Taitaa tulla suuri pettymys! Ei tainnu pulkat purra… hävettäis ittee jos noin isolla budjetilla yrittää eduskuntaan eikä pääse.
Vaalit Haavisto
9
327
Vastaukset
- Anonyymi
työmiehet firmassa toivoi että olis päässyt, miksköhän.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17807798i
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Taas saa Jussi pettyä äänestäjiin, joita oli parisataa vähemmän kuin 2019
https://radiosun.fi/2019/04/16/kaivuri-jussi-pettyi-kangasalan-aanestajiin-mediapeliin-ja-some-kiusaamiseen-vaaleihin-palanut-raha-ei-taas-harmita-yhtaan/ - Anonyymi
onneks ei päässyt, melkonen vedättäjä. joka saatanan yhdistyksissä ja valtuustoissa ja vaikka missä se on säätämässä. kaiken kaikkiaan ärsyttävä äijä. 100% oman edun tavoittelija.
- Anonyymi
kovan luokan koijari, ei rehellistä toimintaa yhtenäkään päivänä. ja nää sitten istuu valtuustossa ja hallituksessa, vaikka näkyy siellä istuvan muitakin saman alan miehiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kovan luokan koijari, ei rehellistä toimintaa yhtenäkään päivänä. ja nää sitten istuu valtuustossa ja hallituksessa, vaikka näkyy siellä istuvan muitakin saman alan miehiä.
Vuokraa kiinteistöjäänkin ilman kuittia! Olen ollut vuokralla niin tiedän että oli pimeenä halvempi vuokra.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuokraa kiinteistöjäänkin ilman kuittia! Olen ollut vuokralla niin tiedän että oli pimeenä halvempi vuokra.
Jos näin on niin vinkkiä verottajalle
- Anonyymi
Ainakin mulle Jussi on ollut tosi reilu ja jelpannut alkuun.
- Anonyymi
HIENOA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2723459Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1221816Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2701539- 731453
- 771396
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001130Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531116- 631011
- 22977
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35893