Ethän äänestänyt ennakkoon?

Itse äänestin tänään Lapin vaalipiirissä numeroa 87 eli Paavo Väyrynen joka on luvannut valittuaan edistää keskustassa Paasikiven-Kekkosen linjan paluuta keskustan politiikkaan. Kauppasuhteet Venäjään palautettaisiin ja Paavo pyrkii myös 2024 presidentiksi jos saa nyt hyvän vaalituloksen.

Itse äänestin vaalivilppiä välttääkseni tänään vaalipäivänä ja kysyin uurnan vartijalta erikseen että vartioidaanko ääniuurnaa ääntenlaskuun saakka. Vakuutti että vartioidaan. Käytin omaa kuulakärkikynää vaalikopissa tarjolla olleen lyijykynän sijasta. Jätin kuuläkärkikynäni myös seuraavien äänestäjien käytettäväksi naruun sidotun lyijykynän rinnalle.

Puheemme vaalivirkailijan kanssa meni hetkeksi myös ennakkoääniin, kysyin missä ne ovat ja kuka niitä vartioi? Vaalivirkailija ei osannut sanoa, sanoi vartioivansa vain vaalipäivän ääniä.

7

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lyijykynä on ihan yhtä pätevä kirjoitusväline. Vanhaa jälkeä ei pystyisi edes teoreettisessa huijaustapauksessa poistamaan niin hyvin kumillakaan, vaan kumittamisesta jää jälkiä ja vanhasta merkinnästä jää jälkiä paperiin myös. :)

      • Kirjoitit siis äänesi vaalitoimipaikan lyijykynällä ja nyt äänesi menee hukkaan,, se yliviivataan mustekynällä ja laitetaan valtapuolueen ehdokkaan numero tilalle.

        https://www.youtube.com/watch?v=Vc7j480gajc

        Paavo Väyrysen kohdalla en luokittele itse keskustaa "valtapuolueeksi" lapin vaalipiirissä pave on ainoa valtavirtaan vastaan uiva ehdokas jolla on realistiset mahdollisuudet tulla valituksi.
        Tulokset näemme muutaman tunnin kuluttua.


      • Anonyymi
        Delfine kirjoitti:

        Kirjoitit siis äänesi vaalitoimipaikan lyijykynällä ja nyt äänesi menee hukkaan,, se yliviivataan mustekynällä ja laitetaan valtapuolueen ehdokkaan numero tilalle.

        https://www.youtube.com/watch?v=Vc7j480gajc

        Paavo Väyrysen kohdalla en luokittele itse keskustaa "valtapuolueeksi" lapin vaalipiirissä pave on ainoa valtavirtaan vastaan uiva ehdokas jolla on realistiset mahdollisuudet tulla valituksi.
        Tulokset näemme muutaman tunnin kuluttua.

        Ei ole totta!
        Se huomattaisiin
        Takuuvarmasti !


      • Delfine kirjoitti:

        Kirjoitit siis äänesi vaalitoimipaikan lyijykynällä ja nyt äänesi menee hukkaan,, se yliviivataan mustekynällä ja laitetaan valtapuolueen ehdokkaan numero tilalle.

        https://www.youtube.com/watch?v=Vc7j480gajc

        Paavo Väyrysen kohdalla en luokittele itse keskustaa "valtapuolueeksi" lapin vaalipiirissä pave on ainoa valtavirtaan vastaan uiva ehdokas jolla on realistiset mahdollisuudet tulla valituksi.
        Tulokset näemme muutaman tunnin kuluttua.

        Paavo jäi kauaksi valitsemisesta.

        Ei Paavon ajatusmaailmalla ole enään kauheasti kannattajia.


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        💋 ­­N­y­m­­f­­­o­­­m­­­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17807424w

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Juu. Ja maapallo on litteä.

    • Anonyymi

      Jos Maalaisliitto palaa Paasikiven-Kekkosen linjalle niin ei löydy silloin sijaa hallituksessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe