Taitaa tulla suuri pettymys! Ei tainnu pulkat purra… hävettäis ittee jos noin isolla budjetilla yrittää eduskuntaan eikä pääse.
Vastaukset 9
- Anonyymi
työmiehet firmassa toivoi että olis päässyt, miksköhän.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17807798i
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Taas saa Jussi pettyä äänestäjiin, joita oli parisataa vähemmän kuin 2019
https://radiosun.fi/2019/04/16/kaivuri-jussi-pettyi-kangasalan-aanestajiin-mediapeliin-ja-some-kiusaamiseen-vaaleihin-palanut-raha-ei-taas-harmita-yhtaan/ - Anonyymi
onneks ei päässyt, melkonen vedättäjä. joka saatanan yhdistyksissä ja valtuustoissa ja vaikka missä se on säätämässä. kaiken kaikkiaan ärsyttävä äijä. 100% oman edun tavoittelija.
- Anonyymi
kovan luokan koijari, ei rehellistä toimintaa yhtenäkään päivänä. ja nää sitten istuu valtuustossa ja hallituksessa, vaikka näkyy siellä istuvan muitakin saman alan miehiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kovan luokan koijari, ei rehellistä toimintaa yhtenäkään päivänä. ja nää sitten istuu valtuustossa ja hallituksessa, vaikka näkyy siellä istuvan muitakin saman alan miehiä.
Vuokraa kiinteistöjäänkin ilman kuittia! Olen ollut vuokralla niin tiedän että oli pimeenä halvempi vuokra.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuokraa kiinteistöjäänkin ilman kuittia! Olen ollut vuokralla niin tiedän että oli pimeenä halvempi vuokra.
Jos näin on niin vinkkiä verottajalle
- Anonyymi
Ainakin mulle Jussi on ollut tosi reilu ja jelpannut alkuun.
- Anonyymi
HIENOA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.371379Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke631158Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.631003- 59992
- 75881
- 51821
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍82755Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le40729- 82702
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust14671