Ethän äänestänyt ennakkoon?

Itse äänestin tänään Lapin vaalipiirissä numeroa 87 eli Paavo Väyrynen joka on luvannut valittuaan edistää keskustassa Paasikiven-Kekkosen linjan paluuta keskustan politiikkaan. Kauppasuhteet Venäjään palautettaisiin ja Paavo pyrkii myös 2024 presidentiksi jos saa nyt hyvän vaalituloksen.

Itse äänestin vaalivilppiä välttääkseni tänään vaalipäivänä ja kysyin uurnan vartijalta erikseen että vartioidaanko ääniuurnaa ääntenlaskuun saakka. Vakuutti että vartioidaan. Käytin omaa kuulakärkikynää vaalikopissa tarjolla olleen lyijykynän sijasta. Jätin kuuläkärkikynäni myös seuraavien äänestäjien käytettäväksi naruun sidotun lyijykynän rinnalle.

Puheemme vaalivirkailijan kanssa meni hetkeksi myös ennakkoääniin, kysyin missä ne ovat ja kuka niitä vartioi? Vaalivirkailija ei osannut sanoa, sanoi vartioivansa vain vaalipäivän ääniä.

7

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lyijykynä on ihan yhtä pätevä kirjoitusväline. Vanhaa jälkeä ei pystyisi edes teoreettisessa huijaustapauksessa poistamaan niin hyvin kumillakaan, vaan kumittamisesta jää jälkiä ja vanhasta merkinnästä jää jälkiä paperiin myös. :)

• Kirjoitit siis äänesi vaalitoimipaikan lyijykynällä ja nyt äänesi menee hukkaan,, se yliviivataan mustekynällä ja laitetaan valtapuolueen ehdokkaan numero tilalle.

https://www.youtube.com/watch?v=Vc7j480gajc

Paavo Väyrysen kohdalla en luokittele itse keskustaa "valtapuolueeksi" lapin vaalipiirissä pave on ainoa valtavirtaan vastaan uiva ehdokas jolla on realistiset mahdollisuudet tulla valituksi.
        Tulokset näemme muutaman tunnin kuluttua.

• Anonyymi
        Delfine kirjoitti:

Kirjoitit siis äänesi vaalitoimipaikan lyijykynällä ja nyt äänesi menee hukkaan,, se yliviivataan mustekynällä ja laitetaan valtapuolueen ehdokkaan numero tilalle.

Paavo Väyrysen kohdalla en luokittele itse keskustaa "valtapuolueeksi" lapin vaalipiirissä pave on ainoa valtavirtaan vastaan uiva ehdokas jolla on realistiset mahdollisuudet tulla valituksi.

Ei ole totta!
        Se huomattaisiin
        Takuuvarmasti !

• Delfine kirjoitti:

Kirjoitit siis äänesi vaalitoimipaikan lyijykynällä ja nyt äänesi menee hukkaan,, se yliviivataan mustekynällä ja laitetaan valtapuolueen ehdokkaan numero tilalle.

Paavo jäi kauaksi valitsemisesta.

Ei Paavon ajatusmaailmalla ole enään kauheasti kannattajia.

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

💋 ­­N­y­m­­f­­­o­­­m­­­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17807424w

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Juu. Ja maapallo on litteä.

• Anonyymi

Jos Maalaisliitto palaa Paasikiven-Kekkosen linjalle niin ei löydy silloin sijaa hallituksessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7209
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3811
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3400
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2552
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      2336
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2332
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      123
      2226
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2139
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1878
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      40
      1789
    Aihe