Hallituskumppaneita, julistamalla vaalit pääministeri vaaleiksi, oli siinä
kyllä mediakin mukana avustamassa pääministeripuoluetta.
Kärsijöinä olivat kepu, vihreät ja ent. kommarit.
Nyt ei ollut kusetuksen kohteena kansalaiset, vaan hallituskumppanit.
Sdp onnistui kusettamaan
5
78
Vastaukset
- Anonyymi
Viher-Vasurit ja kepu ovat hiljaa ku kusi sukassa. Menikö sosialistin
kusetus perille? - Anonyymi
Sdp:n hallituskumppaneiden mielessä mietitään nyt: Miten tässä näin
kävikään ja että olipa oudot vaalit.
Nyt puolueissa mietitään, kannattaako puolueiden lähteä Eduskuntavaaleissa
valitsemaan pääministeriä tai tekemää Eduskuntavaaleista Pääministerivaalit.
Kävipä sosialistien hallituskumppaneille köpelösti ku menivät Retkuun. - Anonyymi
Kyseessä oli niin sanottu taktinen äänestys, jonka tavoite oli, estää
persujen nousu suurimmaksi puolueeksi.
Miten kävi persut nousi 2 ja sosialisti sai 3 sijan, viher-vasurit ja kepu
menettivät paikkoja eduskunnassa.
Sdp:n kusetus ei onnistunut, muut viher-vasurit ja kepu saivat takkiinsa.
RKP ja KD eivät menneet retkuun ja säilyttivät paikkansa Eduskunnassa.
Muualla maailmalla uutisoidaan, että SDP hävisi vaalit. - Anonyymi
Li Andersonni ilmaisi hyvin katumuksensa taktisesta äänestämisestä.
Se on reilua ku myöntää virheensä. - Anonyymi
Olisihan se ollut noloa, jos sdp olisi saanut vain 30 paikkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4222812Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys182344Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1232177- 1171797
Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2371558Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1861220Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2031215Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1511183Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v601073TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p201070