Tänään kello 20.00 jälkeen...

Anonyymi-ap

.... ja huomenna odotettavissa tällä palstalla ihan uusia salaliittoja, kun monien kannattama pienpuolue ei saanutkaan murskavoittoa. Ennustan myös sanan "pallopää" esiintyvän ainakin kerran.

7

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä ovatko palloteoreetikot varastaneet vaalit eikä jytkyä tullutkaan.

      • VKK saanee toivottavasti 1-3 kansanedustajapaikkaa. Lapista valitaan keskustan riveistä 2 edustajaa, VKK.sta vaalipiirin pienuuden vuoksi nolla,
        siksi äänestin Paavo Väyrystä kuulakärkikynällä ja vaalipäivänä jotta saataisiin muutos nykykeskustan linjaan.

        VKK.n äänestäminen ei valitettavasti pienessä lapin vaalipiirissä ollut vaihtoehto, koska täällä per ehdokas tarvitsee saada noin 17% vaalipiirin äänistä tullakseen valituksi.

        Siksi Pave oli järki valinta, vaikka saattaakin edustaa eliitin valeoppositiota.


      • Delfine kirjoitti:

        VKK saanee toivottavasti 1-3 kansanedustajapaikkaa. Lapista valitaan keskustan riveistä 2 edustajaa, VKK.sta vaalipiirin pienuuden vuoksi nolla,
        siksi äänestin Paavo Väyrystä kuulakärkikynällä ja vaalipäivänä jotta saataisiin muutos nykykeskustan linjaan.

        VKK.n äänestäminen ei valitettavasti pienessä lapin vaalipiirissä ollut vaihtoehto, koska täällä per ehdokas tarvitsee saada noin 17% vaalipiirin äänistä tullakseen valituksi.

        Siksi Pave oli järki valinta, vaikka saattaakin edustaa eliitin valeoppositiota.

        Paavo Väyrynen ei tule pääsemään läpi:
        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009494947.html

        Taitaa olla niin ettei sillä NATO vastaisuudella ja Venäjän ihailulla ole menestysmahdollisuuksia tällähetkellä.


      • Anonyymi
        santtu_1975X kirjoitti:

        Paavo Väyrynen ei tule pääsemään läpi:
        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009494947.html

        Taitaa olla niin ettei sillä NATO vastaisuudella ja Venäjän ihailulla ole menestysmahdollisuuksia tällähetkellä.

        Kansa on taas kertonut mitä se haluaa.

        Eikös sitä kannattaisi kunnioittaa?

        Mielenkiinnosta, jokainen kolmesta eniten ääniä saaneesta puolueesta LISÄSI äänisaalistaan, myös SDP.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kansa on taas kertonut mitä se haluaa.

        Eikös sitä kannattaisi kunnioittaa?

        Mielenkiinnosta, jokainen kolmesta eniten ääniä saaneesta puolueesta LISÄSI äänisaalistaan, myös SDP.

        Niin, kansa kertoi ettei halua Väyrystä eikä ”venäjänmielisiä”, joten asia siltä osin kunnossa.


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🔞 ­­­N­­­y­m­­f­o­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17807055l

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Paavo?

      *tirsk*

      Lopputulos oli kovin odotettu, miksi siitä pitäisi edes olla yllättynyt?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe