Dacistin viikonloppu

Anonyymi-ap

Jaahas. Heti aamulla dacisti kävi viinakaupassa ostamassa putelit kirkasta ja gambinaa. Saahan tuota energiaa tuossakin muodossa. Kommentteja.

35

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja sinä olit aamulla alkon nurkalla kyttäämässä.

    • Anonyymi

      Jaahas. Heti aamulla dacisti kävi viinakaupassa.......Sulla on todella riippuvaisuus ongelma ja siitä kehittyi sitten kateus rahattomuuden seurauksena !!

    • Anonyymi

      Aloittajalle: Mene päivystämään sinne kulmalle ja laske kaikkien viinakaupassa autolla käyvien automerkkien osuus prosentuaalisesti, vaikkapa viikon aikana.

    • Anonyymi

      Näin kun Dacia kuski osti kondomeja s-marketista. Näytti olevan xxl kokoa.

      • Anonyymi

        Mitä yhteistä on Dacia kuskilla ja kondomilla? Molemmissa on mulkku sisällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä yhteistä on Dacia kuskilla ja kondomilla? Molemmissa on mulkku sisällä.

        Toisilla onkin toimiva mulkku ja riittävän kokoinen. Oliskin ikävää olla mulkku jos se oma ei toimis. Kun ei tarvi mitään mulkunjatketta niin Dacia riittää mainiosti.


    • Anonyymi

      Minä näin kun Toyotan omapoika osti luikuvoidetta ja anustapin, mitähän kivaa hänellä on mielessään?

      • Anonyymi

        Minä taas renaultin omapoikana tilasin tonnin seksinuken hotlipsistä. Kehtaisikohan tuon ottaa etupenkille matkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas renaultin omapoikana tilasin tonnin seksinuken hotlipsistä. Kehtaisikohan tuon ottaa etupenkille matkaan?

        Ehdottomasti mukaan vaan. Kateellisenahan noi tojota kuskit kattoo noin kallista aidon näköistä naisnukkea. Dacian ostajalla jää varaa kaikenlaisiin laadukkaisiin mukavuuksiin. Tojota kuski piilottanut häpeissään jo kolmeen kertaan polkupyörän paikalla paikatun 30 euron puhallettavan IsoJorma seksinuken takakonttiin. Vaikka tuo IsoJorma jo kovasti vuotaa ja meinaa jo tyhjentyä alle minuutin, niin se ei haittaa koska tojota poika on aina ollut nopea seksihommissa. Minuutistakin jää vielä 45 s lepoaikaa seksin jälkeen ennen kuin tyhjä nukke on taas valmis piilotettavaksi konttiin.
        Siitähän lähti aikoinaan se sanontakin, että "homma meni reisille" kun tojopoika yritti seksiä harrastaa niin kermat lensi heti vastapuolen reisille kun otti housut pois jalasta.


    • Anonyymi

      Tango taxilla -55% luultavasti, korjaus tissuttelua!😢😪

    • Anonyymi

      Jahas. Taas on perjantai ja putelin paikka vai mitä Dacisti. Klul kluk klul ääähja taas otettiin ilo irti pullosta.

      • Anonyymi

        Ehdottomasti perjantai on pienen nautiskelun paikka. Pari pientä lasisillista mukavan pehmeää The Glenrothes 42 Year Old Single Malt viskiä.
        Dacia kuskin elämä on ylellistä ja hyvää. Koirat haukkuu ja karavaani kulkee.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottomasti perjantai on pienen nautiskelun paikka. Pari pientä lasisillista mukavan pehmeää The Glenrothes 42 Year Old Single Malt viskiä.
        Dacia kuskin elämä on ylellistä ja hyvää. Koirat haukkuu ja karavaani kulkee.....

        Dacistilla on varaa nauttia elämästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dacistilla on varaa nauttia elämästä.

        Hähähähä. Dacisti säästää kaikesta. Auto alinta kuraa, sitä halvinta makkaraa kaupasta ja halpoja juomia Alkosta. Hähähähähä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hähähähä. Dacisti säästää kaikesta. Auto alinta kuraa, sitä halvinta makkaraa kaupasta ja halpoja juomia Alkosta. Hähähähähä

        Kaikesta päätellen tyrkytät omia tapojasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hähähähä. Dacisti säästää kaikesta. Auto alinta kuraa, sitä halvinta makkaraa kaupasta ja halpoja juomia Alkosta. Hähähähähä

        Dacinisti voi käyttää rahat muuhun kuin leveilyyn torin kulmalla. Parempi vatsa täynnä kuin yksin hienossa bemarissa.

        Timi


    • Anonyymi

      Dacistin ei tarvitse säästää mistään koska on ostanut edullisen auton hyvillä ominaisuuksilla. Sitten jää varaa käyttää kaikkia luksuspalveluja ja vasn nauttia elämästä. Elämä on hyvää ja karavaani kulkee:)

      • Anonyymi

        Dacistia hymyilyttää, kun näkee autovelkaisten ostelevan kiljutarpeita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dacistia hymyilyttää, kun näkee autovelkaisten ostelevan kiljutarpeita.

        Ja sitten käyvät vatsa ruikulilla autonäyttelyssä haisemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten käyvät vatsa ruikulilla autonäyttelyssä haisemassa.

        Olen toisinaan ihmetellyt näiden palstojen kirjoittelijoiden motiiveita toimintaansa.
        Sinulla on siis elämän missio se, että estät ihmisiä ostamasta "huonoa Dacia-tekniikkaa".

        Päivystät täällä ja kirjoittelet viinasta ja makkarasta jos siis olet tämän viestiketjun aloittaja. Siten estät ihmisiä ostamasta "huonoa tekniikkaa"

        Jokaisellahan meillä on omat ongelmamme, eikä minulla ole varaa tuomita ketään, mutta en voi muuta kuin toivottaa onnea tuohon toimintaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen toisinaan ihmetellyt näiden palstojen kirjoittelijoiden motiiveita toimintaansa.
        Sinulla on siis elämän missio se, että estät ihmisiä ostamasta "huonoa Dacia-tekniikkaa".

        Päivystät täällä ja kirjoittelet viinasta ja makkarasta jos siis olet tämän viestiketjun aloittaja. Siten estät ihmisiä ostamasta "huonoa tekniikkaa"

        Jokaisellahan meillä on omat ongelmamme, eikä minulla ole varaa tuomita ketään, mutta en voi muuta kuin toivottaa onnea tuohon toimintaan.

        Tässä maassa on paljon erilaisia autoja. Jos jonkun mielestä hänen autonsa on parempi kuin minun autoni, niin entä sitten? En ole kateellinen. On tässä elämässä muutakin kuin autot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen toisinaan ihmetellyt näiden palstojen kirjoittelijoiden motiiveita toimintaansa.
        Sinulla on siis elämän missio se, että estät ihmisiä ostamasta "huonoa Dacia-tekniikkaa".

        Päivystät täällä ja kirjoittelet viinasta ja makkarasta jos siis olet tämän viestiketjun aloittaja. Siten estät ihmisiä ostamasta "huonoa tekniikkaa"

        Jokaisellahan meillä on omat ongelmamme, eikä minulla ole varaa tuomita ketään, mutta en voi muuta kuin toivottaa onnea tuohon toimintaan.

        Kalahtikö viinan juonti ja hirvenliha pahasti?


    • Anonyymi

      Dacia on Rock. Auto joka herättää kateutta. Ihmiset jotka kulkevat omia polkujaan välittämättä muitten mielipiteistä ajat Dacialla hienoihin seikkailuihin. Mahtavaa että on edullisia ja hyviä autoja meille joita muut kadehtivat.

    • Anonyymi

      Hahahahah. Kateus pitää ansaita. Sääliä ei. Jälkimmäinen sopii daciaan. Hahahahaha

      • Anonyymi

        Olisi mielenkiintoista tietää, että millä kuvittelet ansaisevasi kateutta. Jollakin automerkilläkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi mielenkiintoista tietää, että millä kuvittelet ansaisevasi kateutta. Jollakin automerkilläkö?

        Kun olin nuori eräs kaverini piti ainoastaan amerikkalaisia autoja oikeina autoina. Tosin hänellä oli varaa vain romuihin, mutta hän aivan aidosti uskoi, että ihmiset ihailevat ja kadehtivat ja päät kääntyvät kun hän ajelee kaupungilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun olin nuori eräs kaverini piti ainoastaan amerikkalaisia autoja oikeina autoina. Tosin hänellä oli varaa vain romuihin, mutta hän aivan aidosti uskoi, että ihmiset ihailevat ja kadehtivat ja päät kääntyvät kun hän ajelee kaupungilla.

        Kun on tyhjä pää, niin sinne mahtuu paljon kuvitelmia ja harhaluuloja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun on tyhjä pää, niin sinne mahtuu paljon kuvitelmia ja harhaluuloja.

        No hyvä että itsekkin myönsit että ongelmasi johtuvat tyhjästä päästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä että itsekkin myönsit että ongelmasi johtuvat tyhjästä päästä.

        Sanoisin että tämän palstan ongelmat johtuvat tyhjistä pulloista ja siitä seuranneesta krapulasta. Ilo on otettu irti pullosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoisin että tämän palstan ongelmat johtuvat tyhjistä pulloista ja siitä seuranneesta krapulasta. Ilo on otettu irti pullosta.

        No ompa ikävä, että sinulla on myös alkoholi ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun olin nuori eräs kaverini piti ainoastaan amerikkalaisia autoja oikeina autoina. Tosin hänellä oli varaa vain romuihin, mutta hän aivan aidosti uskoi, että ihmiset ihailevat ja kadehtivat ja päät kääntyvät kun hän ajelee kaupungilla.

        Toki esimerkiksi noin vuoden -70 Corvette olisi se auto joka on kaunein. Mutta ei se ole auto jolla ajetaan loskassa töihin talvella. Mutta en silti ajaisi sillä että että saisin jotain "seuraa". Onneksi oma itsetunto on sen verran hyvä etten tarvitse corvettea kalun jatkeeksi.

        Timi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoisin että tämän palstan ongelmat johtuvat tyhjistä pulloista ja siitä seuranneesta krapulasta. Ilo on otettu irti pullosta.

        Ei se vielä ole loppu :)

        Timi


    • Anonyymi

      Daciaaa. Riemurasiaaaa. Aiheuttaa finnejä takalistoon.

      • Anonyymi

        Miulla on finninen takalisto. Sen verran täällä on kehuttu Daciaa.


    • Anonyymi

      Tai pistikö tankkiin? Mulla e85 joka toimii jätteellä. Siis Suomalaisella polttoaineella. Ettehän te vaan osta mitään bensaa joka olisi Venäjältä tai arabimaista?
      Timi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8366
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe