Mä unohdin sinun ajattelun jopa päivällä, kun jääkaapin alahyllyä ihmettelin, että mitäs vanhoja porkkanoita tuolla on. Se olikin löylylenkki, ihan verski herkku.. nyt kohta saonaan löylyilemään voi tätä onnen päivää, ja iltaa..
tietty jos sinut saisin lauteille niin löylylenkki saa-aa-aattais unohtua.. melkein sylissä olisit siinä ja soittelisin sun paljasta bellybuttonia..
mut löylylenkkiä siis..
Vaalea punapaitainen..
10
73
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä jos ihastus unohtuu.. :) edes hetkeksi
- Anonyymi
si si si näin käydä voi.. jonkinmoinen hiihtolenkki tuli päivällä tehtyä.. lapsena jännitettiin pääseekö hankikantoa pitkin Pääsiäisenä virpomispalkkoja mummolasta noutamaan.. nyt saa jännittää pääseekö edes suksilla hangelle.. muta taitaa päästä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
si si si näin käydä voi.. jonkinmoinen hiihtolenkki tuli päivällä tehtyä.. lapsena jännitettiin pääseekö hankikantoa pitkin Pääsiäisenä virpomispalkkoja mummolasta noutamaan.. nyt saa jännittää pääseekö edes suksilla hangelle.. muta taitaa päästä
Tilannekatsaus. Niinpä vaan 06 aikaan olin hankikannolla vaikka hanget katoaa kovaa vauhtia. Vaalealle pyöröpyrstölle pieni ajatus samalla :)
- Anonyymi
Kävin saonassa tässä.. mun saonakäynneistä on tullut riitti.. ajattelen silloin vaaleaa. Toistaiseksi ei ole tullut tunnetta, että nyt riitti.. mutta nyt Pääsiäisen viimeiset munat porisee kasarissa..
- Anonyymi
Sulla taitaa tulla neljätoista täyteen toukokuussa.. muistelisin..
- Anonyymi
Hei vaalea.. olisiko mahdollista bongata, siis sattumalta tietty :) bongata sinut tänään siinä 13 reikäleipä aikaan suunnilleen..
- Anonyymi
Meneekö pikkusiskosi silloin päiväunille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meneekö pikkusiskosi silloin päiväunille?
Minun "pikkusiskoni" kuoli onnettomuudessa. Oliko aivovammalla muuta kysyttävää?
- Anonyymi
epänormaalia tehdä arvioita ihmisestä traumaattisessa tilanteessa
- Anonyymi
Liittyykö minun aloituksee traumaattinen tilanne?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742472Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721792Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2591446- 851272
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3901245Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3581197- 1281185