Mötköiltä kielletään sähköpotkulaudat Pariisissa

Anonyymi-ap

Pariisi äänestää sähköpotkulautojen totaalisesta käyttökiellosta. Äänestyksen odotetaan menevän läpi kirkkaasti. Jutussa mainittiin, että varmuudella muu maailma seuraa pääsääntöisesti perässä. Eli Helsingissä kannattaa ajella nyt keväällä viimeiset vedot. Syksyllä se on ohi. Joudutte kävelemään. Osanottoni mötköt. Joudutte kuntoilemaan. Tulee olemaan rankkaa, kun lihapiirakoita ja rasvaa ei voi enää hakea sähköpotkulaudalla.

9

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen laittanut lihapiirakkaa paljaalla.

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🍑 ­­N­­y­­­m­­f­­o­­m­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17806388a

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Joensuussa oli jo kesällä mötköilyä kun joka paikkaan oli viskottu niitä lautoja kun mötköt ei jaksa enää kävellä minnekään

      • Anonyymi

        Se on jo ihan roskaamista ja maiseman pilaamista kun mötkölautoja viskotaan joka pusikkoon ja jalkakäytävälle kumoon. Mötkölauta on hylättävä siihen missä mötköilytarve iskee ei voi laittaa sitä siististi pystyyn sopivaan paikkaan.


      • Anonyymi

        Mitä vit..., kävitkö kesällä Joensuussa? Sinulla sitä riittää rahaa matkustella. Joko oot käynyt Kuopiossa? Osasitko paikallista kieltä, vai koetitko pärjätä lieksalla elehtimällä?


    • Anonyymi

      Suomessa otettava sähköpotkulaudoista moottorit pois, niin loppuu niillä hurjastelu. Kulkeminen muuttuu hyötyliikunnaksi, myös sähkön kuluttaminen loppuu.

      • Anonyymi

        Tämä olisi oikeasti vahvaa johtajuutta


      • Anonyymi

        Upea kirjoitus. Ainesta ryhmänjohtajaksi.


      • Anonyymi

        No ihan just noin. Lieksassakin on joka paikassa niitä halavatun sähkölautoja..., ja sähköautoja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1270
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      51
      942
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      51
      834
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      97
      798
    5. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      760
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      83
      740
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      671
    8. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      30
      650
    9. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      52
      643
    10. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      635
    Aihe