Mars mars äänestämään

Anonyymi-ap

Nyt ylös, ulos ja äänestämään, vielä ehtii, 3 tuntia aikaa.

Ei kannata jäädä viimeisten joukkoon, voi olla ruuhkaa.

Suomalaiset ovat itse oman maansa osakkeenomistajia, jokaisella on 1 ääni, käytä sitä.

17

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerropa yksikin hyvä syy...

      • Anonyymi

        Sen jälkeen voi arvostalla. Muuten ole hiljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen jälkeen voi arvostalla. Muuten ole hiljaa.

        Tolkuton kommentti. Arvostella voi äänesti tai ei.


      • Anonyymi

        Äänestämällä vaikutetaan asioihin, se on meidän tavallisten kansalaisten yksi harvoja kerran neljässä vuodessa tapahtuvia tilaisuuksia, jolloin jokainen voi omalta osaltaan vaikuttaa, millainen politiikka saa kansalta suurimman tuen.

        Jos et äänestä, sitten ei pidä valittaa vaalien lopputuloksestakaan.

        Kaikki nämä pieneltä tuntuvat yksittäisetkin äänet vaikuttaa, kun jokainen vain äänensä käyttäisi.


    • Anonyymi

      Äänestin jo persuja vastaan...

    • Anonyymi

      En tasan lähde äänestämään näitä vihervasemmiston ilmastohumppailjoita.

      • Anonyymi

        Kumma juuri tuossa yksi onnellinen Persu laittoipuolueohjelman tulemaan, siinä oli kirjoitettu ilmastolinjaus.
        Kuten sinä sanoit Persujen ilmastolinjaus on täyttä 💩


    • Anonyymi

      Kävin tänään äänestämässä ja samoin kävi kaksi kolmesta lapsestani puolisoineen. Yksi oli äänestänyt jo ennakkoon. Nyt sitten jännittämään vaalitulosta. Kun kansa on puhunut, niin sen kanssa pitää elää.

    • Anonyymi

      Nyt äänestämään Pressuja meidän Suomalaisten on päästävä eroon SDP:n ääripunasista demarikommareista.

      • Anonyymi

        Kaikilla ei niin paljon ole varallisuutta, että voisi äänestää oikeistoa.


      • Anonyymi

        Et taida ymmärtää sosiaalidemokratian ja kommunismin eroja.

        Yksi keskeinen ero sosiaalidemokratian ja kommunismin välillä on niiden näkemys taloudesta ja omistuksesta. Sosiaalidemokraatit uskovat, että talousjärjestelmässä tulisi olla yksityisiä yrityksiä, mutta että valtio voi ja sen pitäisi säädellä niitä työntekijöiden ja kansalaisten edun mukaisesti. Kommunistit puolestaan kannattavat yhteisomistusta, jossa valtio tai yhteisö omistaa ja hallitsee talouden tuotantovälineitä.

        Toinen merkittävä ero sosiaalidemokratian ja kommunismin välillä on niiden näkemys poliittisesta vallasta. Sosiaalidemokraatit kannattavat demokraattista hallintoa, jossa kansalaiset voivat valita edustajia, jotka tekevät päätöksiä yhteiskunnan hyväksi. Kommunistit puolestaan kannattavat diktatuuria, jossa valta on keskitetty yhden henkilön tai ryhmän käsiin.

        Lisäksi sosiaalidemokratian ja kommunismin välillä on eroja niiden näkemyksissä yksilönvapaudesta ja ihmisoikeuksista. Sosiaalidemokraatit kannattavat laajasti yksilönvapautta ja ihmisoikeuksia, kun taas kommunismi on usein liitetty rajoituksiin sananvapauteen, uskonnonvapauteen ja muihin ihmisoikeuksiin.


    • Anonyymi

      Meidän koko suku, taloyhtiö, firman pikkujouluvastaavat ja kaikki muutkin käytiin äänestämässä, paitsi he ketkä jättivät äänestämättä. Demokratia siis toteutui.

    • Anonyymi

      Suomessa on yksipuoluejärjestelmä tällä hetkellä. Mitä merkitystä äänestämisellä siis?

    • Anonyymi

      Kaheksaan asti voi vielä äänestää Sannaa!!!

    • Anonyymi

      Jytkyä tekemään nyt kaksi tuntia aikaa.

    • Anonyymi

      Mene se on alku uuteen elämään niin oletko velallinen vai varallinen.

      mene ajattele jos se sinun ääni puuttui juuri että olisi läpi päässyt.

      äänestä muita paitsi hallitusta.

      kokoomuksesta tere sammallahti pätevä ukko.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe