https://yle.fi/a/74-20025290?fbclid=IwAR3NZsV_UpfdGw85AQ5mesUczeuzU-b6VPQiLBe8h7H5C8wrK2WzKmOseOQ
Tuomas: No jos joku lapsi ei opi käyttämään vessaa mitenkään on vaipat keksitty :)
Teemu: Eli pakotetaan koululainen käyttämään vaippoja toisten lasten edessä yleisen hygienian vuoksi
Tuomas: kyseessä oli rajoittunut henkilö tuskin on ensimmäinen rajoittunut joka käyttää vaippoja.
Teemu: Eli lattialle pissaaminen pikkulapsena on rajoittuneisuutta, joka pitää laittaa kastiin, ja koko ryhmälle rajoittuneita ihmisiä pitää luoda pakotteita
Sosiaalityöntekijä sanoisi: "Auktoriteetti on aina oikeassa. Hän saa päättää miten lasta opetetaan, ja nyt lapsi tarvitsi rangaistuksen vessan likaamisesta, jotta hän ei likaisi sitä. Lapsen tunteilla tai ajatuksilla ei ole väliä, koska jos auktoriteetti pomppii toisten pillin mukaan, kukaan ei opi mitään. "
Huostaanotto on kiellettävä ja korvattava perhelaitoksella
Opettaja esti oppilaan vessakäynnin, tuomittiin virkavelvollisuuden rikkomisesta
2
112
Vastaukset
- Anonyymi
Teemu esti minun vessakäynnin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672106
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142012- 991419
- 1201413
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4571254- 69996
- 49881
- 50876
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä223780Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa354769