Taitaa tulla suuri pettymys! Ei tainnu pulkat purra… hävettäis ittee jos noin isolla budjetilla yrittää eduskuntaan eikä pääse.
Vaalit Haavisto
9
261
Vastaukset
- Anonyymi
työmiehet firmassa toivoi että olis päässyt, miksköhän.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17807798i
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Taas saa Jussi pettyä äänestäjiin, joita oli parisataa vähemmän kuin 2019
https://radiosun.fi/2019/04/16/kaivuri-jussi-pettyi-kangasalan-aanestajiin-mediapeliin-ja-some-kiusaamiseen-vaaleihin-palanut-raha-ei-taas-harmita-yhtaan/ - Anonyymi
onneks ei päässyt, melkonen vedättäjä. joka saatanan yhdistyksissä ja valtuustoissa ja vaikka missä se on säätämässä. kaiken kaikkiaan ärsyttävä äijä. 100% oman edun tavoittelija.
- Anonyymi
kovan luokan koijari, ei rehellistä toimintaa yhtenäkään päivänä. ja nää sitten istuu valtuustossa ja hallituksessa, vaikka näkyy siellä istuvan muitakin saman alan miehiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kovan luokan koijari, ei rehellistä toimintaa yhtenäkään päivänä. ja nää sitten istuu valtuustossa ja hallituksessa, vaikka näkyy siellä istuvan muitakin saman alan miehiä.
Vuokraa kiinteistöjäänkin ilman kuittia! Olen ollut vuokralla niin tiedän että oli pimeenä halvempi vuokra.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuokraa kiinteistöjäänkin ilman kuittia! Olen ollut vuokralla niin tiedän että oli pimeenä halvempi vuokra.
Jos näin on niin vinkkiä verottajalle
- Anonyymi
Ainakin mulle Jussi on ollut tosi reilu ja jelpannut alkuun.
- Anonyymi
HIENOA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801957
- 1241630
- 1341202
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848