No yhyy. Miksi suomalainen pitää Winnipeg jetsien lippulakkia, luuleeko se olevansa jenkki?
        Miksi minulla on Millionaire Clubin lippis vaikka olen perseaukinen. No yhyy taas.
        Onko minulla elämää vai olenko turha tyhjäpää, no yhyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No yhyy. Miksi suomalainen pitää Winnipeg jetsien lippulakkia, luuleeko se olevansa jenkki?
        Miksi minulla on Millionaire Clubin lippis vaikka olen perseaukinen. No yhyy taas.
        Onko minulla elämää vai olenko turha tyhjäpää, no yhyy.

Huomaa että on juntti.

• Anonyymi

Mene hallille, kuuntele mitä pataljoona laulaa. mistä he ovat, mitä he ovat. ei pitäisi olla vaikeaa ymmärtää mitä tarkoitetaan.

• Anonyymi

Terve.Asun Helsingissä ja tällä syntynytkin. Lähi sukulaiseni antoi lahjaksi hyvät urheili sukat jotka ovat pohkeisin ASTI.ISOLLA lukee Tampere. Hän asuu Tampere!On sopimatonta käyttää? Käytän niitä niin että urheiluhousujen lahkeet ovat sukan sisällä. Toiselta lähisukulaiselta sain lahjaksi paksun laadukkaan kaula Huivin talveen. Siinä isolla JYP- Kun sukulainen kyseiseissä seurassa ja asuu Jyväskylä. Omasta mielestäni Helsinkiläisenä oikeus niitä käytää.Kuin Lippistä jossa lukee Nike.Eikös merkki ole Usa:sta?

• Anonyymi

Paras seurapaita on Vetelin Kuivat.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      185
      8519
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4168
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3702
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3186
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2940
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2646
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      40
      2421
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2133
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2086
    Aihe