Mille tilille makaamaan 150 000 euroa

Anonyymi-ap

Mihin rahat makaamaan , OP kasvutuottotilille, Nordean JoustoTalletus-tili, S-pankin jollekin tilille.
Lähinnä enää kiinnostaa nuo 3 pankkia.

Tässä ei nyt enää jaksa ajatella muita vaihtoehtoja kun on parasta ennen päiväys jossain lähitulevaisuudessa 1-5 vuotta , sitä kukaan ei tiedä.
Jälkikasvua ei sijoittaminen kiinnosta, tulee kuulemma riittävästi uutta.

18

1291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä h lv ttiä sä tyyppi selität??

    • Anonyymi

      Laita veikkauksen pelitilille.

      • Anonyymi

        Veikan tiliraja on jotain tonnin luokkaa!

        Täällä porukka vetää skeidaa aiheesta kuin aiheesta! EI sellainen jolla on 150 000€ tule tänne kyselemään! Eikä meidän pidä kertoa minne tuollaisen laittaa. Nosta käteiseksi ja mene pankkia lähinnä olevaan kahvilaan ja unohda lompakko pöydälle kun poistut paikalta.

        Jos minulla olisi 150k rahaa, niin tiedän miten toimisin. Minä olen käyttänyt nollabudjetillakin exceliä, jookamista ja Casio FX 115 MS laskinta näiden miettimiseen. Odotan hetkeä kun rahaa on yli 50k miten pää kestää!


    • Anonyymi

      Ootas, tarkistan oman tilinumeroni, ilmotan kohta...

    • Anonyymi

      Onko näköpiirissä, että tarvitsisit vielä itse niitä rahoja? Jos ei, lahjoita sopivissa summissa eteenpäin ("tämä ei ole ennakkoperintöä").

    • itse laitoin kasvutuottotilillle, toivossa saaada n.2-3%

    • Anonyymi

      Vois kannattaa laittaa esim. 100 000€
      Svea Ekonomiin nyt siellä 2,2% korko
      ja loput 50 000€ esim. Brocc pankin säästötille jossa on 2,00% vuosikorko.

      • Anonyymi

        En laitaisi näihin köyhien pankkeihin latiaakaan, ne elää riskilainoilla ja näinä aikoina on riski että itse pankki menee nurin kun riskit realisoituvat monella lähitulevaisuudessa.


    • Anonyymi

      Voisit mulle lainata niin saisit korkoa.Pikku summa riittäis.

    • Anonyymi

      Bigbank, Saldobank, Norwegian, TF... 3,5-4,0 % p.a.

    • Anonyymi

      Kyllä nuihin ruotsalaisiin ja virolaiseenkin voi huoletta tallettaa vaikka menis nurinkin ni jollakin aikavälillä saat omasi pois (miinus valuuttariski kruunun kohdalla 5000 asti). Jostakin Maltalta ja Liettuasta voi olla hankalampi omiaan saada. Omat talletusvarat on Ruotsissa, jolle maksavat melkein 5 prossaa korkoa (vaatii ruotsalaisen hetun).

    • Anonyymi

      Osta Bitcoinia. Bitcoin antaa 50% pelkästään 2024 vuodesta, tod näk paljon enemmän.

      • Anonyymi

        Olisi kannattanut tätä neuvoa kuunnella. Nyt sinulla olisi 200k€.
        Jos pokka pitäisi niin odottelemalla loppuvuoteen voisi olla jo hyvinkin 2M€ tilillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kannattanut tätä neuvoa kuunnella. Nyt sinulla olisi 200k€.
        Jos pokka pitäisi niin odottelemalla loppuvuoteen voisi olla jo hyvinkin 2M€ tilillä.

        Tässä ei kysellä uhkapelivinkkejä koska sitä tuo tarjoamasi on. Moni 'sijoittaja' itkee vielä karvaasti ja katuu kryptopeliin lähtöä. Typerykset siellä pelaa.


    • Anonyymi

      Svea 4.1% talletuskorko, melko kohtuullinen korko vuodeksi.

    • Anonyymi

      Eipä tuommoisessa summassa ole mitään väliä missä makaa. Itsellä ihan käyttelytilillä reilusti enempikin. Aina kun sinne kertyy n
      3-400 kiloa niin sitten siirtelen jonnekin missä sillä tuottoa saa ja sama homma alusta.

    • Anonyymi

      Laita 150 000 koiraan, jolla on hattu:

      https://coinmarketcap.com/currencies/dogwifhat/

    • Anonyymi

      Itse ostin 3 vuotta sitten kultaa, siis jemmassa omassa ihan metallia. Hyvin on mennyt korkoa 47%. Saa mennä vaikka pankit konkurssiin, arvo vain pysyy ja nousee.😂😂

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4673
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe