Jos minä olisin valtio, niin ehdottomasti laittaisin yllätys-veron työeläkkeisiin vähintään 50 prosentti koko linjaan. Kansalaisen eläkkeisiin ei, koska se on samalla sosiaalituki. Alkaisi etelän vinkujat tulla takaisin Suomeen kärsimään ja ne joilla on rahaa, voivat saada Kreikan ja Portugalin veron... Myöhemmin ja sitä myös pitkittäisin. Onhan tämä onnellinen maa.
Yllätys vero työeläkkeisiin
Anonyymi-ap
4
128
Vastaukset
- Anonyymi
Olet varmaan jo ymmärtänytkin, miksi et ole ’valtio’...
- Anonyymi
Kaikki kansalaiset maksaa jo veroja.
- Anonyymi
Ulkomailla asuvat luteet ei maksa ja me Suomessa kärsitään. Markka takaisin ja ei vaihdettavana valuuttana ostelkoot siellä sitten Bungaloweja ja syökööt torakoita. Suomi on onnellisten maa.
- Anonyymi
Kouvolan miehellä vaihtunut kamboza-levy pois
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882