Miellyttävä yllätys oli sieviläisen Antti Kankaan nousu suurella kannatuksella kansanedustajaksi. Jo oli aikakin! On niistä Kusti Eskolan ajoista jo miesmuisti.
Nyt on annettava uuden edusmiehen rauhassa opetella kansanedustajan tehtävään. Heti ei kukaan voi eduskuntatalossa ruveta tekemään suuria mainetekoja. Hiomaton timantti on kuitenkin kyseessä. Neljän vuoden koeajan jälkeen hänestä voi tulla vaikka maatalousministeri. Kovin vähän on käytännön maamiehiä nykyään päättäjien paikoilla.
Antti Kangas on ainakin rohkea yrittäjä, ikä mikään arkajalka. Vast, ikään hän osti Oulaisista suuren maatilan, vaikka hänellä on iso tila jo nyt Sievissä. Kun isäntä lähtee valtiopäiville, tarvitaan tietysti työvoimaa maatiloille. Yhtä arvokkaita ovat työpaikat maatiloilla kuin tehtaissakin.
En osaa muuta sanoa, kuin onnea ja menestystä sekä Sievissä, Oulaisissa kuin Helsingissäkin!
Onnittelut kansanedustajalle!
Anonyymi-ap
2
262
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikkea hyvää eduskuntatyöhön Antille! Antoisat vuodet Arkadianmäellä odottavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262428- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851746
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861449- 271447
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228