Miten tavalliset ihmiset uskaltaisivat olla liittymättä, jos joku vaatii häiriköimään jotain asukasta, kun poliisi ei uskalla omalla nimellä puhua esim nettivainoamisesta?
http://vintti.yle.fi/ohjelmat.yle.fi/poliisitv/raportit/nettihairikot_vainoavat_ihmisia.html
Pyysimme haastattelua monilta nettihäiriköintiä tutkineilta poliiseilta. Jokainen kuitenkin kieltäytyi, koska pelkäsi joutuvansa itse nettihäirikön hampaisiin. Poliisiylijohtaja Mikko Paatero ymmärtää poliisien huolenaiheen.
Järjestäytynyt vainoaminen
3
724
Vastaukset
- Anonyymi
Kukaan ei halua joutua monen hampaisiin.Vaatii yliluonnollisia voimia, jotta jaksaa ja selviää.
Jutusta selviää että poliisin mukaan mitään ei ole tehtävissä, jos joku uhkaa naista ja hänen henkeään.
Asia muuttuu, eli lapsien uhkailu olisi eri asia.
Omituista. Ja miten tällaista joukkovoimaa ei halveksita, vaan esim suomi haluaa edistää maailman tuhoutumista sitoutumalla tekemään haittaa esim rikkomalla valmiita kaasuputkia yms tai suojelemaan tällaista sairasta ilkivaltaa. - Anonyymi
Siis jos poliisi ei uskalla puhua asiasta omalla nimellään, niin ei ole kumma, että joukkohäirinnän, mobbingin, järjestäytyneen vainoamisen uhreja ei uskalleta auttaa. Eli mieluummin uhrataan uhrit.
- Anonyymi
Kukaan poliisi ei siis pelkää moottoripyöräjengiläisiä. Heidän vajojensa ympärillä poliisit kiertää tiheään.
Se mitä ihmiset pelkää on terrorismi.
Ja terroria voi järjestää vain jos on paljon ihmisiä, joille se sallitaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 725054
- 734043
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2703765- 1303230
- 482964
- 232648
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3362624Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192266- 462010
- 1101932