.... ja huomenna odotettavissa tällä palstalla ihan uusia salaliittoja, kun monien kannattama pienpuolue ei saanutkaan murskavoittoa. Ennustan myös sanan "pallopää" esiintyvän ainakin kerran.
Tänään kello 20.00 jälkeen...
7
142
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä ovatko palloteoreetikot varastaneet vaalit eikä jytkyä tullutkaan.
VKK saanee toivottavasti 1-3 kansanedustajapaikkaa. Lapista valitaan keskustan riveistä 2 edustajaa, VKK.sta vaalipiirin pienuuden vuoksi nolla,
siksi äänestin Paavo Väyrystä kuulakärkikynällä ja vaalipäivänä jotta saataisiin muutos nykykeskustan linjaan.
VKK.n äänestäminen ei valitettavasti pienessä lapin vaalipiirissä ollut vaihtoehto, koska täällä per ehdokas tarvitsee saada noin 17% vaalipiirin äänistä tullakseen valituksi.
Siksi Pave oli järki valinta, vaikka saattaakin edustaa eliitin valeoppositiota.Delfine kirjoitti:
VKK saanee toivottavasti 1-3 kansanedustajapaikkaa. Lapista valitaan keskustan riveistä 2 edustajaa, VKK.sta vaalipiirin pienuuden vuoksi nolla,
siksi äänestin Paavo Väyrystä kuulakärkikynällä ja vaalipäivänä jotta saataisiin muutos nykykeskustan linjaan.
VKK.n äänestäminen ei valitettavasti pienessä lapin vaalipiirissä ollut vaihtoehto, koska täällä per ehdokas tarvitsee saada noin 17% vaalipiirin äänistä tullakseen valituksi.
Siksi Pave oli järki valinta, vaikka saattaakin edustaa eliitin valeoppositiota.Paavo Väyrynen ei tule pääsemään läpi:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009494947.html
Taitaa olla niin ettei sillä NATO vastaisuudella ja Venäjän ihailulla ole menestysmahdollisuuksia tällähetkellä.- Anonyymi
santtu_1975X kirjoitti:
Paavo Väyrynen ei tule pääsemään läpi:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009494947.html
Taitaa olla niin ettei sillä NATO vastaisuudella ja Venäjän ihailulla ole menestysmahdollisuuksia tällähetkellä.Kansa on taas kertonut mitä se haluaa.
Eikös sitä kannattaisi kunnioittaa?
Mielenkiinnosta, jokainen kolmesta eniten ääniä saaneesta puolueesta LISÄSI äänisaalistaan, myös SDP. Anonyymi kirjoitti:
Kansa on taas kertonut mitä se haluaa.
Eikös sitä kannattaisi kunnioittaa?
Mielenkiinnosta, jokainen kolmesta eniten ääniä saaneesta puolueesta LISÄSI äänisaalistaan, myös SDP.Niin, kansa kertoi ettei halua Väyrystä eikä ”venäjänmielisiä”, joten asia siltä osin kunnossa.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17807055l
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Paavo?
*tirsk*
Lopputulos oli kovin odotettu, miksi siitä pitäisi edes olla yllättynyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331363
- 1011054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25947Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603