Ihastuksen välttely

Anonyymi-ap

Mikä tähän tehoaisi ennekuin sabotointoin mahdollisuuteni?

Olen alkanut jännittää niin paljon ihastukseni seurassa että suoraan sanoen välttelen/jätän huomiotta hänet kokonaan. Miten ihmeessä saan rohkeuteni takaisin?

34

1629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TIetääkö tuo ihastuksesi tunteistasi?

    • Anonyymi

      Eipäs siihen auta kuin koittaa rohkaistua. Ihminenhän se ihastuksen kohdekkin on.

      Se voi hyvin äkkiä kääntyä siihenkin, jos toinen onkin myös kiinnostunut ja kokee ettei toista kiinnosta, niin alkaa välttelemään tai ei huomioi ollenkaan enää.

      Itsekkin olen tehnyt tätä joskus. Yhden naisen tuijotteluihin vastasin menemällä jutteleen, mutta nainen ei oikein osannut vastata kuin parilla sanalla ja katsonut edes kohti, niin tuumasin mielessäni että ei taida kuin ulkonäkö vain miellyttää jonkin verran ja lopetin homman siihen.

      Luultavammin oli tykästynyt minuun kun jatkoi tuijottelua vielä monen monta kertaa, mutta se ulosanti sai itseni tuntemaan siltä ettei siinä mitään oo, naiset kun tuntuvat tuijottelevan niin paljon muutenkin.

    • Anonyymi

      Oletko mies vai nainen? Oletko miettinyt mikä hänessä saa sinut toimimaan noin, johtuuko se tunnekuohusta vai ihan vain siitä ettet halua hänen näkevän merkkejä siitä että jännität hänen seurassaan? Miten jännität, happi loppuu ja vapiset eli fyysisesti vai menet henkisesti lukkoon? Mikä on mielestäsi pahinta mitä voisi tapahtua jos vain kohtaat hänet? Hyvä että tiedostat tuon toimimisesi ja sen että sillä on epäedullinen vaikutus teidän väleihin ja haluat ratkaista tätä.

      Kyllähän se tuolle vastapuolelle varmasti näkyy siten ettet pidä hänestä etkä arvosta häntä ollenkaan ihmisenä tai minään jos välttelet ja jätät hänet täysin huomiotta. Hän huomaa varmasti sen vastakohdan jos näkee että huomioit kuitenkin muita ja se itsessään voi olla jopa äärimmäisen loukkaavaa etenkin jos hänelläkin on tunteita sinua kohtaan. Jos noin on niin itse ainakin toimin juuri kuten pelkäät eli ihminen satuttaa minua silloin huomioimattomuudellaa ja välttelyllään niin paljon etten näe muuta vaihtoehtoa kuin irrottautua hänestä kokonaan ja pysyvästi. Tuntuu todella pahalta nähdä miten muut ihmiset ovat hänelle tärkeitä eikä silloin itsekkään halua enää niitä hyviä tunteitaan näyttää vaan vetäytyy arvostamaan itse itseään ja etsii sellaista toista ihmistä joka sitten välittää ja lähentyy.

      Et näe mahdollisuutena että laittaisit hänelle viestiä tai kitjoittaisit kirjeen tunteistasi jos et kykene häntä kohtaamaan muutoin? Jos asian saisi hyvin mieli käsiteltyä ja keskusteltua niin se varmasti helpottaisi myös jännitystä. Onko hän mielestäsi hyvä ihminen jolla olisi empatiakykyä käsitellä tälläinen hyvissä merkeissä?

    • Anonyymi

      Yritä tutustua häneen. Keskustelemalla mahdollisimman paljon hänen kanssaan vaikka kuinka jännittäisi niin rentouskin tulee ajan kanssa kun toinen tulee tutummaksi.

    • Anonyymi

      Heh, tein samoin kun aloin huomata itsessäni kiinnostuksen merkkejä turhan nättiä ja nuorekasta kohtaan, välttely toimii oikein hyvin 😁. Itsesabotaasia

      • Anonyymi

        Mitä järkeä välttelyssä on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä järkeä välttelyssä on

        niinpä lisää vain tuskaa,vakkakin ei se helppoa ole jos on ihastunut ,siinä on latausta paljon enemmän.


    • Anonyymi

      Taidan itse harjoittaa tätä, ja luulen että niin myös ihastukseni.Melkoinen pattitilanne.😔

      • Anonyymi

        juu ja tat eiku patti kasvaa ,sinä ainoastaan sen pystyt laukaseen.


      • Anonyymi

        No on kyllä. Mites tästä eteenpäin?


    • Anonyymi

      Oletan samaa tapahtuvan täällä päin maailmaa. Ainakin yhteen suuntaan varmasti, mutta kenties jopa kahteen.

    • Anonyymi

      En tiedä auttaako tuohon muu kuin itseään niskasta kiinni ottaminen.

    • Anonyymi

      Se voi tosiaan se ihastus jatkaa matkaansa jos välttelet. Itse lähestyin yhtä naista aikaisemmin tämän kuukauden aikana, kun huomasin että vaikutti selvästi kiinnostuneelta ja nyt se välttelee minua. Ei katso edes kohti, tuijottaa kaukaa ja haroo vaan hiuksiaan hermostuksissaan jos oon lähellä.

      Välttelystä vaan tulee sellainen olo, että olenko lukenut toista oikeasti noin väärin, vai pelkääkö se minua ja se ajaa itseäni todella epävarmaksi koko tilanteen kanssa etten viitsi enää ottaa kontaktia. Miehenä ollessa kun on tosiaan aina se riski että saat "hyypiön" maineen ja sitten vaikeutuu asiat naisten kanssa jos "juorut" leviää, kun otatkin kontaktia jos on väärin lukenut koko tilanteen.

      Odottaisin että nainen tulis vastaan edes vähän, sillä yksipuolinen asioiden tekeminen vaan kertoo että joko ei arvosta, tai ei oo kiinnostunut, tai sitten vaan pelkää liikaa ja vie liikaa aikaa ja vaivaa.

      • Anonyymi

        Naisilla on paljon enemmän menetettävää kuin saada hyypiön maine.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisilla on paljon enemmän menetettävää kuin saada hyypiön maine.

        Niin no ehkäpä on, mutta jos ei ikinä uskalla tulla miestä vastaan, niin voi olla että saa vain huonoja vaihtoehtoja ja voi jäädä lapset tekemättä.

        Minä tiedän että uskallan lähestyä naisia ja tunnistan suhkot hyvin kiinnostuksen merkit, mutta jos nainen ei tuu vastaan ollenkaan niin se kertoo mulle että parempi vain siirtyä seuraavaan. Oikeasti kiinnostunut nainen kyllä voittaa pelkonsa ja ei pistä esteitä tielle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no ehkäpä on, mutta jos ei ikinä uskalla tulla miestä vastaan, niin voi olla että saa vain huonoja vaihtoehtoja ja voi jäädä lapset tekemättä.

        Minä tiedän että uskallan lähestyä naisia ja tunnistan suhkot hyvin kiinnostuksen merkit, mutta jos nainen ei tuu vastaan ollenkaan niin se kertoo mulle että parempi vain siirtyä seuraavaan. Oikeasti kiinnostunut nainen kyllä voittaa pelkonsa ja ei pistä esteitä tielle.

        Miehet tuppaa ottamaan naisia väkisinkin ja abortin teosta syyllistetään niin rajusti muös siellä lääkärin vastaanotollakin niin ei se kyllä siitä kiinni ole ellei naisen sitten fyysisesti ole vaikka sairaudesta johtuen mahdollista edes saada lapsia. Mutta aivan käsittämätön kommentti kyllä sulta, otahan jo pääsi pois perseestäsi. Onni ollu noilla naisilla myötä että olet jättänyt heidät sitten rauhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet tuppaa ottamaan naisia väkisinkin ja abortin teosta syyllistetään niin rajusti muös siellä lääkärin vastaanotollakin niin ei se kyllä siitä kiinni ole ellei naisen sitten fyysisesti ole vaikka sairaudesta johtuen mahdollista edes saada lapsia. Mutta aivan käsittämätön kommentti kyllä sulta, otahan jo pääsi pois perseestäsi. Onni ollu noilla naisilla myötä että olet jättänyt heidät sitten rauhaan.

        Sellanen feministi sieltä, ei kiinnosta lukea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellanen feministi sieltä, ei kiinnosta lukea.

        Huomaan että osui misogynististä miestä maaliin. Yök.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaan että osui misogynististä miestä maaliin. Yök.

        Ei vaan kiinnosta lukea feministien miesvihaa.

        Noi väkisin makaajat kun on todella pieni osa miehistä ja se että yleistät sitä nyt kaikkiin kertoo tasantarkkaan kaiken mitä feminismistä pitää kenenkään ymmärtää.

        Jos haluat oikein tarkka olla, niin kummassakin sukupuolessa on ne mädät omenansa ja feministit nykypäivänä sattuu vaan edustamaan niitä naisten mätiä omenoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan kiinnosta lukea feministien miesvihaa.

        Noi väkisin makaajat kun on todella pieni osa miehistä ja se että yleistät sitä nyt kaikkiin kertoo tasantarkkaan kaiken mitä feminismistä pitää kenenkään ymmärtää.

        Jos haluat oikein tarkka olla, niin kummassakin sukupuolessa on ne mädät omenansa ja feministit nykypäivänä sattuu vaan edustamaan niitä naisten mätiä omenoita.

        Huh huh miten naisviha lemuaa kun ruikutat tuosta feminismistä. En yhtään ihmettele että olet sinkku ja pysyt sellaisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh huh miten naisviha lemuaa kun ruikutat tuosta feminismistä. En yhtään ihmettele että olet sinkku ja pysyt sellaisena.

        Sinä et oo naisvihaa nähnytkään, jos luulet että se on sitä kun ei tykätä feministeistä. Toisaalta oot vaan joku katkis palsta trolli joka pelkää kaikkia miehiä koska mielikuvitus sanoo niin.


      • Anonyymi

        Näin monimutkaista se joskus on. Omakohtaisesti olen kokenut, että eräs nainen ehkä oli ensin kiinnostunut, kun katseita vaihdettiin. Myöhemmin vaikutti välinpitämättömältä, joten en itsekään sitten jaksanut ottaa häntä huomioon.

        Sitten viikko sitten naisen kiinnostus tuli ilmi ihan selvästi. Olin yllättynyt tästä, enkä oikein osannut sanoa mitään. Nyt nainen varmaankin luulee, etten ole lainkaan kiinnostunut hänestä.

        Todella voi asiat mennä monimutkaisiksi naisten kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin monimutkaista se joskus on. Omakohtaisesti olen kokenut, että eräs nainen ehkä oli ensin kiinnostunut, kun katseita vaihdettiin. Myöhemmin vaikutti välinpitämättömältä, joten en itsekään sitten jaksanut ottaa häntä huomioon.

        Sitten viikko sitten naisen kiinnostus tuli ilmi ihan selvästi. Olin yllättynyt tästä, enkä oikein osannut sanoa mitään. Nyt nainen varmaankin luulee, etten ole lainkaan kiinnostunut hänestä.

        Todella voi asiat mennä monimutkaisiksi naisten kanssa.

        Älä nyt vaan ainakaan puhu sille ettei asiat vahingossakaan etene mihinkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin monimutkaista se joskus on. Omakohtaisesti olen kokenut, että eräs nainen ehkä oli ensin kiinnostunut, kun katseita vaihdettiin. Myöhemmin vaikutti välinpitämättömältä, joten en itsekään sitten jaksanut ottaa häntä huomioon.

        Sitten viikko sitten naisen kiinnostus tuli ilmi ihan selvästi. Olin yllättynyt tästä, enkä oikein osannut sanoa mitään. Nyt nainen varmaankin luulee, etten ole lainkaan kiinnostunut hänestä.

        Todella voi asiat mennä monimutkaisiksi naisten kanssa.

        Ihan perus kuumaa-kylmää menoa. Itsekkin teen tätä jos nainen ei tuu vastaan ollenkaan.


    • Anonyymi

      Sanon vaan, että uskalla...Hänellä on varmaankin samat tunteet Sinua kohtaan...
      En usko, että rakastavalle mikään on vaikeaa... Sinun täytyy uskaltaa ja kertoa
      Hänelle mitä haluat... Tunnet... Aika helppoa m>n

      • Anonyymi

        Sinäkään nössykkä et yhdellekkään naiselle ole uskaltanut itse sanoa yhtään mitään vaan odotat että sua lähestytään.


    • Anonyymi

      Samalta viivalta lähdetään juoksuun... Kumpikohan voittaa?

    • Anonyymi

      Vaikea on lähestyä naista, joka ei sinua edes huomaa, tai ei ole huomaavinaankaan ja, jos satutaan samaan seuraan, keskittyy koko ajan puhelimeen.

      • Anonyymi

        Auts osu ja uppos, paitsi että huomaan kyllä, aina.


    • Anonyymi

      Pitäis vaan marssia sen kohteensa eteen lähietäisyydelle, katsoa suoraan silmiin ja kysyä että tykkääkö hän sinusta. Näin se asia pitäisi hoitaa mutta tuo lienee hyvin harvinaista ihmisten käyttäytymisessä silloin kun vahvat tunteet ovat mukana. Ihastuksen kohde on sama kuin pelon kohde ja siitä pääsee yli parhaiten kun kohtaa sen eli hänet suoraan.

      • Anonyymi

        No olispa niin helppoa. Töissä on yksi mies joka on kiinnostanut vaikka kuinka ja kauan, mutta muutun spagetiksi hänen lähellään. Ei varmaan lähtisi vapaa ajalla mun kanssa mihinkään jos vaan sönköttäisin jotain epämääräistä sille.

        Enkä tiedä miksi jännitän. Onko mies liian seksikäs ja pelkään näyttäväni sen silmissä rumalta tai säälittävältä? Varmaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olispa niin helppoa. Töissä on yksi mies joka on kiinnostanut vaikka kuinka ja kauan, mutta muutun spagetiksi hänen lähellään. Ei varmaan lähtisi vapaa ajalla mun kanssa mihinkään jos vaan sönköttäisin jotain epämääräistä sille.

        Enkä tiedä miksi jännitän. Onko mies liian seksikäs ja pelkään näyttäväni sen silmissä rumalta tai säälittävältä? Varmaan

        Toi oma kiinnostuksen kohde muuttuu just tolleen spagetiksi kun tuun lähelle.... Hiuksiaan vaan hiplaa ja ei uskalla ees katsoa lähelle poloinen :(

        Mutta sekin on sitten kun ei tiedä varmuudella onko vaan kiinnostunut niin paljon, vai säikähtikö huonolla tavalla kun kävin aloitetta tekemässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi oma kiinnostuksen kohde muuttuu just tolleen spagetiksi kun tuun lähelle.... Hiuksiaan vaan hiplaa ja ei uskalla ees katsoa lähelle poloinen :(

        Mutta sekin on sitten kun ei tiedä varmuudella onko vaan kiinnostunut niin paljon, vai säikähtikö huonolla tavalla kun kävin aloitetta tekemässä.

        Milloin kävit aloitetta tekemässä? ☺️ Millä tavoin. Itselläni johtuu siitä, että en tiedä hänen tunteista ja pelkään että näytän tyhmältä kun olen ihan ihastunut 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin kävit aloitetta tekemässä? ☺️ Millä tavoin. Itselläni johtuu siitä, että en tiedä hänen tunteista ja pelkään että näytän tyhmältä kun olen ihan ihastunut 😅

        Olikohan se keskiviikkona 9.8, vai viikkoa aikasemmin hmmmmmmmm. Kysyin vaan "ootko sinkku" :D

        Vastaukseksi sain "eeeeeeen ole" ja sen jälkeen on alkanut "spagetoimaan" nainen, mutta kun en tiedä säikähtikö vaan minua niin pahasti vai tykkääkö niin paljon.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      312
      3151
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1977
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      276
      1224
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1074
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe