...Hell raiser 3:nen...

KimmoJ-9

Oli jo aikas tylsä... Ykkönen oli ehdottomasti paras ja kakkosessakin oli viellä sitä "jotain" vaikka aivan täysin sekopää leffa olikin... Harmittaa...
Ei se pelkkä Pinheadin näyttäminen tee leffasta hyvää.......Tai edes kohtalaista...

11

668

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EINO

      Kyllä kolmonen vielä hyvä on....nelonen ja vitonenkin menettelee mutta kutonen on aika huono...seiskaa ja kasia en oo nähny mutta ainakin kasista oon kehuja kuullu....siinä on joku nettihakkerijuoni ja pinhead rankasee hakkereita...

      • aika jännä

        Aika jännä kuulla arvosteluja hr seiskasta ja kasista kun ne on vasta tekeillä!Katsoo imdb:stä ja varmistuu ellei usko.


    • Chatterer

      Kyllä kyllä HR3 oli kohtalaisen pahaa kuraa jo, HR2 menettelee vielä mutta siitä eteenpäin kyllä on kadotettu kaikki idea. Sanotaan jos Clive Barker olis alunperin tehny siitä esim. trilogian niin veikkaisin että matsku oli taattua tavaraa.

    • KimmoJ-9

      ...Tuli nimittäin kunnon "pistokset" kyynärvarren tikkauksessa(luuhun asti halki)... Tosin eihän siinä olekkaan paljon muuta ku nahka ja nivel...

    • mystery-86

      mielestäni kyllä se menee sillä tavalla että ei nuo leffat eikä yleensä rankat kauhuleffat ole periaatteessa sairaita.Taiteesta kun on kyse niin ei asioita voi eritellä ja rajata ihan tuosta noin äkkiä.Ainakaan minä en lähde sitä tekemään ja toisaalta jotkut jotka itse harrastavat taidetta tai sellaista joka luokitellaan taiteeksi,niin ehkä he tajuavat että missä mennään.Luulen että koko kauhu juttu liittyy jotenkin turvallisuuden tunteeseen.

      • KimmoJ-9

        ...Mutta silti hyvä ja pakko katsoa loppuun asti...Texas chainsaw massacre...Pitkästä aikaa aikoinaan hyvä kauhuleffa...Sitä se sisäsiittoisuus teettää...


      • Tolstoyy
        KimmoJ-9 kirjoitti:

        ...Mutta silti hyvä ja pakko katsoa loppuun asti...Texas chainsaw massacre...Pitkästä aikaa aikoinaan hyvä kauhuleffa...Sitä se sisäsiittoisuus teettää...

        "No it is not the hands that called us, it is desire!" mahtava ääni Doug Bradleyllä.
        Fuck it, lets go bowling


      • mystery-86
        KimmoJ-9 kirjoitti:

        ...Mutta silti hyvä ja pakko katsoa loppuun asti...Texas chainsaw massacre...Pitkästä aikaa aikoinaan hyvä kauhuleffa...Sitä se sisäsiittoisuus teettää...

        kaksinaismoralismin ehta tunkio.....onhan tuo chainsaw kyllä kieltämättä hupaisa mutta? se saha karkaa vähän väliä käsistä.Laskettu niin että melkein jokainen katsoja revähtää nauruun....toisaalta taas onhan siihenkin päässyt sellaista ylimääräistä mitä nyt tämän tyyppisiin leffoihin silloin tällöin ilmaantuu.Tuotapa ei kannata niin lähteä anylysoimaan.


    • -eek-

      Pinhead ilmestyy ja listii koviksen hoidon...
      J.P. Monroe: Jesus Christ!
      Pinhead: Not quite.

      • warniak black-86

        vaiko kumpaakin noista...taitaa vähän sivuuttaa tuollaisia niin sanottuja aitoja tarinoita,khultu...juttuja sekä gootahtavia tarinoita,pitäsi vissiinkin sitten luokitella nuo sitten vaan yksinkertaisesti peruskauhuksi....vaikka goreihinkin tai kovemman luokan kauhuun voi olla viittauksia....mitäs mieltä olette....siis Beestähän ei ole kyse,eikä mitään kulttimainetta ole yritetty hankkia...mutta? tuntuu siltä että sitäkin kyseiset leffat ovat saaneet.Asiantuntijoita taas kaivataan.


    • orabidoo

      tavallaan myös ykkös leffa uutena versiona.Peruskauhua sci-fi/gyber(punk)mausteilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1639
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1401
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1109
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1072
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      6
      1071
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      3
      964
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      954
    8. 5
      945
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      942
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      934
    Aihe