miksi pitää

miksi pitää Euralainen ÄSSÄT LIPPALAKKIA PÄÄSSÄ luuleeko olevansa Porilainen. tai pitää Rauman Lukon pelipaitaa ja on tatuoinut lukon logon käsivarteen. eiköhän nuo sm-liigan jutut ole Kaupunkilaisten juttuja. nauravat vähemmästäkin junteille.
7447
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 7

Vanhimmat

Köyliöläiset luulee siis omistavansa hankkijan, ja yks säkyläläinen volvon...
Ku pitätä mainos hattuu pääs

Äänestä

Menee isomäen halliin se ässä lippalakki päässä . sinne ässä fani katsomoon sanoo"olen kiukaisista" katsotaan kuinka käy.

Äänestä
  • No yhyy. Miksi suomalainen pitää Winnipeg jetsien lippulakkia, luuleeko se olevansa jenkki?
    Miksi minulla on Millionaire Clubin lippis vaikka olen perseaukinen. No yhyy taas.
    Onko minulla elämää vai olenko turha tyhjäpää, no yhyy.

Äänestä

• Anonyymi00003 kirjoitti:

No yhyy. Miksi suomalainen pitää Winnipeg jetsien lippulakkia, luuleeko se olevansa jenkki?
    Miksi minulla on Millionaire Clubin lippis vaikka olen perseaukinen. No yhyy taas.
    Onko minulla elämää vai olenko turha tyhjäpää, no yhyy.

Huomaa että on juntti.

Äänestä

• Mene hallille, kuuntele mitä pataljoona laulaa. mistä he ovat, mitä he ovat. ei pitäisi olla vaikeaa ymmärtää mitä tarkoitetaan.

Äänestä

Terve.Asun Helsingissä ja tällä syntynytkin. Lähi sukulaiseni antoi lahjaksi hyvät urheili sukat jotka ovat pohkeisin ASTI.ISOLLA lukee Tampere. Hän asuu Tampere!On sopimatonta käyttää? Käytän niitä niin että urheiluhousujen lahkeet ovat sukan sisällä. Toiselta lähisukulaiselta sain lahjaksi paksun laadukkaan kaula Huivin talveen. Siinä isolla JYP- Kun sukulainen kyseiseissä seurassa ja asuu Jyväskylä. Omasta mielestäni Helsinkiläisenä oikeus niitä käytää.Kuin Lippistä jossa lukee Nike.Eikös merkki ole Usa:sta?

Äänestä

Paras seurapaita on Vetelin Kuivat.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

miksi pitää Euralainen ÄSSÄT LIPPALAKKIA PÄÄSSÄ luuleeko olevansa Porilainen. tai pitää Rauman Lukon pelipaitaa ja on tatuoinut lukon logon käsivarteen. eiköhän nuo sm-liigan jutut ole Kaupunkilaisten juttuja. nauravat vähemmästäkin junteille.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu