Tämä on juuri sinulle, rosvot, jotka veitte kaiken mitä irti saitte. Tiedätkö minäkin olen joutunut ensin hankkimaan rahat, miettimään tarkoin mitä hankin. Vain sitä mikä minua miellyttää, on juuri mitä minä haluan. Te veitte kaiken millä vähänkin rahaa irtoaa, Arabiaa, Pentikkiä, pienkeramiikkapajojen astioita ja muuta. Toivon, että jokainen euro tuhoaa sinua aina vaan syvemmälle ja joudut kiinni. Kaivataanko sinua, ei.
Vastaukset 7
- Anonyymi
Hyvä saalis
- Anonyymi
Muista - parahin aloittaja - jotta Jumala on oikeudenmukainen. Mitä ihminen kylvää, sitä se niittää.
- Anonyymi
Mikä helvetin jumala ??
Kuinka satuolento liittyy rosvoiluun ja muuhun vääryyteen ?? Sanompa vaan et mee hoitoon hahmosi kanssa, tai ota ainakin lääkkeesi.. - Anonyymi
Oikeuden mukainen. Painu juntti töihin ja hanki omillasi. 1. Käskyistä älä varasta. Näet vielä, että tie jota kuljet hukuttaa.
- Anonyymi
Totta, kylväå pahuutta ja saa pahuutta. Niin se menee, tie jota kulkee hämäliikkuja , tietä varkaan joka vaeltaa, sillä tiellä kulkee ja yhä syvemmälle uppoaa.
- Anonyymi
tuottoisaa seutua käyä tavaraa löytyy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 581029
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan72834Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli67806- 62750
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52710- 64667
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk8652Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33613Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti292585Mersumies201
Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....16500