Itse äänestin tänään Lapin vaalipiirissä numeroa 87 eli Paavo Väyrynen joka on luvannut valittuaan edistää keskustassa Paasikiven-Kekkosen linjan paluuta keskustan politiikkaan. Kauppasuhteet Venäjään palautettaisiin ja Paavo pyrkii myös 2024 presidentiksi jos saa nyt hyvän vaalituloksen.
Itse äänestin vaalivilppiä välttääkseni tänään vaalipäivänä ja kysyin uurnan vartijalta erikseen että vartioidaanko ääniuurnaa ääntenlaskuun saakka. Vakuutti että vartioidaan. Käytin omaa kuulakärkikynää vaalikopissa tarjolla olleen lyijykynän sijasta. Jätin kuuläkärkikynäni myös seuraavien äänestäjien käytettäväksi naruun sidotun lyijykynän rinnalle.
Puheemme vaalivirkailijan kanssa meni hetkeksi myös ennakkoääniin, kysyin missä ne ovat ja kuka niitä vartioi? Vaalivirkailija ei osannut sanoa, sanoi vartioivansa vain vaalipäivän ääniä.
Ethän äänestänyt ennakkoon?
7
137
Vastaukset
- Anonyymi
Lyijykynä on ihan yhtä pätevä kirjoitusväline. Vanhaa jälkeä ei pystyisi edes teoreettisessa huijaustapauksessa poistamaan niin hyvin kumillakaan, vaan kumittamisesta jää jälkiä ja vanhasta merkinnästä jää jälkiä paperiin myös. :)
Kirjoitit siis äänesi vaalitoimipaikan lyijykynällä ja nyt äänesi menee hukkaan,, se yliviivataan mustekynällä ja laitetaan valtapuolueen ehdokkaan numero tilalle.
https://www.youtube.com/watch?v=Vc7j480gajc
Paavo Väyrysen kohdalla en luokittele itse keskustaa "valtapuolueeksi" lapin vaalipiirissä pave on ainoa valtavirtaan vastaan uiva ehdokas jolla on realistiset mahdollisuudet tulla valituksi.
Tulokset näemme muutaman tunnin kuluttua.- Anonyymi
Delfine kirjoitti:
Kirjoitit siis äänesi vaalitoimipaikan lyijykynällä ja nyt äänesi menee hukkaan,, se yliviivataan mustekynällä ja laitetaan valtapuolueen ehdokkaan numero tilalle.
https://www.youtube.com/watch?v=Vc7j480gajc
Paavo Väyrysen kohdalla en luokittele itse keskustaa "valtapuolueeksi" lapin vaalipiirissä pave on ainoa valtavirtaan vastaan uiva ehdokas jolla on realistiset mahdollisuudet tulla valituksi.
Tulokset näemme muutaman tunnin kuluttua.Ei ole totta!
Se huomattaisiin
Takuuvarmasti ! Delfine kirjoitti:
Kirjoitit siis äänesi vaalitoimipaikan lyijykynällä ja nyt äänesi menee hukkaan,, se yliviivataan mustekynällä ja laitetaan valtapuolueen ehdokkaan numero tilalle.
https://www.youtube.com/watch?v=Vc7j480gajc
Paavo Väyrysen kohdalla en luokittele itse keskustaa "valtapuolueeksi" lapin vaalipiirissä pave on ainoa valtavirtaan vastaan uiva ehdokas jolla on realistiset mahdollisuudet tulla valituksi.
Tulokset näemme muutaman tunnin kuluttua.Paavo jäi kauaksi valitsemisesta.
Ei Paavon ajatusmaailmalla ole enään kauheasti kannattajia.- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17807424w
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Juu. Ja maapallo on litteä.
- Anonyymi
Jos Maalaisliitto palaa Paasikiven-Kekkosen linjalle niin ei löydy silloin sijaa hallituksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331363
- 1011054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25947Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603
